ik heb er heul geen inquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je hem ff vervangen
![]()
[..]
jij stopt daar toch
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:59 schreef Frutsel het volgende:
Wat een leuk woord
Dan werd ik weer helemaal zen
* GF shudt LL wakker en geeft haar koffiequote:Op dinsdag 15 september 2009 14:11 schreef Ladylike het volgende:
nog 2,5 uur
volhouden LL, volhouden
hoe lang moet je daar nog werkenquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:12 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, maar tot die tijd mag het wel een beetje houdbaar zijn..
8 oktober laatste dagquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe lang moet je daar nog werken
wat een rare datumquote:
het was 9 oktober maar dan heb ik diploma-uitreikingquote:
ach so..quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
het was 9 oktober maar dan heb ik diploma-uitreikingen ik heb 8 ipv 1 oktober gekozen zodat ik wat langer inkomsten had..
goedgekeurd nu?quote:
verstandigquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
het was 9 oktober maar dan heb ik diploma-uitreikingen ik heb 8 ipv 1 oktober gekozen zodat ik wat langer inkomsten had..
quote:
dankjequote:
Ik hoef niets goed te keurenquote:
geldwolfquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:55 schreef Nijns het volgende:
[..]
dankjeik dacht: het is misschien wel kut maar dan heb ik wel 6 extra werk(lees:loon)-dagen..
als dat konquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik hoef niets goed te keuren
van mij mag je al eerder gaan, met behoud van loon
nee, maar maar 2 maanden recht op WW..quote:
dat is niet veel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
nee, maar maar 2 maanden recht op WW..
Mijn vader moet iemand ontslaan die 1 dag te weinig gewerkt heeft voor langere WWquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
als dat kon
[..]
nee, maar maar 2 maanden recht op WW..
heb al 6 weken ingeleverd voor WTV en heb gewoon geen lang arbeidsverleden..quote:
erg zeg, je hoort helaas meer van die verhalen..quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mijn vader moet iemand ontslaan die 1 dag te weinig gewerkt heeft voor langere WW
Helaas kan/mag ie de man niet helpen van de Chinese directie omdat dan een nieuw contract zou ingaan
Dat is pas zuur...
kloptquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:05 schreef Nijns het volgende:
[..]
heb al 6 weken ingeleverd voor WTV en heb gewoon geen lang arbeidsverleden..
[..]
erg zeg, je hoort helaas meer van die verhalen..
dat is echt klotequote:Op dinsdag 15 september 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mijn vader moet iemand ontslaan die 1 dag te weinig gewerkt heeft voor langere WW
Helaas kan/mag ie de man niet helpen van de Chinese directie omdat dan een nieuw contract zou ingaan
Dat is pas zuur...
en mn pa wordt er persoonlijk op aangekekenquote:
hier is iedereen in de WW regeling geweest maar ik niet omdat er tegen mij die ontslagprocedure liep, uiteindelijk kom ik er denk ik nog het beste vanaf: ik ben weg bij een bedrijf waar werken toch niet meer leuk is, en ik heb al die tijd gewoon vol betaald gekregen. Om maar te zijgen over de prive-voordelen. Dat weegt allemaal dubbel en dwars op tegen dat ik nu een nieuwe baan moet zoeken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
klopt
Omdat mn pa PZ functionaris is, hoor ik ze heel veel.
50% van hun medewerkers gaan die WW-regeling in en leveren dus een gedeelte loon in.
Pa zei dat ze allemaal verontwaardigd waren enzo, waarop mijn reactie was: jullie proberen ze tenminste nog aan het werk te houden.
Hij zei ook: gaan ze daar niet mee akkoord, dan moet ik 20 mensen ontslaan.
Het is kiezen of delen
yep, je hebt geluk gehad danquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
hier is iedereen in de WW regeling geweest maar ik niet omdat er tegen mij die ontslagprocedure liep, uiteindelijk kom ik er denk ik nog het beste vanaf: ik ben weg bij een bedrijf waar werken toch niet meer leuk is, en ik heb al die tijd gewoon vol betaald gekregen. Om maar te zijgen over de prive-voordelen. Dat weegt allemaal dubbel en dwars op tegen dat ik nu een nieuwe baan moet zoeken.
de brenger van slecht nieuws wordt er altijd op aangekeken ook al kan hij er niks aan doenquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en mn pa wordt er persoonlijk op aangekeken
(terwijl niemand vraag of mijn vader misschien VRIJWILLIG loon inlevert zodat er meer mensen kunnen blijven)
gelukje bij een ongelukjequote:
In China doet het hele bedrijf dat VRIJWILLIGquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de brenger van slecht nieuws wordt er altijd op aangekeken ook al kan hij er niks aan doen![]()
is wel aardig van je vader om loon in te leveren zodat er geen mensen ontslagen worden
dat zijn altijd fijne momentjesquote:
helaas heeft inleveren van loon nog nooit een bedrijf van de ondergang gered.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de brenger van slecht nieuws wordt er altijd op aangekeken ook al kan hij er niks aan doen![]()
is wel aardig van je vader om loon in te leveren zodat er geen mensen ontslagen worden
in china worden ze daar wel toe verplichtquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
In China doet het hele bedrijf dat VRIJWILLIG
Dat is pas werk-mentaliteit
(die mensen weten gewoon dat het bedrijf anders kapot gaat en ze hun baan alsnog kwijt zijn)
7 uur beginnen is ook veel te vroegquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is veel te vroeg
luxe paardjeeend
tis dat ik iets niet naar buiten mag brengen...quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
helaas heeft inleveren van loon nog nooit een bedrijf van de ondergang gered.
wel het inkomen van de opperhoofden.
6 uur opstaan ook.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
7 uur beginnen is ook veel te vroeg
Volgens mn pa was het toch echt vrijwilligquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in china worden ze daar wel toe verplicht
ja, dat weet ik... gelukkig hoef ik maar 10 min te fietsen en ik ben thuis... dus ik ben over ruim een kwartier thuisquote:
Topic aanrader nr 351 van JortKquote:
je kan wel tijdelijk de kosten beperken, maar als de offertes/opdrachten aan de andere kant niet toenemen, heeft het toch geen zin.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
helaas heeft inleveren van loon nog nooit een bedrijf van de ondergang gered.
wel het inkomen van de opperhoofden.
werk zequote:
druk van de groep, iedereen doet het en de mentaliteit is daar anders.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgens mn pa was het toch echt vrijwillig
die chinezen zien gewoon in, als ze dat niet doen, dat het bedrijf dan over een jaar alsnog kapot gaat
bedrijfsgeheimquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tis dat ik iets niet naar buiten mag brengen...
Maar er gaat 1 iemand onaangenaam verrast zijn
Dank jequote:Op dinsdag 15 september 2009 15:29 schreef JortK het volgende:
Welkom in de boze, grote mensen wereld.
Chinezen hebben een hele andere mentaliteit, als ze daar niet mee doen aan die maatregelen, worden ze door iedereen met de nek aangekeken en komen ze alsnog op straat te staan: tot zoverre vrijwillig. Maar ik snap wel wat je bedoelt: de mensen zijn daar minder brutaal, dat kàn een positieve eigenschap zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgens mn pa was het toch echt vrijwillig
die chinezen zien gewoon in, als ze dat niet doen, dat het bedrijf dan over een jaar alsnog kapot gaat
gokje, jij krijgt het vaste contract van iemand andersquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tis dat ik iets niet naar buiten mag brengen...
Maar er gaat 1 iemand onaangenaam verrast zijn
nou eigenlijk niet, maar als die lullo meeleest kan ie misschien zn gedrag nog veranderen en dus zijn ww voorkomenquote:
Nee, zo´n hoge functie krijg ik helaas nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gokje, jij krijgt het vaste contract van iemand anders
Doei duckiequote:
blijven proberen, je bent nog jongquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou eigenlijk niet, maar als die lullo meeleest kan ie misschien zn gedrag nog veranderen en dus zijn ww voorkomen
[..]
Nee, zo´n hoge functie krijg ik helaas niet
ik werk niet bij mn pa
Als ik in de tussentijd een lascursus doe, moet dat lukkenquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
blijven proberen, je bent nog jong![]()
over een paar maanden bij je pa gaan werken?
ik dacht meer aan directricequote:Op dinsdag 15 september 2009 15:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ik in de tussentijd een lascursus doe, moet dat lukken
dan moet ik bij de chinezen slijmenquote:
bij mij nog 36quote:
Foei.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |