Ja, dat is wel de bedoeling. Als je een nieuwe hebt geopend, en je weet hoe je de wiki moet aanpassen, dan plak je een link van je nieuwe topic in de wiki, zodat de OP in het daaropvolgende topic compleet is met alle linkjes naar oude tpoics.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar dat is toch dit topic, moet je dan ook meteen dit topic erin zetten? Dat wist ik niet, ik dacht eigenlijk alleen de al afgesloten topics
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
haha, misschien had Muck toch al gaatjes geprikt in de condooms/gestopt met het slikken van de pil
Kleine MuckPGtjesquote:
Ja, ik weetquote:
Ah, vandaar dat Pheno de vorige keer ook al erover liep te koeren dat ik het niet goed had gedaan...quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat is wel de bedoeling. Als je een nieuwe hebt geopend, en je weet hoe je de wiki moet aanpassen, dan plak je een link van je nieuwe topic in de wiki, zodat de OP in het daaropvolgende topic compleet is met alle linkjes naar oude tpoics.
Dat klinkt als een nieuwe kloon -O_quote:
rekening geblokkeerd?quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
vuile ING naaiballenhoeren![]()
Hier met die poen
bij mij heeft mijn vrouw de kinderen gebaardquote:
Nee, Toprekening geopendquote:
spaarrente let ik niet zo op.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, Toprekening geopendZie Kassa van gisteren.
Samenvatting?quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, Toprekening geopendZie Kassa van gisteren.
Zo, dan is het niet helemaal goed gegaanquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:46 schreef wel.o.k het volgende:
bij mij heeft mijn vrouw de kinderen gebaard
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=4767667
Dit heb je toch nu wel gedaan hequote:Op dinsdag 15 september 2009 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=4767667
quote:Als u ook Toprekening bij de ING-bank hebt geopend en gebruik hebt gemaakt van de aanbieding met 4% rente, mail ons dan. Speciaal voor dit onderwerp heeft Kassa een mailadres geopend: ingklacht@vara.nl. Vermeld in de mail uw rekeningnummer, naam en telefoonnummer. We verzamelen alle klachten en gaan hiermee aan de slag. Als u mailt, ontvangt u ook direct een voorbeeldbrief die u aan de ING-bank kunt sturen.
Meld uw klacht ook bij de Autoriteit Financiele Markten (AFM) via het contactformulier op de site van de AFM.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
Zo, dan is het niet helemaal goed gegaan
uit ervaring weet ik dat klacht melden bij de AFM werkt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dit heb je toch nu wel gedaan he
[..]
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is een heel ander verhaal.
met als gevolg dat ik aan 9-11 goede herinneringen heb.
maar ik dubbelquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:06 schreef Nijns het volgende:
[..]dat zullen vast wel meer mensen hebben
dubbel? hoezo?quote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dit heb je toch nu wel gedaan he
[..]
Gokje: tweeling?quote:
Kan ook zijn dat de teamleider hen niet voor paal wil zettenquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:18 schreef Nijns het volgende:
Wat is dat toch met mensen die heel overdreven in een volle kamer iemand opeens apart willen spreken? 'Kan je even met me meelopen?' Dat 'kijk mij even met de teamleider praten'-gedoe, daar walg ik echt van
Goed zoquote:
Middag frutselquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |