Die nemen we even mee!quote:verluisteren
Ik wel, zo raar is dat echt niet hoor.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:00 schreef lezzer het volgende:
Ik snap trouwens al niet dat de vriend van TS en die collega samen films kijken.
Ik heb leuke collega's, maar ik ga echt niet samen naar de bioscoop o.i.d.
Er komt ook alleen maar ellende van, zoals dit topic wel laat zien.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:00 schreef lezzer het volgende:
Ik snap trouwens al niet dat de vriend van TS en die collega samen films kijken.
Ik heb leuke collega's, maar ik ga echt niet samen naar de bioscoop o.i.d.
Precies! Gezellig een biertje pakken met een stel collega's of met je vrouwelijke maatjequote:
Precies. Negen van de tien zouden het gewoon stiekem doen.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:13 schreef speknek het volgende:
Natuurlijk komt dit nog goed, hij doet alles in the open en bespreekt het met TS, het lijkt me een grote schreeuw om aandacht, zo van: kijk als jij het me niet geeft, dan vind je het vast niet erg als ik het bij iemand anders zoek, maar dan moet TS wel wat moeite gaan doen voor de relatie.
Hij bespreekt het met TS maar ze mag er niet moeilijk over doen, want dan....quote:Op woensdag 16 september 2009 12:13 schreef speknek het volgende:
Natuurlijk komt dit nog goed, hij doet alles in the open en bespreekt het met TS, het lijkt me een grote schreeuw om aandacht, zo van: kijk als jij het me niet geeft, dan vind je het vast niet erg als ik het bij iemand anders zoek, maar dan moet TS wel wat moeite gaan doen voor de relatie.
quote:Op woensdag 16 september 2009 15:04 schreef Copycat het volgende:
Hou de eer aan jezelf. Je laat je nu als deurmat gebruiken en niets zo onaantrekkelijk.
quote:Op woensdag 16 september 2009 15:02 schreef Mutsje30 het volgende:
Oh ja, de verliefdheid is wederzijds, alleen geeft zij aan dat we wel moeten vechten voor onze relatie. Vind ik leuk dat ze dat zegt, maar ik vind háár eigenlijk het minst belangrijk. Als ze voor hem zou gaan zou ik het haar ook niet echt kwalijk nemen, zij hoeft aan niemand verantwoording af te leggen.
Damnquote:Op woensdag 16 september 2009 15:02 schreef Mutsje30 het volgende:
Hij zei dat hij deze week 's avonds met haar wilde afspreken om te praten, omdat hij ook graag stoom af wilde blazen. Dat vond ik dan weer goed, totdat het duidelijk werd dat ze gezellig samen gingen koken. Ik moet dan maar kijken wat ik eet, en ook dat terwijl hij nooit voor mij kookt, en ook niet samen met mij.
en dat ja...quote:Op woensdag 16 september 2009 15:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Damn.
Open naar elkaar zijn is een mooi iets, maar dit gaat nergens meer over. Hij behandelt je alsof je gewoon een vriendin bent.
Dat.quote:
Kan ie niet gelijk zijn spullen meenemen en daar blijven wonen. Ben jij er vanaf.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:02 schreef Mutsje30 het volgende:
Ben ik weer. Het was ook niet zo dat ik me geen moeite meer deed voor de relatie, maar goed, blijkbaar niet genoeg in zijn ogen. Het kan best een schreeuw om aandacht zijn geweest, maar dat geloof ik ook niet helemaal, want we hebben al afgesproken dat we zouden vechten voor onze relatie.
Toch blijft hij haar zien, omdat ik het goed vond, om eerder genoemde redenen. Let wel; hij heeft nog niet met haar handje in handje gezeten, maar hij had het net zo goed wel kunnen doen want ik vind het even erg.
Het gaat erom dat híj het wil! Ik kon er nog wel mee leven als ie gewoon normaal met haar omging, maar ik kan er niet mee leven dat hij z'n grenzen steeds meer gaat 'oprekken'.
Of in elk geval steeds meer naar haar toe wil trekken.
We hadden in elk geval afgesproken dat we het nog maar even zouden aankijken, en dat ik ook goed ging nadenken. Hij zei dat hij deze week 's avonds met haar wilde afspreken om te praten, omdat hij ook graag stoom af wilde blazen. Dat vond ik dan weer goed, totdat het duidelijk werd dat ze gezellig samen gingen koken. Ik moet dan maar kijken wat ik eet, en ook dat terwijl hij nooit voor mij kookt, en ook niet samen met mij.
Hij zegt dat wij dit hadden afgesproken, en dat hij dit ook zo naar mij had gecommuniceerd. Ik had het zo niet begrepen in elk geval.
Dus eigenlijk is nu voor mij de maat vol, ik moet nu zelf afstand nemen, anders ga ik er zelf aan kapot. Ik zou niet weten wat ik anders zou moeten doen.
Oh ja, de verliefdheid is wederzijds, alleen geeft zij aan dat we wel moeten vechten voor onze relatie. Vind ik leuk dat ze dat zegt, maar ik vind háár eigenlijk het minst belangrijk. Als ze voor hem zou gaan zou ik het haar ook niet echt kwalijk nemen, zij hoeft aan niemand verantwoording af te leggen.
Wat zij zegt, ook.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:04 schreef Copycat het volgende:
Hou de eer aan jezelf. Je laat je nu als deurmat gebruiken en niets zo onaantrekkelijk.
"En die ook verliefd is op mij. Maar ze vindt wel dat jij en ik -maar vooral jij- aan onze relatie moeten werken. De schat. Laters!"quote:Op woensdag 16 september 2009 15:52 schreef Greys het volgende:
"Schat, haal jij even een patatje vanavond, want ik ben even gezellig al handje-vasthoudend met mijn scharrelcollega aan het eten! Je weet wel, die ene die ik zo leuk vind, waar ik je over verteld heb!"
""
Ja! De engel! De schat! Ze vindt dat we aan onze relatie moeten werken!quote:Op woensdag 16 september 2009 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
"En die ook verliefd is op mij. Maar ze vindt wel dat jij en ik -maar vooral jij- aan onze relatie moeten werken. De schat. Laters!"
TS: dat is het niet echt, hè?
Dat zou natuurlijk ook altijd nog kunnen eh, gewoon zeggen "ik wil niet meer dat je naar haar toe gaat".quote:Op woensdag 16 september 2009 15:54 schreef vencodark het volgende:
Als hij geen keuze kan maken tussen die vriendin en jou, dan moet jij die keuze maken.
als mijn vriend me zoiets flikte was het voor "ik wil niet meer dat je naar haar toe gaat" echt al veel te laat: hij heeft zijn kansen verkeken en heeft ook nog eens misbruik gemaakt van TS haar vertrouwen in hem. Ik zou zo'n klootzak niet eens meer wìllen..quote:Op woensdag 16 september 2009 15:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk ook altijd nog kunnen eh, gewoon zeggen "ik wil niet meer dat je naar haar toe gaat".
Gedeeltelijk doordat ze het zelf toe liet. Maar erg sneu ja, ze probeerde goed te doen.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:06 schreef Greys het volgende:
Ik vind het wel erg sneu voor TS.
Ze heeft het dan niet al te handig aangepakt, maar hij wandelt echt vierkant over haar heen.
Het is ook erg sneu. En die vent is een opportunist tot en met die misbruik maakt van de naïeve goedheid van TS.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:06 schreef Greys het volgende:
Ik vind het wel erg sneu voor TS.
Ze heeft het dan niet al te handig aangepakt, maar hij wandelt echt vierkant over haar heen.
ik zou hem geen keuze meer stellen, die heeft hij mijns inziens al lang gehadquote:Op woensdag 16 september 2009 16:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gedeeltelijk doordat ze het zelf toe liet. Maar erg sneu ja, ze probeerde goed te doen.
Ik zou nu gewoon hard zijn TS, en het hem gewoon verbieden, hem keihard voor de keuze stellen...
Ja voor mij ook, maar even de internetsuperheldenmodus uitzetten, zulke dingen groeien natuurlijk. Niet dat het haar schuld is, maar TS is ook niet altijd even duidelijk geweest. Dit is uiteraard volkomen uit de hand geescaleerd, dus dan heeft het weinig zin om te zeggen, als mijn vriend zoiets zou zeggen!!1 Het is dus zaak dat ze dat ze nu gewoon volkomen duidelijk is..quote:Op woensdag 16 september 2009 16:03 schreef Nijns het volgende:
als mijn vriend me zoiets flikte was het voor "ik wil niet meer dat je naar haar toe gaat" echt al veel te laat
Dat is volgens mij wel een uiterst geniepige tactiek van haar...quote:Op woensdag 16 september 2009 15:02 schreef Mutsje30 het volgende:
dat, omdat de vriend van TS geen ruggengraat heeft het meteen te zeggen. En, erger nog, om TS achteraf de schuld te geven immers 'zij straalde niet meer' en 'zij heeft alles toegestaan'quote:Op woensdag 16 september 2009 17:31 schreef Babbelzz het volgende:
hoe langer ik er over nadenk, zou t ook zomaar kunnen dat hij deze berichtgevingen als 'inweekperiode' gebruikt, zodat jij vast aan t idee kunt wennen, dat jullie straks niet meer samen zijn?
Zodat de klap minder hard aankomt als hij zegt: schat, ik heb een ander, daarmee wil ik nu verder?
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
dat, omdat de vriend van TS geen ruggengraat heeft het meteen te zeggen. En, erger nog, om TS achteraf de schuld te geven immers 'zij straalde niet meer' en 'zij heeft alles toegestaan'
Da's een heel logische vraag die wij ons waarschijnlijk allemaal stellen, maar 7 jaar zet je niet zomaar even aan de kant. Kan me voorstellen dat dat voor TS best een hele grote stap is. Ook al wéét ze dat dit (en hij...) niet goed voor haar is en dat ze belazerd wordt waar ze bij staat.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waarom zet je er niet meteen een punt achter?
Wat er ook gebeurd, hij gaat jou toch de schuld geven van de hele situatie.
En om stoom af te blazen, gaat ie lekker bij haar langs terwijl je al had aangegeven dat je dit niet meer wilt.
Als zij echt wil dat jullie vechten voor jullie relatie dan zou zij zelf misschien ook wel afstand genomen hebben. Schijnbaar vind ze het dus allemaal wel goed zo.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:02 schreef Mutsje30 het volgende:
Hier ben ik t helemaal mee eens! Ik vind het geen mooi trekje dat hij zo bezig is om je je eigenwaarde af te nemen.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
En nu ik je laatste post nog eens lees, denk ik dat ze allang meer hebben gedaan dan 'geknuffeld' of 'handjes vastgehouden'.
Laat je niet voor de gek houden TS, jij denkt dat ie niet liegt en eerlijk is maar zo lijkt ie toch echt niet hoor. Hij weet de boel precies zo te verdraaien dat hij zogenaamd zelf niks verkeerd doet en jij de boe-man bent.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:22 schreef Mutsje30 het volgende:
totdat hij ineens vroeg of ik het erg vond als ze 'knuffelden', geheel platonisch, bijvoorbeeld bij het naar huis gaan. Ook vond hij het wel kunnen om elkaars hand vast te houden als ze bijvoorbeel samen naar een film keken.
Dat zeker. Daarom snap ik niet dat die vriend van TS en de dame in kwestie denken dat TS daar in trapt.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als zij echt wil dat jullie vechten voor jullie relatie dan zou zij zelf misschien ook wel afstand genomen hebben. Schijnbaar vind ze het dus allemaal wel goed zo.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:53 schreef Mutsje30 het volgende:
Ik geef ook toe dat ik de laatste tijd ook wat veel met mezelf bezig ben geweest. En hij heeft het zeker al eens aangekaart.
Hij heeft veel aandacht nodig, en soms kan ik daar niet aan voldoen. Ik heb nogal veel 'bagage' uit het verleden, en laten we het erop houden dat ik het af en toe moeilijk heb met mezelf.
Ik had vaak zoiets: "daar heb je hem weer met z'n gezeur" dus ik moet het mezelf natuurlijk ook verwijten.
Ik heb het gewoon niet zien aankomen, en dat vind ik ook erg stom van mezelf.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:56 schreef Mutsje30 het volgende:
[..]
Hij zegt nu in elk geval dat hij het ook allemaal niet meer weet omdat er op dit moment moeilijk met mij te leven is, omdat ik constant ruzie loop te maken.
Ik probeer me in te houden, maar dat is bijna onmogelijk, ik word steeds weer kwaad op hem.
Geweldig zo'n vent die eigenlijk gewoon een vrijbrief vraagt om gezellig buiten de deur te mogen en jou daarbij een schuldgevoel probeert aan te praten. Succesvol ook nog, zo te lezen.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:02 schreef Mutsje30 het volgende:
Ben ik weer. Het was ook niet zo dat ik me geen moeite meer deed voor de relatie, maar goed, blijkbaar niet genoeg in zijn ogen. Het kan best een schreeuw om aandacht zijn geweest, maar dat geloof ik ook niet helemaal, want we hebben al afgesproken dat we zouden vechten voor onze relatie.
Samen eten is toch meestal een synoniem om te knallen?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:02 schreef Mutsje30 het volgende:
Hij zei dat hij deze week 's avonds met haar wilde afspreken om te praten, omdat hij ook graag stoom af wilde blazen. Dat vond ik dan weer goed, totdat het duidelijk werd dat ze gezellig samen gingen koken. Ik moet dan maar kijken wat ik eet, en ook dat terwijl hij nooit voor mij kookt, en ook niet samen met mij.
Heel goed van je, (ik lurkte al even in dit topic,) daar heb je goed aan gedaan.quote:Op donderdag 17 september 2009 08:35 schreef Mutsje30 het volgende:
Ik heb er gisteren een punt achter gezet.![]()
Hij vond zelf ook dat het beter was....
Dat dus. Zijn hart lag blijkbaar al bij een ander..quote:Op donderdag 17 september 2009 08:47 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Heel goed van je, (ik lurkte al even in dit topic,) daar heb je goed aan gedaan.![]()
Ook voelt het misschien niet zo, is alles naadje en ben je superverdrietig, maar eigenlijk heb je het alleen maar officieel een punt achter gezet, want het leek me al "over en uit".
Nog even de schouders eronder om het een en ander af te ronden.
Succes ermee.
't Kwam hem ongetwijfeld prima uit dan.quote:Op donderdag 17 september 2009 08:35 schreef Mutsje30 het volgende:
-edit-quote:Op woensdag 16 september 2009 16:22 schreef erodome het volgende:
Begrijpt hij werkelijk niet waarom je boos bent?
Zo nee, haarfijn uitleggen met de mededeling erbij dat al hij het in zijn botte kop haalt nog een keer naar haar toe te gaan voor iets anders dan puur werk op de werkvloer dat hij al zijn spullen uit de voortuin mag plukken en dat je er een kartonnen doos bij zal zetten waarmee hij onder een brug mag wonen als zijn liefje hem niet toelaat.
Me dunkt dat je verdomde redelijk bent geweest, hij pakt gewoon steeds meer grond terwijl hij weet dat het je kwetst, ik denk dat het nu tijd is om wat minder redelijk te gaan zijn en je conclusie's te trekken, als hij wil knokken voor jullie dan doet hij dat niet door samen met haar te gaan koken omdat hij wat stoom af moet blazen, wat een kutsmoes zeg...
Of praat hee serieus over hoe dit jou kwetst en dat je wel wil knokken, maar dan zonder haar in beeld, of wordt echt goed boos en mik hem eruit, maar laat niet zo over je heen lopen, jij bent niet de schuld van zijn rennen naar een ander, welk relatieprobleem dan ook is tussen jullie beiden en niet met anderen, dat is compleet zijn ding, niets van jou bij.
helaas maar wel beter zo lijkt me...pas op voor de after the rebound rebound van hemquote:Op donderdag 17 september 2009 08:35 schreef Mutsje30 het volgende:
Je vriend is een slappeling. Hij vond ook dat het beter was, tssquote:Op donderdag 17 september 2009 08:35 schreef Mutsje30 het volgende:
Na 7 jaar...quote:Op donderdag 17 september 2009 08:35 schreef Mutsje30 het volgende:
Goed van je. Kan nu wel pijn doen enzo (na 7 jaar is dat ook wel logisch) maar zoals anderen al zeiden, wees blij dat je nu van hem af bent. Het had alleen maar down hill gegaan.quote:Op donderdag 17 september 2009 08:35 schreef Mutsje30 het volgende:
Ja, kom zeg. Nu lopen te grienen omdat hij zelf de relatie heeft lopen te verzieken door "handjes vast te houden" met z'n collega... Wat is dat voor kinderlijk gedrag, is hij geestelijk 16 jaar of zo?quote:Op donderdag 17 september 2009 10:04 schreef Mutsje30 het volgende:
Bedankt allemaal voor de adviezen en de bemoedigende woorden.
Het doet nu gewoon ontzettend veel pijn, maar hij heeft mij inderdaad geen andere keus gelaten.![]()
Hij loopt zelf ook de hele tijd te grienen, dus ik ga ervanuit dat hij niet helemaal gevoelloos is geweest in deze.
Maar goed, er is helaas niets meer aan te doen, en ik wil dit nu ook gewoon doorzetten.
Nou inderdaad ja, als je vriendin op de 16e het volgende zegt:quote:Op donderdag 17 september 2009 10:10 schreef Barbusse het volgende:
Laat hem dit topic maar lezen, misschien dat hij er wat van leren kan...
Mijn ex heeft dit topic grotendeels gelezen. Ik heb hem uiteindelijk gevraagd om in elk geval het fysieke contact met zijn collega zoveel mogelijk te beperken. Dat ik hem dat moest opleggen vond ik al erg genoeg, en was voor mij een heel duidelijk teken dat onze relatie ver om zeep was.quote:Op donderdag 17 september 2009 10:33 schreef eleusis het volgende:
[..]
Nou inderdaad ja, als je vriendin op de 16e het volgende zegt:We hadden in elk geval afgesproken dat we het nog maar even zouden aankijken, en dat ik ook goed ging nadenken. Hij zei dat hij deze week 's avonds met haar wilde afspreken om te praten, omdat hij ook graag stoom af wilde blazen. Dat vond ik dan weer goed,
dan wordt het dus op de 17e uitgemaakt...
Als TS tegen hem had gezegd wat ze hier had gepost, was er nog een kans geweest. Maar nee, thuis was het zoete broodjes bakken, overal akkoord op geven en stiekem ervan balen. Blijkbaar had TS ook geen zin of durf om moeite te doen en haar grenzen te stellen.
Dus inderdaad, laat hem het topic lezen, dan leert hij wat er WERKELIJK is gebeurdEn dat je er dus blijkbaar niet op kan vertrouwen dat vrouwen zeggen wat ze werkelijk vinden, en dat je eigenlijk dus hun denkwerk ook zelf moet doen
Waar een kern van waarheid in zit, want eigenlijk mag van een ideale man ook wel verwacht worden dat hij zelfstandig dit soort "escapades" afbreekt zonder dat hij het hoeft te vragen. Maar ja, als ik het eerlijk zou melden en toestemming zou krijgen is het toch weer een ander verhaal.
Anyway, goede zaak voor allebei dat het uit is dan maar. Als het hier niet op was misgelopen, dan was dat later wel gebeurd met dergelijke persoonlijkheden. Al benijd ik de volgende partners van zowel TS als de ex niet, want ze hebben beide nog een lange weg te gaan.
quote:Op donderdag 17 september 2009 10:41 schreef cYbErTiM het volgende:
Ok.. eerst schreeuwt iedereen 'uitmaken!! nu!!' is dat gebeurd, en dan is TS ineens dom bezig geweest en trekken we partij voor die ex (??) maw. iedereen is ineens relatie expert en heeft wat te zeuren.
[...]
Het is dus vrij kansloos om te gaan schreeuwen dat TS dit met kwade bedoeningen heeft gedaan.
inderdaadquote:Wat voor mij heel tekenend was, is dat hij juist méér contact met haar ging zoeken, terwijl hij verliefd is op haar en zij op hem. En niet uit zichzelf (in elk geval iets meer) afstand nam. Dat had ik namelijk wel van hem verwacht.
Hij hoeft daarvoor mijn gedachten niet te kunnen lezen, dat lijkt me iets dat je gewoon uit jezelf doet als je van je partner houdt.
Naja, hoe je ook went of keert: het is logisch dat hij ook verdriet heeft. Het is/was ook zijn relatie en hij heeft ook wel in de gaten dat het mis is gelopen. Beter dit, dan dat hij geen emoties toont. Je hebt een goede keuze gemaakt TS en wat je zegt: nu doorzetten! Sterkte.quote:Op donderdag 17 september 2009 10:04 schreef Mutsje30 het volgende:
Bedankt allemaal voor de adviezen en de bemoedigende woorden.
Het doet nu gewoon ontzettend veel pijn, maar hij heeft mij inderdaad geen andere keus gelaten.![]()
Hij loopt zelf ook de hele tijd te grienen, dus ik ga ervanuit dat hij niet helemaal gevoelloos is geweest in deze.
Maar goed, er is helaas niets meer aan te doen, en ik wil dit nu ook gewoon doorzetten.
Ik ben het met je eens dat ik ook wel zou verwachten van een ideale partner dat hij/zij uit zichzelf discipline weet te tonen in dit soort gevallen. Maar niet iedereen is perfect en zo'n kalverliefde kan je wel eens overkomen in lange relaties. Anyway, wel goed dat je het hem hebt laten lezen en nu je grens hebt getrokken, wat ik begreep uit je geplakte conversaties had dat laatste wel wat eerder gemogen. Niet dat dat per se de uitkomst had veranderd. Het lijkt erop dat hij bijzonder onvolwassen met dit soort dingen omgaat en dat maakt het toch geen goede combinatie. Dus je kan vast wel wat beters vinden, succes daarmee!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:07 schreef Mutsje30 het volgende:
[..]
Mijn ex heeft dit topic grotendeels gelezen. Ik heb hem uiteindelijk gevraagd om in elk geval het fysieke contact met zijn collega zoveel mogelijk te beperken. Dat ik hem dat moest opleggen vond ik al erg genoeg, en was voor mij een heel duidelijk teken dat onze relatie ver om zeep was.
De laatste druppel is geweest dat hij samen met haar ging koken, terwijl hij haar ook nog de hele dag op het werk zag.
Ik heb hem noit toestemming gegeven om heel close met een ander te worden, ik heb hem toegestaan om een 'maatje' te hebben. Omdat ze het zo goed met elkaar konden vinden.
Wat voor mij heel tekenend was, is dat hij juist méér contact met haar ging zoeken, terwijl hij verliefd is op haar en zij op hem. En niet uit zichzelf (in elk geval iets meer) afstand nam. Dat had ik namelijk wel van hem verwacht.
Hij hoeft daarvoor mijn gedachten niet te kunnen lezen, dat lijkt me iets dat je gewoon uit jezelf doet als je van je partner houdt.
sommige mensen gaan na 30 jaar huwelijk nog uit elkaar. het is kut, dat snap ik en zeker niet niks maar nu zijn er, volgens mij, tenminste nog geen kinderen in het spel en kan TS (over een tijd) alsnog een nieuwe vis aan de haak slaanquote:
Hij hoeft geen ideale partner te zijn, van een ideale partner zou ik eerder verwachten dat hij bijvoorbeeld heel goed meehelpt in het huishouden ofzo. Of nergens z'n vuile sokken zou laten slingeren.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:15 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat ik ook wel zou verwachten van een ideale partner dat hij/zij uit zichzelf discipline weet te tonen in dit soort gevallen. Maar niet iedereen is perfect en zo'n kalverliefde kan je wel eens overkomen in lange relaties.
Precies, je hebt er goed aan gedaan, hoe kut het ook vast zal voelen.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:55 schreef Mutsje30 het volgende:
[..]
Hij hoeft geen ideale partner te zijn, van een ideale partner zou ik eerder verwachten dat hij bijvoorbeeld heel goed meehelpt in het huishouden ofzo. Of nergens z'n vuile sokken zou laten slingeren.
Ik verwacht van diegene die van mij houdt of zegt te houden, meer afstand neemt van diegene waar hij verliefd op is. En waarvan hij weet dat het wederzijds is.
En dat hij dan niet gaat vragen of platonisch knuffelen of handjes vasthouden oké is. En mij thuis alleen laat zitten en gezellig met haar gaat koken.
Het is geen onvolkomenheid van hem, hij heeft mij heel erg op m'n ziel getrapt, en dat heb ik hem ook laten weten. Maar het was geen reden voor hem om een stapje terug te doen, eerder om de grenzen meer te gaan opzoeken.
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:41 schreef drijfhout het volgende:
Goed gedaan TS, verstandig gehandeld.
Klote wel natuurlijk, heel veel sterkte.
En aan de vast nog wel eens meelezende vriend: Heel veel kook en knuffelplezier. Vanuit een lange relatie overstappen naar een 24/7 relatie met je collega - it's like building your own brand new prison in mij humble opinion. Geniet van je nieuwe 'vrijheid'.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |