abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 september 2009 @ 10:40:52 #102
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_72795202
En daarna even knuffelen zonder boner en/ of bijbedoelingen! Gewoon als vrienden.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 16 september 2009 @ 10:50:18 #103
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_72795482
tvp voor afloop

Tevens denk ik dat de vriend van TS er beter aan deed door inderdaad echt duidelijk een knuffel aan TS te geven en te verluisteren fluisteren in haar oortje dat het afgelopen is met die collega en hij er 100% voor gaat.
Dan waren de woede uitbarstingen van ts ook minder.. en had de vriend van ts weer ene leuk thuis komen en meer affectie etc..
Maar ik zie dat het al in een spiraal naar beneden zit helaas..

[ Bericht 2% gewijzigd door cYbErTiM op 16-09-2009 10:59:45 ]
Je leeft maar één keer...
  woensdag 16 september 2009 @ 10:52:53 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72795559
quote:
verluisteren
Die nemen we even mee!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_72795708
haha wat een topic
pi_72795765
Ik snap trouwens al niet dat de vriend van TS en die collega samen films kijken.
Ik heb leuke collega's, maar ik ga echt niet samen naar de bioscoop o.i.d.
  woensdag 16 september 2009 @ 11:01:27 #107
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_72795809
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:00 schreef lezzer het volgende:
Ik snap trouwens al niet dat de vriend van TS en die collega samen films kijken.
Ik wel, zo raar is dat echt niet hoor.
Ik snap bijv. niet dat er bedrijven zijn waar om 17h exact iedereen naar de parkeer plaats rent en zo snel mogelijk wegscheurd om zich te verstoppen in de file.
pi_72796213
Er zit ook nog wel wat tussen in hè
  woensdag 16 september 2009 @ 11:14:52 #109
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_72796245
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:00 schreef lezzer het volgende:
Er komt ook alleen maar ellende van, zoals dit topic wel laat zien.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 16 september 2009 @ 11:16:07 #110
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_72796291
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:14 schreef lezzer het volgende:
Er zit ook nog wel wat tussen in hè
Precies! Gezellig een biertje pakken met een stel collega's of met je vrouwelijke maatje , die je meer dan leuk vindt, op de bank een film kijken, handjes vasthouden en platonisch knuffelen vind ik een behoorlijk verschil!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_72797043
Vriend van TS is gewoon een enorme lul zonder ruggegraat die allang is uitgekeken op de relatie
en durft wellicht , juist omdat je zoveel bagage hebt, niet goed op te stappen.

Enigste redmiddel wat ik nog zou toepassen is hem ala minuut duidelijk maken dat je niet gediend
bent van zijn praktijken en dat hij daar maar eens goed over na moet gaan denken en voorlopig
beter kan vertrekken. Rent hij dan direct richting zijn "maatje" dan was zijn keuze toch al gemaakt..

Wellicht komt hij door die afstand toch nog tot bezinning en anders kun je er maar beter zo snel
mogelijk vanaf zijn en kun je al je energie steken in jezelf en het opbouwen van een andere/nieuwe
toekomst. Ga je te lang door met deze situatie rent hij uiteindelijk vrolijk rond met haar en zit jij thuis depressief op de bank de ogen uit je kop te janken en jezelf alles te verwijten.

Zelfrespect is hier het keyword, want hij heeft het duidelijk niet voor je !
Friends help you move. Real friends help you move bodies.
pi_72797666
Joh bankhangen is al het meest saaie dat je kan doen als je samen thuis bent. En als hij dat al liever met iemand anders doet dan met jou...

Ik denk dat ze discovery channel kijken..

Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_72797705
Hoi mutsje,

Balen zeg deze situatie.
Ik denk dat je vriend nu doordat hij verliefd is extra ziet wat hij misschien de laatste periode bij jou/jullie samen gemist heeft.
Ik vrees met grote vrezen; want de vraag is of dit nog goedkomt...
kennelijk vindt zij hem ook leuk? en heeft ze zeker geen bezwaar tegen knuffelen en hand in hand zitten.

het kan nog zijn dat je vriend, onbeuwst, hoopt dat eea doordat t nu op scherp staat, kan veranderen...ruzie maken is dan de minst geschikte optie...echter is de vraag of jij ook nog verder wil? als je m regelmatig als 'gezeur' ervaart?
heel veel sterkte!
  woensdag 16 september 2009 @ 12:13:42 #114
8369 speknek
Another day another slay
pi_72798231
Natuurlijk komt dit nog goed, hij doet alles in the open en bespreekt het met TS, het lijkt me een grote schreeuw om aandacht, zo van: kijk als jij het me niet geeft, dan vind je het vast niet erg als ik het bij iemand anders zoek, maar dan moet TS wel wat moeite gaan doen voor de relatie.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_72798832
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:13 schreef speknek het volgende:
Natuurlijk komt dit nog goed, hij doet alles in the open en bespreekt het met TS, het lijkt me een grote schreeuw om aandacht, zo van: kijk als jij het me niet geeft, dan vind je het vast niet erg als ik het bij iemand anders zoek, maar dan moet TS wel wat moeite gaan doen voor de relatie.
Precies. Negen van de tien zouden het gewoon stiekem doen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 september 2009 @ 12:38:42 #116
163650 Greys
pi_72799045
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:13 schreef speknek het volgende:
Hij bespreekt het met TS maar ze mag er niet moeilijk over doen, want dan....
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 16 september 2009 @ 15:02:43 #117
270331 Mutsje30
Het moet niet gekker worden!
pi_72803697
Ben ik weer. Het was ook niet zo dat ik me geen moeite meer deed voor de relatie, maar goed, blijkbaar niet genoeg in zijn ogen. Het kan best een schreeuw om aandacht zijn geweest, maar dat geloof ik ook niet helemaal, want we hebben al afgesproken dat we zouden vechten voor onze relatie.

Toch blijft hij haar zien, omdat ik het goed vond, om eerder genoemde redenen. Let wel; hij heeft nog niet met haar handje in handje gezeten, maar hij had het net zo goed wel kunnen doen want ik vind het even erg.
Het gaat erom dat híj het wil! Ik kon er nog wel mee leven als ie gewoon normaal met haar omging, maar ik kan er niet mee leven dat hij z'n grenzen steeds meer gaat 'oprekken'.
Of in elk geval steeds meer naar haar toe wil trekken.
We hadden in elk geval afgesproken dat we het nog maar even zouden aankijken, en dat ik ook goed ging nadenken. Hij zei dat hij deze week 's avonds met haar wilde afspreken om te praten, omdat hij ook graag stoom af wilde blazen. Dat vond ik dan weer goed, totdat het duidelijk werd dat ze gezellig samen gingen koken. Ik moet dan maar kijken wat ik eet, en ook dat terwijl hij nooit voor mij kookt, en ook niet samen met mij.
Hij zegt dat wij dit hadden afgesproken, en dat hij dit ook zo naar mij had gecommuniceerd. Ik had het zo niet begrepen in elk geval.
Dus eigenlijk is nu voor mij de maat vol, ik moet nu zelf afstand nemen, anders ga ik er zelf aan kapot. Ik zou niet weten wat ik anders zou moeten doen.

Oh ja, de verliefdheid is wederzijds, alleen geeft zij aan dat we wel moeten vechten voor onze relatie. Vind ik leuk dat ze dat zegt, maar ik vind háár eigenlijk het minst belangrijk. Als ze voor hem zou gaan zou ik het haar ook niet echt kwalijk nemen, zij hoeft aan niemand verantwoording af te leggen.
  woensdag 16 september 2009 @ 15:04:14 #118
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72803745
Hou de eer aan jezelf. Je laat je nu als deurmat gebruiken en niets zo onaantrekkelijk.
pi_72803828
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:04 schreef Copycat het volgende:
Hou de eer aan jezelf. Je laat je nu als deurmat gebruiken en niets zo onaantrekkelijk.
Ja doei.
pi_72803840
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:02 schreef Mutsje30 het volgende:

Oh ja, de verliefdheid is wederzijds, alleen geeft zij aan dat we wel moeten vechten voor onze relatie. Vind ik leuk dat ze dat zegt, maar ik vind háár eigenlijk het minst belangrijk. Als ze voor hem zou gaan zou ik het haar ook niet echt kwalijk nemen, zij hoeft aan niemand verantwoording af te leggen.

ja, daarmee doet ze alleen maar vermoeden 'dat ze echt heel gevoelig en eerlijk en geweldig is' en uiteindelijk hoopt ze dan dat hij voor haar kiest, omdat ze 'de situatie zo goed begreep...' ofzo
Ja doei.
  woensdag 16 september 2009 @ 15:07:23 #121
8369 speknek
Another day another slay
pi_72803844
quote:
Hij zei dat hij deze week 's avonds met haar wilde afspreken om te praten, omdat hij ook graag stoom af wilde blazen. Dat vond ik dan weer goed, totdat het duidelijk werd dat ze gezellig samen gingen koken. Ik moet dan maar kijken wat ik eet, en ook dat terwijl hij nooit voor mij kookt, en ook niet samen met mij.
Damn .

Open naar elkaar zijn is een mooi iets, maar dit gaat nergens meer over. Hij behandelt je alsof je gewoon een vriendin bent.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_72803890
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:07 schreef speknek het volgende:

[..]

Damn .

Open naar elkaar zijn is een mooi iets, maar dit gaat nergens meer over. Hij behandelt je alsof je gewoon een vriendin bent.
en dat ja... echt... wens hem veel plezier met zijn 'lievelings dinnetje' en zoek iemand die je wel waardeert.. als mijn partner dit zou flikken is het, hoe jammer ook, gewoon einde verhaal
Ja doei.
pi_72803955
quote:
Hou de eer aan jezelf.
Dat.
Ik ben zelf ooit die andere partij geweest, en ik kan dus uit ervaring zeggen dat als je echt verliefd bent op een ander het nooit meer goed komt met je partner.
Heel erg rot voor de ander, maar het is zo.
Als je nu uit alle macht probeert hem bij je te houden doe je jezelf alleen nog maar meer pijn.

Blijkbaar wordt hij toch elke keer weer naar haar toe getrokken, en dat zegt wel wat.
Het zal geen neuken on the side zijn denk ik, anders had hij z'n mond wel gehouden en het gewoon gedaan.
Het feit dat hij naar haar toe wil om "stoom af te blazen" zegt mij dat hij dat niet bij jou wil doen, maar bij haar.
Echt super klote voor jou, maar zo liggen de kaarten nu. Doe jezelf niet meer pijn dan noodzakelijk zou ik zeggen.
pi_72804002
quote:
Ben ik weer. Het was ook niet zo dat ik me geen moeite meer deed voor de relatie, maar goed, blijkbaar niet genoeg in zijn ogen. Het kan best een schreeuw om aandacht zijn geweest, maar dat geloof ik ook niet helemaal, want we hebben al afgesproken dat we zouden vechten voor onze relatie.

Toch blijft hij haar zien, omdat ik het goed vond, om eerder genoemde redenen. Let wel; hij heeft nog niet met haar handje in handje gezeten, maar hij had het net zo goed wel kunnen doen want ik vind het even erg.
Het gaat erom dat híj het wil! Ik kon er nog wel mee leven als ie gewoon normaal met haar omging, maar ik kan er niet mee leven dat hij z'n grenzen steeds meer gaat 'oprekken'.
Of in elk geval steeds meer naar haar toe wil trekken.
We hadden in elk geval afgesproken dat we het nog maar even zouden aankijken, en dat ik ook goed ging nadenken. Hij zei dat hij deze week 's avonds met haar wilde afspreken om te praten, omdat hij ook graag stoom af wilde blazen. Dat vond ik dan weer goed, totdat het duidelijk werd dat ze gezellig samen gingen koken. Ik moet dan maar kijken wat ik eet, en ook dat terwijl hij nooit voor mij kookt, en ook niet samen met mij.
Hij zegt dat wij dit hadden afgesproken, en dat hij dit ook zo naar mij had gecommuniceerd. Ik had het zo niet begrepen in elk geval.
Dus eigenlijk is nu voor mij de maat vol, ik moet nu zelf afstand nemen, anders ga ik er zelf aan kapot. Ik zou niet weten wat ik anders zou moeten doen.

Kan ie niet gelijk zijn spullen meenemen en daar blijven wonen. Ben jij er vanaf.
Wat een lul.

Wie moet hier nou moeite doen voor jullie relatie??
Hij gaat buiten de deur 'eten'.
En waarschijnlijk heeft hij dat ook al gedaan.

Als hij niet per direct al het contact wil stopzetten voor jou, dan weet je genoeg.
Geef hem de keus en kies daarna voor jezelf!
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_72804480

Als mijn vriend dit zou doen had ik gezegd dat hij na het eten bij haar ook niet meer terug moest komen. Dat eerlijke van hem is blijkbaar alleen maar om het voor zichzelf goed te lullen, niet omdat hij rekening met jou wil houden of iets wil veranderen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_72804579
Soms maakt het niet uit wat er gezegd wordt,maar moet je kijken naar de acties van iemand.
pi_72804634
Dump hem maar, gaat niet meer goedkomen.
pi_72804659
quote:
Wat zij zegt, ook.
  woensdag 16 september 2009 @ 15:49:08 #129
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_72805423
Hou de eer aan jezelf en sterkte

En verder: alles wat iedereen (inclusief ikzelf) in dit topic heeft gezegd.
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_72805464
Tvp. Hoop voor TS op een goede afloop, maar ik denk dat die kans behoorlijk verkeken is inmiddels.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 september 2009 @ 15:52:23 #131
163650 Greys
pi_72805534
Nou nou, poeh poeh, wat voelt HIJ zich schuldig!

"Schat, haal jij even een patatje vanavond, want ik ben even gezellig al handje-vasthoudend met mijn scharrelcollega aan het eten! Je weet wel, die ene die ik zo leuk vind, waar ik je over verteld heb!"

" "
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72805625
Er komt een samenvatting bij mij opborrelen:
Kap ermee.
Hij vraagt bijna toestemming vreemd te gaan. Als hij geen keuze kan maken tussen die vriendin en jou, dan moet jij die keuze maken. Hij maakt je nu ongelukkig en onzeker. Je pikt het allemaal maar van hem en wat iemand al schreef, acties zeggen soms meer dan woorden.
  woensdag 16 september 2009 @ 15:56:05 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72805684
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:52 schreef Greys het volgende:
"Schat, haal jij even een patatje vanavond, want ik ben even gezellig al handje-vasthoudend met mijn scharrelcollega aan het eten! Je weet wel, die ene die ik zo leuk vind, waar ik je over verteld heb!"

" "
"En die ook verliefd is op mij. Maar ze vindt wel dat jij en ik -maar vooral jij- aan onze relatie moeten werken. De schat. Laters!"

TS: dat is het niet echt, hè?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 september 2009 @ 15:57:10 #134
163650 Greys
pi_72805728
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

"En die ook verliefd is op mij. Maar ze vindt wel dat jij en ik -maar vooral jij- aan onze relatie moeten werken. De schat. Laters!"

TS: dat is het niet echt, hè?
Ja! De engel! De schat! Ze vindt dat we aan onze relatie moeten werken!
De deur uit werken bedoelde ze, dat kan niet anders.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 16 september 2009 @ 15:57:39 #135
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_72805748
Kom gezellig hier eten

maar wat een gedoetje, is dit ze eerste serieuze relatie? Want als je het voor't eerst moet uitmaken is dit een klassieke manier, de boel gewoon zo ver laten komen dat de andere partij er mee stopt zodat jou geen blaam treft.
  woensdag 16 september 2009 @ 15:57:52 #136
8369 speknek
Another day another slay
pi_72805760
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:54 schreef vencodark het volgende:
Als hij geen keuze kan maken tussen die vriendin en jou, dan moet jij die keuze maken.
Dat zou natuurlijk ook altijd nog kunnen eh, gewoon zeggen "ik wil niet meer dat je naar haar toe gaat".
pi_72805807
Sorry maar je vriend is echt een kwal. Je zegt dat je bagage uit het verleden mee hebt, dat wist hij toch al in jullie lange relatie? Gaat hem dat nu pas dwars zitten? Waarom praat hij dat niet met je uit?

Daarnaast probeert hij de schuld op jou af te schuiven, als jij hem verbiedt zijn collega nog te zien, dan kan hij dat jou gaan verwijten? Is hij op zijn achterhoofd gevallen ofzo? Je zegt dat hij best jaloers is ingesteld, vraag hem eens hoe hij het zou vinden als jij met een andere jongen handjes zou vast houden tijdens het kijken van een film en knuffelen?

Die jongen bespeelt je, triest.
pi_72805967
Wat een lul zeg! Zo een vent zou ik gelijk dumpen.
  woensdag 16 september 2009 @ 16:03:54 #139
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_72806010
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:57 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat zou natuurlijk ook altijd nog kunnen eh, gewoon zeggen "ik wil niet meer dat je naar haar toe gaat".
als mijn vriend me zoiets flikte was het voor "ik wil niet meer dat je naar haar toe gaat" echt al veel te laat: hij heeft zijn kansen verkeken en heeft ook nog eens misbruik gemaakt van TS haar vertrouwen in hem. Ik zou zo'n klootzak niet eens meer wìllen..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 september 2009 @ 16:06:16 #140
163650 Greys
pi_72806119
Ik vind het wel erg sneu voor TS.
Ze heeft het dan niet al te handig aangepakt, maar hij wandelt echt vierkant over haar heen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72806196
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:06 schreef Greys het volgende:
Ze heeft het dan niet al te handig aangepakt, maar hij wandelt echt vierkant over haar heen.
Gedeeltelijk doordat ze het zelf toe liet. Maar erg sneu ja, ze probeerde goed te doen.
Ik zou nu gewoon hard zijn TS, en het hem gewoon verbieden, hem keihard voor de keuze stellen...
  woensdag 16 september 2009 @ 16:08:43 #142
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72806234
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:06 schreef Greys het volgende:
Het is ook erg sneu. En die vent is een opportunist tot en met die misbruik maakt van de naïeve goedheid van TS.
Lekker in de stront laten zakken, samen met zijn begripsvolle collega.
pi_72806276
Nog nieuws van TS?
pi_72806294
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:09 schreef Moozzie het volgende:
Nog nieuws van TS?
  woensdag 16 september 2009 @ 16:10:42 #145
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_72806320
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:07 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Gedeeltelijk doordat ze het zelf toe liet. Maar erg sneu ja, ze probeerde goed te doen.
Ik zou nu gewoon hard zijn TS, en het hem gewoon verbieden, hem keihard voor de keuze stellen...
ik zou hem geen keuze meer stellen, die heeft hij mijns inziens al lang gehad
pi_72806430
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:10 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Post al gevonden
  woensdag 16 september 2009 @ 16:14:15 #147
8369 speknek
Another day another slay
pi_72806477
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:03 schreef Nijns het volgende:
als mijn vriend me zoiets flikte was het voor "ik wil niet meer dat je naar haar toe gaat" echt al veel te laat
Ja voor mij ook, maar even de internetsuperheldenmodus uitzetten, zulke dingen groeien natuurlijk. Niet dat het haar schuld is, maar TS is ook niet altijd even duidelijk geweest. Dit is uiteraard volkomen uit de hand geescaleerd, dus dan heeft het weinig zin om te zeggen, als mijn vriend zoiets zou zeggen!!1 Het is dus zaak dat ze dat ze nu gewoon volkomen duidelijk is..
pi_72806539
' uit de hand geescaleerd '

Originele taal- en spelfouten #36

sorry
Ja doei.
  woensdag 16 september 2009 @ 16:21:25 #149
262 Re
Kiss & Swallow
pi_72806766
quote:

Dat is volgens mij wel een uiterst geniepige tactiek van haar...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_72806800
Begrijpt hij werkelijk niet waarom je boos bent?
Zo nee, haarfijn uitleggen met de mededeling erbij dat al hij het in zijn botte kop haalt nog een keer naar haar toe te gaan voor iets anders dan puur werk op de werkvloer dat hij al zijn spullen uit de voortuin mag plukken en dat je er een kartonnen doos bij zal zetten waarmee hij onder een brug mag wonen als zijn liefje hem niet toelaat.

Me dunkt dat je verdomde redelijk bent geweest, hij pakt gewoon steeds meer grond terwijl hij weet dat het je kwetst, ik denk dat het nu tijd is om wat minder redelijk te gaan zijn en je conclusie's te trekken, als hij wil knokken voor jullie dan doet hij dat niet door samen met haar te gaan koken omdat hij wat stoom af moet blazen, wat een kutsmoes zeg...

Of praat hee serieus over hoe dit jou kwetst en dat je wel wil knokken, maar dan zonder haar in beeld, of wordt echt goed boos en mik hem eruit, maar laat niet zo over je heen lopen, jij bent niet de schuld van zijn rennen naar een ander, welk relatieprobleem dan ook is tussen jullie beiden en niet met anderen, dat is compleet zijn ding, niets van jou bij.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_72807056
Gewoon helemaal zo doorgaan imo dan komt het helemaal goed!!

pi_72807353
Ongelooflijk wat een botte aap Dumpen! Echt.
pi_72809347
Waarom zet je er niet meteen een punt achter?
Wat er ook gebeurd, hij gaat jou toch de schuld geven van de hele situatie.

En om stoom af te blazen, gaat ie lekker bij haar langs terwijl je al had aangegeven dat je dit niet meer wilt.
pi_72809530
En nu ik je laatste post nog eens lees, denk ik dat ze allang meer hebben gedaan dan 'geknuffeld' of 'handjes vastgehouden'.
Laat je niet voor de gek houden TS, jij denkt dat ie niet liegt en eerlijk is maar zo lijkt ie toch echt niet hoor. Hij weet de boel precies zo te verdraaien dat hij zogenaamd zelf niks verkeerd doet en jij de boe-man bent.
pi_72810059
hoe langer ik er over nadenk, zou t ook zomaar kunnen dat hij deze berichtgevingen als 'inweekperiode' gebruikt, zodat jij vast aan t idee kunt wennen, dat jullie straks niet meer samen zijn?
Zodat de klap minder hard aankomt als hij zegt: schat, ik heb een ander, daarmee wil ik nu verder?
  woensdag 16 september 2009 @ 17:42:41 #156
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_72810561
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:31 schreef Babbelzz het volgende:
hoe langer ik er over nadenk, zou t ook zomaar kunnen dat hij deze berichtgevingen als 'inweekperiode' gebruikt, zodat jij vast aan t idee kunt wennen, dat jullie straks niet meer samen zijn?
Zodat de klap minder hard aankomt als hij zegt: schat, ik heb een ander, daarmee wil ik nu verder?
dat, omdat de vriend van TS geen ruggengraat heeft het meteen te zeggen. En, erger nog, om TS achteraf de schuld te geven immers 'zij straalde niet meer' en 'zij heeft alles toegestaan'
pi_72811898
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:42 schreef Nijns het volgende:

[..]

dat, omdat de vriend van TS geen ruggengraat heeft het meteen te zeggen. En, erger nog, om TS achteraf de schuld te geven immers 'zij straalde niet meer' en 'zij heeft alles toegestaan'
Onvoorstelbaar he.
Dit is beetje zo'n situatie waarop TS mogelijk terugdenkt van: Who the hell did I get into this.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 september 2009 @ 18:16:04 #158
163650 Greys
pi_72812025
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waarom zet je er niet meteen een punt achter?
Wat er ook gebeurd, hij gaat jou toch de schuld geven van de hele situatie.

En om stoom af te blazen, gaat ie lekker bij haar langs terwijl je al had aangegeven dat je dit niet meer wilt.
Da's een heel logische vraag die wij ons waarschijnlijk allemaal stellen, maar 7 jaar zet je niet zomaar even aan de kant. Kan me voorstellen dat dat voor TS best een hele grote stap is. Ook al wéét ze dat dit (en hij...) niet goed voor haar is en dat ze belazerd wordt waar ze bij staat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72815254
Been there, done that.. Na 4 jaar gaf hij aan verliefd te zijn op een huisgenote. Omdat hij daar zo eerlijk zelf mee kwam en ik zijn leven niet onnodig ingewikkeld wilde maken heb ik contact niet "verboden", maar gewoon gezegd dat hij wel moest oppassen met haar en wat afstand moest houden. Daar is toen echt nog vaak gezeik mee geweest, soorgelijke dingen als jij noemt. Uiteindelijk, ongeveer een jaar nadat hij het voor het eerst vertelde, barstte de bom. Hij bleek een hoop gelogen te hebben en het uit te willlen maken met mij voor haar. Sommige dingen voelen erger aan dan vreemdgaan, dit bijvoorbeeld..
pi_72821389
quote:
Als zij echt wil dat jullie vechten voor jullie relatie dan zou zij zelf misschien ook wel afstand genomen hebben. Schijnbaar vind ze het dus allemaal wel goed zo.
pi_72822990
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
En nu ik je laatste post nog eens lees, denk ik dat ze allang meer hebben gedaan dan 'geknuffeld' of 'handjes vastgehouden'.
Laat je niet voor de gek houden TS, jij denkt dat ie niet liegt en eerlijk is maar zo lijkt ie toch echt niet hoor. Hij weet de boel precies zo te verdraaien dat hij zogenaamd zelf niks verkeerd doet en jij de boe-man bent.
Hier ben ik t helemaal mee eens! Ik vind het geen mooi trekje dat hij zo bezig is om je je eigenwaarde af te nemen.
pi_72823348
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:22 schreef Mutsje30 het volgende:
totdat hij ineens vroeg of ik het erg vond als ze 'knuffelden', geheel platonisch, bijvoorbeeld bij het naar huis gaan. Ook vond hij het wel kunnen om elkaars hand vast te houden als ze bijvoorbeel samen naar een film keken.
MOKUM XXX RATED
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 september 2009 @ 22:56:59 #163
163650 Greys
pi_72824349
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:56 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Als zij echt wil dat jullie vechten voor jullie relatie dan zou zij zelf misschien ook wel afstand genomen hebben. Schijnbaar vind ze het dus allemaal wel goed zo.
Dat zeker. Daarom snap ik niet dat die vriend van TS en de dame in kwestie denken dat TS daar in trapt.
Als zij zo 'aardig en verstandig' was, dan had ze zelf wel afstand genomen. Maar nee, ze gaan lekker samen koken en handje vasthouden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72824982
Dump hem.. echt.
Hij doet niets om het tegen te gaan maar wil van 2 walletjes snoepen. Hij vindt het wel ok zo en hoopt op jouw toestemming.

Dont
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_72825145
Kijk.. wat ie nu aan het proberen is, is zichzelf volledig vrijpleiten. Want hij heeft toch netjes en eerlijk alles overlegd met jou? Dus hij heeft toch niks verkeerd gedaan? En als jij het straks uit maakt, omdat het te belachelijk aan het worden is, dan heb JIJ ervoor gekozen niet voor jullie relatie te vechten, en niet hij. Zegt ie. ZO herkenbaar dit verhaal
  woensdag 16 september 2009 @ 23:33:53 #166
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72825824
Ik vind het ook zwak. Maar TS moet hem ook gewoon eisen dat hij "stopt" met haar. Als TS het toelaat, waarom zou je dan verwachten dat hij er iets aan doet? Dan blijft het gewoon business as usual.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_72828602
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:53 schreef Mutsje30 het volgende:
Ik geef ook toe dat ik de laatste tijd ook wat veel met mezelf bezig ben geweest. En hij heeft het zeker al eens aangekaart.
Hij heeft veel aandacht nodig, en soms kan ik daar niet aan voldoen. Ik heb nogal veel 'bagage' uit het verleden, en laten we het erop houden dat ik het af en toe moeilijk heb met mezelf.
Ik had vaak zoiets: "daar heb je hem weer met z'n gezeur" dus ik moet het mezelf natuurlijk ook verwijten.
Ik heb het gewoon niet zien aankomen, en dat vind ik ook erg stom van mezelf.
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:56 schreef Mutsje30 het volgende:

[..]

Hij zegt nu in elk geval dat hij het ook allemaal niet meer weet omdat er op dit moment moeilijk met mij te leven is, omdat ik constant ruzie loop te maken.
Ik probeer me in te houden, maar dat is bijna onmogelijk, ik word steeds weer kwaad op hem.
quote:

Geweldig zo'n vent die eigenlijk gewoon een vrijbrief vraagt om gezellig buiten de deur te mogen en jou daarbij een schuldgevoel probeert aan te praten. Succesvol ook nog, zo te lezen.

Ik begrijp je aanvankelijke idee om hem zo vrij mogelijk te laten vanwege het feit dat je iemand niet kunt vastbinden en als hij om jou geeft voor jou kiest. Maar jouw vriend speelt met jouw emoties en geeft jou ook nog dood leuk de schuld dat hij wil kroelen met een collega. Jij doet moeite om alles te begrijpen maar hij niet he? Hij hangt lekker het slachtoffertje uit en intussen twee vrouwen die hopen.

Ik hoop echt dat je niet dat je nog meer jaren aan zo'n egoist gaat verdoen. Geef hem zijn vrijheid en trap hem eruit.
pi_72828953
quote:

Hij zei dat hij deze week 's avonds met haar wilde afspreken om te praten, omdat hij ook graag stoom af wilde blazen. Dat vond ik dan weer goed, totdat het duidelijk werd dat ze gezellig samen gingen koken. Ik moet dan maar kijken wat ik eet, en ook dat terwijl hij nooit voor mij kookt, en ook niet samen met mij.
Samen eten is toch meestal een synoniem om te knallen?
  donderdag 17 september 2009 @ 08:35:14 #169
270331 Mutsje30
pi_72829804
Ik heb er gisteren een punt achter gezet.
Hij vond zelf ook dat het beter was....
pi_72829874
Blijft altijd een bitch, zulke dingen.
Sterkte.

Voor wat het waard is; wat een lul van een vent.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_72829996
quote:
Op donderdag 17 september 2009 08:35 schreef Mutsje30 het volgende:
Heel goed van je, (ik lurkte al even in dit topic,) daar heb je goed aan gedaan.
Ook voelt het misschien niet zo, is alles naadje en ben je superverdrietig, maar eigenlijk heb je het alleen maar officieel een punt achter gezet, want het leek me al "over en uit".

Nog even de schouders eronder om het een en ander af te ronden. Ik kan me ten minste voorstellen dat er nog wat geregeld moet worden. Gewoon opeisen wat van jou is en niet te snel denken: "Ach houd maar." Krijg je ws spijt van.

Succes ermee.
  donderdag 17 september 2009 @ 08:48:45 #172
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_72830025
quote:
Op donderdag 17 september 2009 08:47 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Heel goed van je, (ik lurkte al even in dit topic,) daar heb je goed aan gedaan.
Ook voelt het misschien niet zo, is alles naadje en ben je superverdrietig, maar eigenlijk heb je het alleen maar officieel een punt achter gezet, want het leek me al "over en uit".

Nog even de schouders eronder om het een en ander af te ronden.
Succes ermee.
Dat dus. Zijn hart lag blijkbaar al bij een ander..

Vooral ook "Hij vond zelf ook dat het beter was...." Dan weet je al helemaal dat het klaar is, al had hij de ballen er niet voor om het te melden.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  donderdag 17 september 2009 @ 08:49:01 #173
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_72830029
quote:
't Kwam hem ongetwijfeld prima uit dan.
Sterkte ermee!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_72830105
Inderdaad een lamstraal actie: "Hij vond zelf ook dat het beter was...."
Jij bent zeker de betere/sterkere hier. Wat een slapperik...
Tuurlijk je bent ook maar een mens en zal heus ook je nukken hebben gehad. Maar daar kán je mee omgaan, die keus heb je dan.
Jij niet, hij leek misschien eerlijk door het op te biechten, maar hij hándelde zeer zeker niet eerlijk!

Nogmaals succes *aai over Mutsjes bolletje*
  Moderator donderdag 17 september 2009 @ 09:01:38 #175
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_72830240
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:22 schreef erodome het volgende:
Begrijpt hij werkelijk niet waarom je boos bent?
Zo nee, haarfijn uitleggen met de mededeling erbij dat al hij het in zijn botte kop haalt nog een keer naar haar toe te gaan voor iets anders dan puur werk op de werkvloer dat hij al zijn spullen uit de voortuin mag plukken en dat je er een kartonnen doos bij zal zetten waarmee hij onder een brug mag wonen als zijn liefje hem niet toelaat.

Me dunkt dat je verdomde redelijk bent geweest, hij pakt gewoon steeds meer grond terwijl hij weet dat het je kwetst, ik denk dat het nu tijd is om wat minder redelijk te gaan zijn en je conclusie's te trekken, als hij wil knokken voor jullie dan doet hij dat niet door samen met haar te gaan koken omdat hij wat stoom af moet blazen, wat een kutsmoes zeg...

Of praat hee serieus over hoe dit jou kwetst en dat je wel wil knokken, maar dan zonder haar in beeld, of wordt echt goed boos en mik hem eruit, maar laat niet zo over je heen lopen, jij bent niet de schuld van zijn rennen naar een ander, welk relatieprobleem dan ook is tussen jullie beiden en niet met anderen, dat is compleet zijn ding, niets van jou bij.
-edit-

Niet de laatste pagina gezien, het is dus al uit.

Sterkte TS.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 17 september 2009 @ 09:04:51 #176
262 Re
Kiss & Swallow
pi_72830300
quote:
helaas maar wel beter zo lijkt me...pas op voor de after the rebound rebound van hem
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 17 september 2009 @ 09:07:47 #177
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_72830363
quote:
Je vriend is een slappeling. Hij vond ook dat het beter was, tss

En jij bent zo lief voor hem geweest dat hij er mee wegkomt. Hij heeft jouw grenzen niet gerespecteerd, de relatie om zeep geholpen, en dan moet jij het nog uitmaken ook??
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  donderdag 17 september 2009 @ 09:23:32 #178
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72830675
Sterkte ermee TS.
Je bent zo'n slappe zak uiteindelijk beter kwijt dan rijk, ook al zal het nu totaal anders voelen.
pi_72830912
quote:
Na 7 jaar...
Sterkte meid, en wat de anderen hier al zeggen; wees blij dat je van hem af bent. Tis een maar een slap zakje, die gozer.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 17 september 2009 @ 10:04:21 #180
270331 Mutsje30
pi_72831682
Bedankt allemaal voor de adviezen en de bemoedigende woorden.
Het doet nu gewoon ontzettend veel pijn, maar hij heeft mij inderdaad geen andere keus gelaten.
Hij loopt zelf ook de hele tijd te grienen, dus ik ga ervanuit dat hij niet helemaal gevoelloos is geweest in deze.

Maar goed, er is helaas niets meer aan te doen, en ik wil dit nu ook gewoon doorzetten.
pi_72831689
quote:
Goed van je. Kan nu wel pijn doen enzo (na 7 jaar is dat ook wel logisch) maar zoals anderen al zeiden, wees blij dat je nu van hem af bent. Het had alleen maar down hill gegaan.
Succes verder.
pi_72831884
quote:
Op donderdag 17 september 2009 10:04 schreef Mutsje30 het volgende:
Het doet nu gewoon ontzettend veel pijn, maar hij heeft mij inderdaad geen andere keus gelaten.
Hij loopt zelf ook de hele tijd te grienen, dus ik ga ervanuit dat hij niet helemaal gevoelloos is geweest in deze.

Maar goed, er is helaas niets meer aan te doen, en ik wil dit nu ook gewoon doorzetten.
Ja, kom zeg. Nu lopen te grienen omdat hij zelf de relatie heeft lopen te verzieken door "handjes vast te houden" met z'n collega... Wat is dat voor kinderlijk gedrag, is hij geestelijk 16 jaar of zo?

Laat hem dit topic maar lezen, misschien dat hij er wat van leren kan...
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 17 september 2009 @ 10:23:59 #183
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_72832261
Ik vindt het toch allemaal een beetje raar lopen, even een andere kijk op de zaken:

Hij heeft het over zijn collega gehad met TS, openlijk gezegd dat hij wel op haar viel. Vervolgens bevestigd TS dat, en geeft hem daarvoor de ruimte. Dus vriend denkt wat heb ik toch een fijn wijf die open minded is, dus denkt dat hij toestemming heeft. En vervolgens wordt hij gedumpt. Nu zijn ze alle twee in tranen. Als vriend ook loopt te grienen denk ik dat hij het anders in zijn hoofd had dan TS waarschijnlijk dacht. Anders had hij wel zijn biezen gepakt en vrolijk met collega er vandoor gegaan.

ik denk dat gebrek aan communicatie of elkaar verkeerd begrijpen hier de boventoon voert. Bovendien vermoed ik dat TS al maanden rondloopt met de gedachte om het uit te maken omdat de relatie niet zo lekker loopt, ruzies, stress etc. TS had extra duwtje nodig en hier op het forum kreeg TS het.
.: It is better to burn out, then fade away :.
.: Sometimes tears say al there is to say :.
  donderdag 17 september 2009 @ 10:33:11 #184
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72832500
quote:
Op donderdag 17 september 2009 10:10 schreef Barbusse het volgende:
Laat hem dit topic maar lezen, misschien dat hij er wat van leren kan...
Nou inderdaad ja, als je vriendin op de 16e het volgende zegt:

• We hadden in elk geval afgesproken dat we het nog maar even zouden aankijken, en dat ik ook goed ging nadenken.
  • Hij zei dat hij deze week 's avonds met haar wilde afspreken om te praten, omdat hij ook graag stoom af wilde blazen. Dat vond ik dan weer goed,

dan wordt het dus op de 17e uitgemaakt...

Als TS tegen hem had gezegd wat ze hier had gepost, was er nog een kans geweest. Maar nee, thuis was het zoete broodjes bakken, overal akkoord op geven en stiekem ervan balen. Blijkbaar had TS ook geen zin of durf om moeite te doen en haar grenzen te stellen.

Dus inderdaad, laat hem het topic lezen, dan leert hij wat er WERKELIJK is gebeurd En dat je er dus blijkbaar niet op kan vertrouwen dat vrouwen zeggen wat ze werkelijk vinden, en dat je eigenlijk dus hun denkwerk ook zelf moet doen Waar een kern van waarheid in zit, want eigenlijk mag van een ideale man ook wel verwacht worden dat hij zelfstandig dit soort "escapades" afbreekt zonder dat hij het hoeft te vragen. Maar ja, als ik het eerlijk zou melden en toestemming zou krijgen is het toch weer een ander verhaal.

Anyway, goede zaak voor allebei dat het uit is dan maar. Als het hier niet op was misgelopen, dan was dat later wel gebeurd met dergelijke persoonlijkheden. Al benijd ik de volgende partners van zowel TS als de ex niet, want ze hebben beide nog een lange weg te gaan.
  • Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      donderdag 17 september 2009 @ 10:41:50 #185
    18360 cYbErTiM
    Moet Niet Zeuren!
    pi_72832762
    Ok.. eerst schreeuwt iedereen 'uitmaken!! nu!!' is dat gebeurd, en dan is TS ineens dom bezig geweest en trekken we partij voor die ex (??) maw. iedereen is ineens relatie expert en heeft wat te zeuren.

Zelf denk ik dat het uitmaken al onvermijdelijk was en Mutsje30 dit al wist toen ze het topic opende, maar stil nog hoopte op steun, tips weet ik veel wat.
    Het is dus vrij kansloos om te gaan schreeuwen dat TS dit met kwade bedoeningen heeft gedaan.

En logisch dat meneertje nu grient, 7jaar is best lang, en als de knoop wordt doorgehakt voel je dat echt wel.
    pi_72833208
    Heb het topic in 1 keer uitgelezen en kan ook niets anders zeggen dat het echt een lamstraal eerste klas is. En zoals TS zelf al zei, zij kan er ook weinig aan doen... ze word verliefd, hoeft geen verantwoording af te leggen en heeft ook geprobeerd te bemiddelen voor jullie. Daarom alleen al zou ik haar een kaartje sturen:

Sterkte
      donderdag 17 september 2009 @ 11:07:35 #187
    270331 Mutsje30
    pi_72833471
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 10:33 schreef eleusis het volgende:

[..]

Nou inderdaad ja, als je vriendin op de 16e het volgende zegt:

• We hadden in elk geval afgesproken dat we het nog maar even zouden aankijken, en dat ik ook goed ging nadenken.
  • Hij zei dat hij deze week 's avonds met haar wilde afspreken om te praten, omdat hij ook graag stoom af wilde blazen. Dat vond ik dan weer goed,

dan wordt het dus op de 17e uitgemaakt...

Als TS tegen hem had gezegd wat ze hier had gepost, was er nog een kans geweest. Maar nee, thuis was het zoete broodjes bakken, overal akkoord op geven en stiekem ervan balen. Blijkbaar had TS ook geen zin of durf om moeite te doen en haar grenzen te stellen.

Dus inderdaad, laat hem het topic lezen, dan leert hij wat er WERKELIJK is gebeurd En dat je er dus blijkbaar niet op kan vertrouwen dat vrouwen zeggen wat ze werkelijk vinden, en dat je eigenlijk dus hun denkwerk ook zelf moet doen Waar een kern van waarheid in zit, want eigenlijk mag van een ideale man ook wel verwacht worden dat hij zelfstandig dit soort "escapades" afbreekt zonder dat hij het hoeft te vragen. Maar ja, als ik het eerlijk zou melden en toestemming zou krijgen is het toch weer een ander verhaal.

Anyway, goede zaak voor allebei dat het uit is dan maar. Als het hier niet op was misgelopen, dan was dat later wel gebeurd met dergelijke persoonlijkheden. Al benijd ik de volgende partners van zowel TS als de ex niet, want ze hebben beide nog een lange weg te gaan.
  • Mijn ex heeft dit topic grotendeels gelezen. Ik heb hem uiteindelijk gevraagd om in elk geval het fysieke contact met zijn collega zoveel mogelijk te beperken. Dat ik hem dat moest opleggen vond ik al erg genoeg, en was voor mij een heel duidelijk teken dat onze relatie ver om zeep was.
    De laatste druppel is geweest dat hij samen met haar ging koken, terwijl hij haar ook nog de hele dag op het werk zag.
    Ik heb hem noit toestemming gegeven om heel close met een ander te worden, ik heb hem toegestaan om een 'maatje' te hebben. Omdat ze het zo goed met elkaar konden vinden.
    Wat voor mij heel tekenend was, is dat hij juist méér contact met haar ging zoeken, terwijl hij verliefd is op haar en zij op hem. En niet uit zichzelf (in elk geval iets meer) afstand nam. Dat had ik namelijk wel van hem verwacht.

Hij hoeft daarvoor mijn gedachten niet te kunnen lezen, dat lijkt me iets dat je gewoon uit jezelf doet als je van je partner houdt.
      donderdag 17 september 2009 @ 11:08:21 #188
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_72833494
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 10:41 schreef cYbErTiM het volgende:
    Ok.. eerst schreeuwt iedereen 'uitmaken!! nu!!' is dat gebeurd, en dan is TS ineens dom bezig geweest en trekken we partij voor die ex (??) maw. iedereen is ineens relatie expert en heeft wat te zeuren.
    [...]
    Het is dus vrij kansloos om te gaan schreeuwen dat TS dit met kwade bedoeningen heeft gedaan.
    Totaal niet de strekking van wat er ook maar werd gezegd, lezen is niet je sterkste kant?
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
    pi_72833496
    hoi TS

je hebt goed gehandeld
    je bent zo te lezen ondanks al je bagage een heel open en lief meisje dat gewoon volledig haar vriend vertrouwde, dat siert je echt
    maak je maar geen zorgen, er zijn genoeg mannen op deze wereld die wel lief voor jou zullen zijn.
    beter dan deze gast die zich als een wijf gedraagt, met zijn psychologische spelletjes
    vooral omdat jij hem het vertrouwen geeft, en hij jou grenzen blijft oprekken
    zo'n man ben je echt beter kwijt
    ook al is het wel echt een lastige keuze na 7 jaar lijkt me
    goed dat je de eer aan jezelf hebt gehouden, hij had t waarschijnlijk gewoon doorgezet.
    quote:
    Wat voor mij heel tekenend was, is dat hij juist méér contact met haar ging zoeken, terwijl hij verliefd is op haar en zij op hem. En niet uit zichzelf (in elk geval iets meer) afstand nam. Dat had ik namelijk wel van hem verwacht.

Hij hoeft daarvoor mijn gedachten niet te kunnen lezen, dat lijkt me iets dat je gewoon uit jezelf doet als je van je partner houdt.
    inderdaad
      donderdag 17 september 2009 @ 11:13:23 #190
    221112 Nijns
    soms een beetje stout
    pi_72833666
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 10:04 schreef Mutsje30 het volgende:

Naja, hoe je ook went of keert: het is logisch dat hij ook verdriet heeft. Het is/was ook zijn relatie en hij heeft ook wel in de gaten dat het mis is gelopen. Beter dit, dan dat hij geen emoties toont. Je hebt een goede keuze gemaakt TS en wat je zegt: nu doorzetten! Sterkte.
      donderdag 17 september 2009 @ 11:15:38 #191
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_72833739
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 11:07 schreef Mutsje30 het volgende:

[..]

Mijn ex heeft dit topic grotendeels gelezen. Ik heb hem uiteindelijk gevraagd om in elk geval het fysieke contact met zijn collega zoveel mogelijk te beperken. Dat ik hem dat moest opleggen vond ik al erg genoeg, en was voor mij een heel duidelijk teken dat onze relatie ver om zeep was.
    De laatste druppel is geweest dat hij samen met haar ging koken, terwijl hij haar ook nog de hele dag op het werk zag.
    Ik heb hem noit toestemming gegeven om heel close met een ander te worden, ik heb hem toegestaan om een 'maatje' te hebben. Omdat ze het zo goed met elkaar konden vinden.

Ik ben het met je eens dat ik ook wel zou verwachten van een ideale partner dat hij/zij uit zichzelf discipline weet te tonen in dit soort gevallen. Maar niet iedereen is perfect en zo'n kalverliefde kan je wel eens overkomen in lange relaties. Anyway, wel goed dat je het hem hebt laten lezen en nu je grens hebt getrokken, wat ik begreep uit je geplakte conversaties had dat laatste wel wat eerder gemogen. Niet dat dat per se de uitkomst had veranderd. Het lijkt erop dat hij bijzonder onvolwassen met dit soort dingen omgaat en dat maakt het toch geen goede combinatie. Dus je kan vast wel wat beters vinden, succes daarmee!
    pi_72833945
    Na 7 jaar uit elkaar
      donderdag 17 september 2009 @ 11:26:12 #193
    221112 Nijns
    soms een beetje stout
    pi_72834029
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 11:22 schreef Moozzie het volgende:
    Na 7 jaar uit elkaar
    sommige mensen gaan na 30 jaar huwelijk nog uit elkaar. het is kut, dat snap ik en zeker niet niks maar nu zijn er, volgens mij, tenminste nog geen kinderen in het spel en kan TS (over een tijd) alsnog een nieuwe vis aan de haak slaan
    pi_72834197
    .....en tijdelijk genieten van het vrijgezellen bestaan
      donderdag 17 september 2009 @ 11:55:10 #195
    270331 Mutsje30
    pi_72834903
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 11:15 schreef eleusis het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat ik ook wel zou verwachten van een ideale partner dat hij/zij uit zichzelf discipline weet te tonen in dit soort gevallen. Maar niet iedereen is perfect en zo'n kalverliefde kan je wel eens overkomen in lange relaties.
    Hij hoeft geen ideale partner te zijn, van een ideale partner zou ik eerder verwachten dat hij bijvoorbeeld heel goed meehelpt in het huishouden ofzo. Of nergens z'n vuile sokken zou laten slingeren.

Ik verwacht van diegene die van mij houdt of zegt te houden, meer afstand neemt van diegene waar hij verliefd op is. En waarvan hij weet dat het wederzijds is.
    En dat hij dan niet gaat vragen of platonisch knuffelen of handjes vasthouden oké is. En mij thuis alleen laat zitten en gezellig met haar gaat koken.

Het is geen onvolkomenheid van hem, hij heeft mij heel erg op m'n ziel getrapt, en dat heb ik hem ook laten weten. Maar het was geen reden voor hem om een stapje terug te doen, eerder om de grenzen meer te gaan opzoeken.
    pi_72835522
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 11:55 schreef Mutsje30 het volgende:

[..]

Hij hoeft geen ideale partner te zijn, van een ideale partner zou ik eerder verwachten dat hij bijvoorbeeld heel goed meehelpt in het huishouden ofzo. Of nergens z'n vuile sokken zou laten slingeren.

Ik verwacht van diegene die van mij houdt of zegt te houden, meer afstand neemt van diegene waar hij verliefd op is. En waarvan hij weet dat het wederzijds is.
    En dat hij dan niet gaat vragen of platonisch knuffelen of handjes vasthouden oké is. En mij thuis alleen laat zitten en gezellig met haar gaat koken.

Het is geen onvolkomenheid van hem, hij heeft mij heel erg op m'n ziel getrapt, en dat heb ik hem ook laten weten. Maar het was geen reden voor hem om een stapje terug te doen, eerder om de grenzen meer te gaan opzoeken.
    Precies, je hebt er goed aan gedaan, hoe kut het ook vast zal voelen.
    And everything under the sun is in tune
    But the sun is eclipsed by the moon.
    And Prince is still here!
    pi_72836556
    Je hebt de juiste beslissing genomen. Hij had zelf ook wel kunnen zien dat het niet meer zo platonisch was met die collega. Zeker als hij verliefd op haar is en en geen afstand neemt. Het is jammer 7 jaar is lang maar beter nu dan over 20 jaar.
    Haters gonna hate.
    pi_72836983
    Leuk een relatie met een collega krijgen. Dat kan nooit goed gaan.

Hand in hand film kijken, samen koken, knuffelen...die gast spoort ook niet helemaal
    MOKUM XXX RATED
      donderdag 17 september 2009 @ 13:41:00 #199
    251529 drijfhout
    harder dan hard genoeg
    pi_72837762
    Goed gedaan TS, verstandig gehandeld.
    Klote wel natuurlijk, heel veel sterkte.

En aan de vast nog wel eens meelezende vriend: Heel veel kook en knuffelplezier. Vanuit een lange relatie overstappen naar een 24/7 relatie met je collega - it's like building your own brand new prison in mij humble opinion. Geniet van je nieuwe 'vrijheid'.
    Ik pak mijn brommer en ik ga.
    pi_72837836
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 13:41 schreef drijfhout het volgende:
    Goed gedaan TS, verstandig gehandeld.
    Klote wel natuurlijk, heel veel sterkte.

En aan de vast nog wel eens meelezende vriend: Heel veel kook en knuffelplezier. Vanuit een lange relatie overstappen naar een 24/7 relatie met je collega - it's like building your own brand new prison in mij humble opinion. Geniet van je nieuwe 'vrijheid'.
    En ik vrees ook dat je heel erg gelijk hebt.
    pi_72838285
    Jammer dat het uiteindelijk toch stuk is gelopen, veel sterkte toegewenst.

Ik had liever gezien dat hij voor jou had gekozen en zijn collega verder helemaal met rust had gelaten en op een afstand hield, maar ja door zijn acties zag je gewoon dat de jongen geen ruggengraat heeft.

Dus voel je niet zo slecht, hij verdiende jou gewoon niet .
    pi_72841351
    Je hebt gelijk TS, hij is degene die deze relatie uiteindelijk om zeep heeft geholpen en het zegt ook genoeg dat hij geen moeite meer doet. Het is verrot, en je zal je de aankomende tijd niet veel beter voelen wss, maar op de lange termijn ben je zonder hem ongetwijfeld veel gelukkiger. Heel veel sterkte!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')