Volgens mij heb je daar de eerste paar jaar helemaal geen symptomen van.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:58 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Als je al HIV hebt, merk je dat zo snel?

Ja want het zegt heel veel als een vrouw 4 jaar zelf monogaam is geweest.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:07 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
.. dat heb je er van he als je zo nodig met je blanke sabel wilt rondpoeren in andermans openingen.
vind gewoon dat elke vrouw ipv een C.V en S.V(sexueel verleden) moet maken, en standaard moet overhandigen. zo scheid je het kaft van het koren en kan je het risico wat incalculeren.
 Of moet je dan ook een rapport hebben over dr exen want die kunnen ook zijn vreemdgegaan, of diens exen...
  Of moet je dan ook een rapport hebben over dr exen want die kunnen ook zijn vreemdgegaan, of diens exen... 

quote:

Helemaal 100% mee eens.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:07 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
.. dat heb je er van he als je zo nodig met je blanke sabel wilt rondpoeren in andermans openingen.
vind gewoon dat elke vrouw ipv een C.V en S.V(sexueel verleden) moet maken, en standaard moet overhandigen. zo scheid je het kaft van het koren en kan je het risico wat incalculeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Zo snel zal je nog geen last hebben van klachten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:37 schreef stresskip09 het volgende:
als je goed hebt gelezen dan had je wel gezien dat ik me 6 weken na mijn laatste risico contact heb laten testen maar dat is veel te vroeg zo ver ik weet... maar heb nu nog 4 weken ongeveer te gaan voor ik de test op zijn tijd kan laten doen...

Dat is wel te hopen... pfff...quote:Op woensdag 16 september 2009 09:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zo snel zal je nog geen last hebben van klachten.
Je hebt een schimmelinfectie gehad, je afweersysteem gaat omlaag, wordt een beetje grieperig, krijgt onstekingen in je lijf ( misschien ook blaas), krijgt antibiotica en raakt daardoor aan de diaree.

Jaa dat klopt ook wel maar heb het gewoon niet in de hand momenteel... dat gaat automatiosch...quote:Op woensdag 16 september 2009 11:19 schreef Copycat het volgende:
En als je bij elk kwaaltje denkt dat het een voorbode van HIV is, maak je jezelf wel stresserig, wat je weerstand ook weer niet bepaalde ten goede komt.

Get a grip.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:22 schreef stresskip09 het volgende:
Jaa dat klopt ook wel maar heb het gewoon niet in de hand momenteel... dat gaat automatiosch...

jaa ik heb daar een idee over maar ondanks dat heb ik het niet in handen...quote:Op woensdag 16 september 2009 11:31 schreef erikkll het volgende:
Jezus christus. Heb je wel enig idee hoe klein de kans is dat je HIV hebt?

Ik wacht nog liever even af tot ik de volgende test heb gedaan als dan alles goed is dan zal ik naar de huisarts gaan voor nader onderzoek... :Squote:Op woensdag 16 september 2009 12:08 schreef Lotusss het volgende:
Lieve lieve lieve Stresskip09. Jij moet naar de dokter en wel nu!
Om je door te laten verwijzen naar een psych!!!
Hypochonder

je kan mischien ook beter niet in de shit roeren met je staafmixer, dat vergoot het risico ook.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:26 schreef stresskip09 het volgende:
zijn er nog meer mensen die in de zelfde SHIT hebben gezeten... zou daar ook de ervaringen van willen horen...

bedankt vor je reactie ik zal in het vervolg opletten... :S als ik ooit in groningen kom...quote:Op woensdag 16 september 2009 14:33 schreef alsem het volgende:
[..]
je kan mischien ook beter niet in de shit roeren met je staafmixer, dat vergoot het risico ook.
en uitkijken voor mannen uit de regio groningen die op het eerste gezicht heel aardig lijken.

Jaquote:Op woensdag 16 september 2009 15:27 schreef MarkyMarkx het volgende:
Laat je eens testen op DIABETES. Lijkt er namelijk wel heel veel op. Schimmelinfecties, ontstekingen, misselijk, overgeven.
Moet je ook veel plassen?
Heb je veel dorst?
Droge mond?
Ben je snel moe?
Slaap je moeilijk?

Ja, normaal zeg ik dat ook, maar dit klinkt wel heel erg herkenbaar, en diabetes is niet dodelijk. Alleen vervelend.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja
Of laat TS even al zijn symptomen intikken in Google
Daar komen vast wel één of meer dodelijke ziektes uit die TS vast zal hebben.
Want hypochondrie is het niet natuurlijk.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |