1 geboren op 11 sepquote:
Ik dacht dat zijn kinderen kort bij elkaar jarig waren maar geen tweeling.. Mss verwat ik hem met Duckquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:24 schreef Ladylike het volgende:
Gokje: tweeling?
[..]
Kan ook zijn dat de teamleider hen niet voor paal wil zetten
ah, goed zoquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
1 geboren op 11 sepen de eerste op 11-sep-2001 knapte op en at voor het eerst zelfstandig waardoor ze eindelijk mee naar huis mocht.
![]()
dus 11-09 is voor mij een mooie datum.![]()
er was ook nog wat in america rond die tijd geloof ik
Je tampon zit scheefquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik dacht dat zijn kinderen kort bij elkaar jarig waren maar geen tweeling.. Mss verwat ik hem met Duck
Nee, iemand die vraagt of de teamleider even mee naar buiten kan. Echt op zo'n manier van: hebben jullie wel gezien dat ik iets belangrijks ga bespreken?ik word daar moe van: zeg het dan gewoon als er sowieso niemand bij is (hele grote kans op).maar goed, ik zal mijn dag wel niet hebben.
je werkt bij Nijns?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:36 schreef JortK het volgende:
Ik krijg een beetje de tyfus van sommige mensen hier op de zaak
de collega in mijn voorbeeld is een vrouwquote:
quote:
bij je collega mss welquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
de collega in mijn voorbeeld is een vrouw![]()
mijn tampon zit heul niet scheef
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:36 schreef JortK het volgende:
Ik krijg een beetje de tyfus van sommige mensen hier op de zaak
In mijn voorbeeld ookquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
de collega in mijn voorbeeld is een vrouw![]()
mijn tampon zit heul niet scheef
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
In mijn voorbeeld ooken de dochter van de baas
![]()
Ik had liever dat ze d'r tampon in d'r waffel stopte en d'r klep hield
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
nou, bij mij misschien ook wel een beetje
jij stopt daar tochquote:[..]
als het aan mij lag, nam 1 er gewoon ontslag: dan werd ik weer helemaal zen
ik alleen maar met klantenquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb totaal geen problemen met mijn directe collega's.
gebruikers
ik heb er heul geen inquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je hem ff vervangen
![]()
[..]
jij stopt daar toch
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:59 schreef Frutsel het volgende:
Wat een leuk woord
Dan werd ik weer helemaal zen
* GF shudt LL wakker en geeft haar koffiequote:Op dinsdag 15 september 2009 14:11 schreef Ladylike het volgende:
nog 2,5 uur
volhouden LL, volhouden
hoe lang moet je daar nog werkenquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:12 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, maar tot die tijd mag het wel een beetje houdbaar zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |