dan een ander probleem... (150.000 euro)quote:
Heb toch niet de intentie om 'm te kopenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan een ander probleem... (150.000 euro)
Ik heb al besloten dat ik op 11 september een Panamera ga bestellen (quote:Op woensdag 2 september 2009 23:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb toch niet de intentie om 'm te kopen? Alhoewel dat wel moet lukken met een beetje hulp enzo
.
geile vrouwen dan...?quote:
Beter iig. Ik word neit bepaald geil van auto's.quote:
Maar het kan dus nietquote:Op woensdag 2 september 2009 23:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb al besloten dat ik op 11 september een Panamera ga bestellen (![]()
![]()
) en toch echt die oranje GT3RS laat overkomen
daar moet je man voor zijn.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Beter iig. Ik word neit bepaald geil van auto's.
maar wie is die persoon op de foto van wel?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:06 schreef Isdatzo het volgende:
Oja, Dustin Steller woont in Raytown, Missouri. Dus nu mag Simone uitleggen hoe het komt dat zij op een foto staat die door een Amerikaanse huwelijksfotograaf genomen is.
Good luck!
JIj fapt op auto's?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daar moet je man voor zijn.
een motor maakt zowiezo snel gehakt van een snelle porsche...!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar het kan dus niet?
Heb wel een keer op de motor gehakt gemaakt van zo'n GT3RS. Maar volgens mij kon die dude ook niet rijden.
somsquote:
Ik heb totaal geen verstand van auto's, vind ze wel mooi maar word er echt niet geil vanquote:Op woensdag 2 september 2009 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daar moet je man voor zijn.
maar dat komt ook weer omdat je een neger bentquote:Op woensdag 2 september 2009 23:10 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen verstand van auto's, vind ze wel mooi maar word er echt niet geil van
eeen geile auto is gewoon een dure, mooie auto waarin je gezien wilt worden. Eigenlijk een pussy-magnet dus.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:10 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen verstand van auto's, vind ze wel mooi maar word er echt niet geil van
Moet de eerste nog tegenkomen die een echte kans maakt, jaquote:Op woensdag 2 september 2009 23:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
een motor maakt zowiezo snel gehakt van een snelle porsche...!![]()
Echt? Tofquote:Kijk, als je nou wacht tot de 11de... dan heb ik dat ding en dan mag je dan wel een keer een rondje mee
dat doe ik alleen tegen het achterhoofd van mn vriendinquote:Op woensdag 2 september 2009 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee ik swaffel er tegen
Ah wtf.. nu fantaseer ik erover...quote:
oh ja... daar had ik rekening mee moeten houden.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar dat komt ook weer omdat je een neger bent![]()
Ben nog aan 't zoeken. Het is vast geen Simone uit Viesverstradeveenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
maar wie is die persoon op de foto van wel?
Dat snap ik ook wel, maar dat staat er niet hoor. Er staat duidelijk geil worden VAN auto'squote:Op woensdag 2 september 2009 23:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
eeen geile auto is gewoon een dure, mooie auto waarin je gezien wilt worden. Eigenlijk een pussy-magnet dus.![]()
Sommige mensen moet je ook alles uitleggen.
het probleem bestaat bij mij nog steeds dat ik dat laatste nog niet heb. Dus zoek je andere dingenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat doe ik alleen tegen het achterhoofd van mn vriendin
goed, als je er echt hard mee op kan trekken en je het echt voor me kaar krijgt om 3 punt nog wat seconde er over doet om de 100 te halen dan maak je kans maar anders no fucking wayquote:Op woensdag 2 september 2009 23:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet de eerste nog tegenkomen die een echte kans maakt, ja. Maar deze kon sowieso niet rijden
.
[..]
Echt? Tof![]()
.
Da's een ánder SOORT geilquote:Op woensdag 2 september 2009 23:13 schreef jna het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar dat staat er niet hoor. Er staat duidelijk geil worden VAN auto's
Zullen we een apart stage topic maken voor negers?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah wtf.. nu fantaseer ik erover...![]()
MAKE IT STOP!
ik zal geen foto van mezelf meer plaatsen... anders ga je echt dat soort dingen over me denkenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah wtf.. nu fantaseer ik erover...![]()
MAKE IT STOP!
als ik zeg dat ik mijn fiets ga oppompen, is het toch ook alleen maar dat ik mijn banden van mijn fiets ga oppompen....quote:Op woensdag 2 september 2009 23:13 schreef jna het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar dat staat er niet hoor. Er staat duidelijk geil worden VAN auto's
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
eeen geile auto is gewoon een dure, mooie auto waarin je gezien wilt worden. Eigenlijk een pussy-magnet dus.![]()
Sommige mensen moet je ook alles uitleggen.
Ja maar hier gaat het dus bij sommigen over "fap geil" worden van auto'squote:
slaap lekker en tot morgen!quote:
Je verleid me. Gimme!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zal geen foto van mezelf meer plaatsen... anders ga je echt dat soort dingen over me denken
Er zijn te weinig negers op fok!.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:14 schreef jna het volgende:
[..]
Zullen we een apart stage topic maken voor negers?
volgens mij maakte alleen Lien dat ervan.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:17 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar hier gaat het dus bij sommigen over "fap geil" worden van auto's
gewoon een geile auto volgens jullie definitie heb ik ook vaak genoeg
dank je. jij ook en tot morgenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
slaap lekker en tot morgen!
Nouja, eigenlijk is 't valsspelen hè. Meeste moderne auto's hebben launch control (of een andere merk-eigen term voor 't zelfde) terwijl ik alles op feeling moet doen. Je voorwiel aan de grond houden bij een stoplichtsprint is nog verrassend lastigquote:Op woensdag 2 september 2009 23:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
goed, als je er echt hard mee op kan trekken en je het echt voor me kaar krijgt om 3 punt nog wat seconde er over doet om de 100 te halen dan maak je kans maar anders no fucking way
Oh, dát is er danquote:nou ja goed, kijk als ik die 27,5 miljoen win dan ga ik wel een wagenpark aanleggen ja...
nee... echt niet...!quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
volgens mij maakte alleen Lien dat ervan.
quote:
quote:
ik ga echt winnen! Ik voel het!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk is 't valsspelen hè. Meeste moderne auto's hebben launch control (of een andere merk-eigen term voor 't zelfde) terwijl ik alles op feeling moet doen. Je voorwiel aan de grond houden bij een stoplichtsprint is nog verrassend lastig. Fabrieksopgave is 3.2, denk niet dat ik dat haal. Onder de 4 moet wel lukken denk ik. Maar goed, meestal kom ik toffe auto's tegen op buitenwegen dus dan hoef je toch niet vanaf 0. Gewoon 2 of 3 tikjes terug en gaan
. Rijd eigenlijk nagenoeg niet in de stad of waar veel stoplichten zijn met de motor want waar stoplichten zijn zijn geen leuke stuurweggetjes.
[..]
Oh, dát is er dan.
.
quote:
Ik snap je, maar begrijp je vrouwen wel?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jij bent vrouw, jij snapt dat niet.
Maar met launchcontrol en al die chique opties die dat in toom houden.. tjaquote:Op woensdag 2 september 2009 23:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ga echt winnen! Ik voel het!![]()
![]()
Ja snel gaat het zeker die Porsches... maar goed weet je hou die porsche maar eens op de weg als je het gas plat indrukt... Heb wel eens een GT2 gereden, even stoer het gas indrukken nou die achterkant gaat echt wel harder hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |