Sterker nog: van een goeie kuur krijg je sowieso diarree omdat 't alle goeie bacterien in je darmkanaal doodt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:59 schreef ElisaB het volgende:
Van de antibiotica kun je heel goed diarree krijgen.
Nou ze had net een relatie van 2 jaar achter de rug maar kan natuurlijk iet weten of ze in die tussen tijd met jan en alle man in bed is gedoken.. had het der gevragen en ze zei dat ze maar 1 persoon onveilig heeft gehad aast die relatie van 2 jaar dus ik weet het niet... :Squote:Op dinsdag 15 september 2009 14:43 schreef Happychappy het volgende:
Tenzij je een soort van SuperAIDS hebt, zal je echt nog niets mogen merken. Waarschijnlijk een schimmelinfectie en iets lichts opgelopen, maak je niet zo druk.
Onveilige sex, kan gebeuren.. maar als het gebeurd, wees er dan wel zeker van dat het geen slet is die alleen maar rond loopt te neuken...
dat is dan we te hopen maar daar is ook niks van uit gekomen tijdens de testen die ik eerder al heb gedaan... :Squote:Op dinsdag 15 september 2009 15:07 schreef nuget het volgende:
50 / 50
maar waarschijnlijk meer iets richting blaasontsteking
jaa ik weet gewoon niet meer wat moet ik denken... ik denk dat ik te veel stress uit angst e spijt... maar tis niet aders moet gewoon nog ff hier mee zitten..n en wie weet in het verloop voor altijd (moet er niet eens aan denken)...quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:10 schreef mgerben het volgende:
De symptomen van HIV zijn minder uitgesproken dan die van een andere infectie of SOA-infectie.
Ook is de kans op een andere infectie dan HIV veel en veel groter (gezien het aantal dragers, de besmettelijkheid en de kans op overdracht bij de acties die jij beschrijft).
Dat allemaal bij elkaar maakt de kans op hiv wel heel klein (en dan nog een negatieve test ook), en op 'iets' anders veel groter.
Je kan ook niet meer typen zie ik. Ik zou me zorgen makenquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:13 schreef stresskip09 het volgende:
jaa ik weet gewoon niet meer wat moet ik denken... ik denk dat ik te veel stress uit angst e spijt... maar tis niet aders moet gewoon nog ff hier mee zitten..n en wie weet in het verloop voor altijd (moet er niet eens aan denken)...
Mischien is dat wel een nieuwe symptoom van HIV wat nog nooit eerder is voorgekome bij iemand... verschil moet er zijn...quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je kan ook niet meer typen zie ik. Ik zou me zorgen maken
Garpje... er is niets aan de hand met je. No worries!
tjaa can't help it... ik ben gewoon ongerust...quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:26 schreef Hephaistos. het volgende:
Stel je niet zo aan joh, er is geen enkele aanleiding om te denken dat je HIV hebt...
Jaa dat zegge heel veel mensen dat de kans heel klein is dat lees ik ook overal... maar ondanks dat maak ik me nog steeds zorgen... maar bedankt voor je reactie dat geeft me een goed gevoel... (:quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:50 schreef weijer02 het volgende:
De symptomen die je omschrijft hebben niks te maken met HIV. Waarom? Omdat de incubatietijd van HIV sowieso (zoals je zelf al zegt) 3 maanden is. En dan nog loopt iedereen er daarna lang mee rond zonder iets te merken.
De kans dat jij net seks hebt gehad met een vrouw die HIV heeft zonder dat ze het weet is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein. Daarnaast:
De kans dat je het krijgt van seks (zeker met een HIV positieve vrouw) is klein, vaginaal.
klein X heeeeeeeeeeeeeeeel klein = heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein.
Maak je nou maar geen zorgen.
Als je besmet zou zijn, had je het toch nog niet gemerkt. De klachten zullen dus sowieso ergens anders (of nergens) vandaan komen. Niks om je druk over te maken dus. En anders terug naar je huisarts he.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:53 schreef stresskip09 het volgende:
[..]
Jaa dat zegge heel veel mensen dat de kans heel klein is dat lees ik ook overal... maar ondanks dat maak ik me nog steeds zorgen... maar bedankt voor je reactie dat geeft me een goed gevoel... (:
Jaa terug naar de huisarts gaat sowieso gebeuren eerst maar nog een test doen over 4 weken en hopen dat die negatief is en als de symptomen dan nog voor blijven doen zal ik weer langs gaan bij de HA...quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:01 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Als je besmet zou zijn, had je het toch nog niet gemerkt. De klachten zullen dus sowieso ergens anders (of nergens) vandaan komen. Niks om je druk over te maken dus. En anders terug naar je huisarts he.
Lees mn vorige berichtje nog maar een keer. Heb em nu ge-edit met wat statistiek erbij. Dan zie je hoe onmogelijk het is om HIV te hebben bijna.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:53 schreef stresskip09 het volgende:
[..]
Jaa dat zegge heel veel mensen dat de kans heel klein is dat lees ik ook overal... maar ondanks dat maak ik me nog steeds zorgen... maar bedankt voor je reactie dat geeft me een goed gevoel... (:
Waarbij dan het feit dat HIV sowieso voornamelijk bij risicogroepen voorkomt en daardoor de kans dat je HIV op loopt bij een one night stand met een normaal meisje nog eens enorm veel kleiner wordt buiten beschouwing is gelatenquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:50 schreef weijer02 het volgende:
De symptomen die je omschrijft hebben niks te maken met HIV. Waarom? Omdat de incubatietijd van HIV sowieso (zoals je zelf al zegt) 3 maanden is. En dan nog loopt iedereen er daarna lang mee rond zonder iets te merken. Het is simpelweg onmogelijk om iets er van te merken al na een paar dagen zoals jij zelf omschrijft.
De kans dat jij net seks hebt gehad met een vrouw die HIV heeft zonder dat ze het weet is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein in Nederland (of ze moet net uit Nigeria komen). Daarnaast:
De kans dat je het krijgt van seks (zeker met een HIV positieve vrouw) is klein, vaginaal.
klein X heeeeeeeeeeeeeeeel klein = heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein.
de kansen
Verschillende onderzoeken hebben schattingen gemaakt over de overdrachtskansen en die schattingen lopen soms uiteen. Het moge duidelijk zijn dat de volgende cijfers gelden voor onbeschermd seksueel contact tussen hiv-positieven en hiv-negatieven. Bij vaginale seks lijkt de kans op overdracht op 0,1% te liggen, bij anale seks tussen de 0,8 en 3%. Passieve anale seks is onveiliger dan actieve. (Bron: Hivnet.nl)
In augustus 2004 waren er in totaal 9.767 gevallen van hiv geregistreerd bij het netwerk van hiv-behandelcentra in Nederland. In 77% van de gevallen ging het om mannen en in 23% van de gevallen om vrouwen. (RIVM.nl) Door een schatting te maken mbv statistiek word het aantal werkelijk geinfecteerden (zonder dat men het weet meegerekend dus) geschat op ongeveer 16000
Dus:
Kans dat jouw meisje HIV heeft = 0,23 X 16000 = 3680
Op 8 miljoen vrouwen in NL. 3680/8000000 = 0,00046 = 0,0046% (Daarnaast...ze is pas 20, dus zoveel sex heeft ze nou nog niet gehad. En ze zou nog ook is toebehoren tot de groep HIV positieven die het niet weet, dus is de kans eigelijk nog kleiner)
Besmettingskans indien HIV positief = 0,1.
0,1 X 0,0046 = 0,00046% Kans dat je HIV positief bent. Dit gegeven samen met jouw symptomen verhaal =![]()
![]()
![]()
EDIT:
Je moet je ook niet aanstellen over t feit dat ze chlamydia heeft gehad.... dat heeft 1/4 van jong NL volgens mij wel gehad ofzo haha
Het Weijer02 bedankt voor je uitgebreide reactie... ik heb het net gelezen hoop dat jou berekeningen kloppen en dat er verder niets ernstigs aan de hand is...quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:06 schreef weijer02 het volgende:
[..]
Lees mn vorige berichtje nog maar een keer. Heb em nu ge-edit met wat statistiek erbij. Dan zie je hoe onmogelijk het is om HIV te hebben bijna.
sterkte!, en graag gedaan haha
Herkenbaar ik was er ooit ook bang voor, door de stress dat uitwerking had op mn lichaam kreeg ik ineens allerlei 'symptomen ' en achteraf bleek het niks te zijnquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:23 schreef Twin1983 het volgende:
Goh dit verhaal doet me denken aan mijn eigen HIV ervaring uit 2003, toen was ik ook scared to death na sex met een thaise chickEen geschatte 60% van de vrouwen in dat gebied was HIV-2 positief. Ik had dus wel écht reden om bang te zijn.
Toendertijd had ik veel symptomen gechecked, volgens mij kwamen de volgende symptomen veel voor bij HIV;
- Diarree
- Vlekjes in gezicht
- Blaasjes en zweren in mond
Ik had toendertijd last van alle 3 en was de 10 dagen na het bloedprikken echt extreem ongerust en bang.
Uiteindelijk had ik helemaal niets.
Wat ik wel apart vond is dat die dokter me echt raar aankeek toen ik zei dat ik een hiv test wilde, omdat de kans op besmetting volgens hem echt `nihil` was.
Testen zijn geloof ik na 3 maanden redelijk accuraat.
Je angst helemaal wegnemen kan niemand hier, maar er zijn mensen die voor veel hetere vuren gestaan hebben dan jij.( nee ik doel niet op mezelf )
joa je hebt gelijk je gaat niet dood aan de aids meestal is het een longontsteking omdat je immuunsysteem naar de tering isquote:Echt, je gaat vast niet dood aan aids. Doe eens een beetje relaxen
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:20 schreef misterddude het volgende:
[..]
joa je hebt gelijk je gaat niet dood aan de aids meestal is het een longontsteking omdat je immuunsysteem naar de tering is
Weet niet wat ik liever op mn lul heb....quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:23 schreef misterddude het volgende:
jif lijkt ook op hiv maar dat is een schoonmaakmiddel ( joaa egt met schuurspul erin)
Meestal niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:58 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Als je al HIV hebt, merk je dat zo snel?
Dat er 2 mogelijkheden zijn betekent niet dat het 50/50 is.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:07 schreef nuget het volgende:
50 / 50
maar waarschijnlijk meer iets richting blaasontsteking
Volgens mij heb je daar de eerste paar jaar helemaal geen symptomen van.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:58 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Als je al HIV hebt, merk je dat zo snel?
Ja want het zegt heel veel als een vrouw 4 jaar zelf monogaam is geweest.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:07 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
.. dat heb je er van he als je zo nodig met je blanke sabel wilt rondpoeren in andermans openingen.
vind gewoon dat elke vrouw ipv een C.V en S.V(sexueel verleden) moet maken, en standaard moet overhandigen. zo scheid je het kaft van het koren en kan je het risico wat incalculeren.
quote:
Helemaal 100% mee eens.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:07 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
.. dat heb je er van he als je zo nodig met je blanke sabel wilt rondpoeren in andermans openingen.
vind gewoon dat elke vrouw ipv een C.V en S.V(sexueel verleden) moet maken, en standaard moet overhandigen. zo scheid je het kaft van het koren en kan je het risico wat incalculeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo snel zal je nog geen last hebben van klachten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:37 schreef stresskip09 het volgende:
als je goed hebt gelezen dan had je wel gezien dat ik me 6 weken na mijn laatste risico contact heb laten testen maar dat is veel te vroeg zo ver ik weet... maar heb nu nog 4 weken ongeveer te gaan voor ik de test op zijn tijd kan laten doen...
Dat is wel te hopen... pfff...quote:Op woensdag 16 september 2009 09:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zo snel zal je nog geen last hebben van klachten.
Je hebt een schimmelinfectie gehad, je afweersysteem gaat omlaag, wordt een beetje grieperig, krijgt onstekingen in je lijf ( misschien ook blaas), krijgt antibiotica en raakt daardoor aan de diaree.
Jaa dat klopt ook wel maar heb het gewoon niet in de hand momenteel... dat gaat automatiosch...quote:Op woensdag 16 september 2009 11:19 schreef Copycat het volgende:
En als je bij elk kwaaltje denkt dat het een voorbode van HIV is, maak je jezelf wel stresserig, wat je weerstand ook weer niet bepaalde ten goede komt.
Get a grip.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:22 schreef stresskip09 het volgende:
Jaa dat klopt ook wel maar heb het gewoon niet in de hand momenteel... dat gaat automatiosch...
jaa ik heb daar een idee over maar ondanks dat heb ik het niet in handen...quote:Op woensdag 16 september 2009 11:31 schreef erikkll het volgende:
Jezus christus. Heb je wel enig idee hoe klein de kans is dat je HIV hebt?
Ik wacht nog liever even af tot ik de volgende test heb gedaan als dan alles goed is dan zal ik naar de huisarts gaan voor nader onderzoek... :Squote:Op woensdag 16 september 2009 12:08 schreef Lotusss het volgende:
Lieve lieve lieve Stresskip09. Jij moet naar de dokter en wel nu!
Om je door te laten verwijzen naar een psych!!!
Hypochonder
je kan mischien ook beter niet in de shit roeren met je staafmixer, dat vergoot het risico ook.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:26 schreef stresskip09 het volgende:
zijn er nog meer mensen die in de zelfde SHIT hebben gezeten... zou daar ook de ervaringen van willen horen...
bedankt vor je reactie ik zal in het vervolg opletten... :S als ik ooit in groningen kom...quote:Op woensdag 16 september 2009 14:33 schreef alsem het volgende:
[..]
je kan mischien ook beter niet in de shit roeren met je staafmixer, dat vergoot het risico ook.
en uitkijken voor mannen uit de regio groningen die op het eerste gezicht heel aardig lijken.
Jaquote:Op woensdag 16 september 2009 15:27 schreef MarkyMarkx het volgende:
Laat je eens testen op DIABETES. Lijkt er namelijk wel heel veel op. Schimmelinfecties, ontstekingen, misselijk, overgeven.
Moet je ook veel plassen?
Heb je veel dorst?
Droge mond?
Ben je snel moe?
Slaap je moeilijk?
Ja, normaal zeg ik dat ook, maar dit klinkt wel heel erg herkenbaar, en diabetes is niet dodelijk. Alleen vervelend.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja
Of laat TS even al zijn symptomen intikken in Google![]()
Daar komen vast wel één of meer dodelijke ziektes uit die TS vast zal hebben.
Want hypochondrie is het niet natuurlijk.
Heeeel erg klein! kans ligt dichter bij 0 dan bij 1 procentquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:52 schreef stresskip09 het volgende:
[....]
Kan iemand een antwoord geven op mijn verhaal en de symptomen die zich voordoen bij mij. hoe groot is de kans dat ik HIV heb opgelopen na eenmalige onveilige sex... Ik maak me onzettend zorgen, of is dit nergens voor nodig?
heb het zelf ook wel eens gehad.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:26 schreef stresskip09 het volgende:
zijn er nog meer mensen die in de zelfde SHIT hebben gezeten... zou daar ook de ervaringen van willen horen...
Kan wel, binnen een paar weken....soms.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Volgens mij heb je daar de eerste paar jaar helemaal geen symptomen van.
Hey Suisse thnx voor je reactie... het lucht me wel op zulke reacties...quote:Op donderdag 17 september 2009 20:51 schreef Suisse het volgende:
[..]
Kan wel, binnen een paar weken....soms.
Maar die symptomen die jij beschrijft zijn niet die van een HIV-besmetting, vooral dat overgeven niet.
Zowiezo krijg je dan niet GELIJK schimmel.
Dat krijg je pas (na jaren) als je afweersysteem echt al is aangetast door AIDS.
Ik hoop dat je wat aan mijn reactie hebt.
test is 6 weken na laatste risico contact gedaan en dat is te vroeg volgens de normen in NL... er zouden 3 maanden of terwijl 12 weken overheen moeten gaan wil je zekerheid krijgen uit deze test... en een ja/nee wil niet veel zeggen van fokkers maar mischien stelt het mij gerust... maar tog bedankt voor je reactie...quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ik begrijp het niet helemaal. Tests wijzen uit dat je niets hebt, je symptomen hebben niets met aids te maken, je huisarts zegt dat er niets is, maar als fokkers ja of nee zeggen is het wel okay? Of wat moet je met dit topic?
Ik ben niet fobisch het is gewoon angst... :Squote:Op vrijdag 18 september 2009 08:57 schreef AAAAAA het volgende:
AlleJezus, jij bent behoorlijk fobisch zeg. Kijk maar uit dat je vanuit je hypochondrie niet nog meer angsten gaat ontwikkelen.
Iedereen kan toch weleens dat soort gedachtes in z'n hoofd halen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:57 schreef AAAAAA het volgende:
AlleJezus, jij bent behoorlijk fobisch zeg. Kijk maar uit dat je vanuit je hypochondrie niet nog meer angsten gaat ontwikkelen.
Ik snap je reactie niet helemaal beetje onduidelijk omschreven of...quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:58 schreef ubomb het volgende:
Heb eerlijk gezegt ook dit idee dat ik het heb..
Ik heb weliswaar andere klachten. Maar na het lezen van de topic en de bij HIV horende verschijnselen, die heb ik weer niet....
Nou dat ik ook bang (Inmiddels) was dat ik HIV heb Net zoals jij deze topic gestart heb.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:38 schreef stresskip09 het volgende:
[..]
Ik snap je reactie niet helemaal beetje onduidelijk omschreven of...
alleen zeg je hierboven dat 0,00046 = 0,0046% .. en daar zit je een decimaal verkeerd, dus de kans dat TS HIV heeft is nu ineens 10x groter gewordenquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:50 schreef weijer02 het volgende:
Verschillende onderzoeken hebben schattingen gemaakt over de overdrachtskansen en die schattingen lopen soms uiteen. Het moge duidelijk zijn dat de volgende cijfers gelden voor onbeschermd seksueel contact tussen hiv-positieven en hiv-negatieven. Bij vaginale seks lijkt de kans op overdracht op 0,1% te liggen, bij anale seks tussen de 0,8 en 3%. Passieve anale seks is onveiliger dan actieve. (Bron: Hivnet.nl)
In augustus 2004 waren er in totaal 9.767 gevallen van hiv geregistreerd bij het netwerk van hiv-behandelcentra in Nederland. In 77% van de gevallen ging het om mannen en in 23% van de gevallen om vrouwen. (RIVM.nl) Door een schatting te maken mbv statistiek word het aantal werkelijk geinfecteerden (zonder dat men het weet meegerekend dus) geschat op ongeveer 16000
Dus:
Kans dat jouw meisje HIV heeft = 0,23 X 16000 = 3680
Op 8 miljoen vrouwen in NL. 3680/8000000 = 0,00046 = 0,0046% (Daarnaast...ze is pas 20, dus zoveel sex heeft ze nou nog niet gehad. En ze zou nog ook is toebehoren tot de groep HIV positieven die het niet weet, dus is de kans eigelijk nog kleiner)
Besmettingskans indien HIV positief = 0,1.
0,1 X 0,0046 = 0,00046% Kans dat je HIV positief bent. Dit gegeven samen met jouw symptomen verhaal =![]()
![]()
![]()
Dit werkt niet bepaald motiverend of zo...quote:Op zaterdag 19 september 2009 04:09 schreef 314 het volgende:
[..]
alleen zeg je hierboven dat 0,00046 = 0,0046% .. en daar zit je een decimaal verkeerd, dus de kans dat TS HIV heeft is nu ineens 10x groter geworden
Serieus?quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:29 schreef stresskip09 het volgende:
[..]
Dit werkt niet bepaald motiverend of zo...
Ik zie jou echt als een persoon die gelooft dat-ie alles heeft behalve hypochondriequote:Op zaterdag 19 september 2009 21:29 schreef stresskip09 het volgende:
[..]
Dit werkt niet bepaald motiverend of zo...
De kans om de staatsloterij te winnen is kleiner, en toch is er afgelopen maand weer iemand miljonair gewordenquote:Op zaterdag 19 september 2009 04:09 schreef 314 het volgende:
[..]
alleen zeg je hierboven dat 0,00046 = 0,0046% .. en daar zit je een decimaal verkeerd, dus de kans dat TS HIV heeft is nu ineens 10x groter geworden
Hehe,quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:04 schreef Hephaistos. het volgende:
Het klinkt alsof je een beetje een hypochonder bent. Vriend van me heeft dat ook, zodra ie de bijwerkingen op een bijsluiter leest, krijgt ie er last van.
Hypochondrie,quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:57 schreef AAAAAA het volgende:
heb je er last van?quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:14 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Ga eens ergens anders dooie AIDS topics omhoog trappen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |