in china worden ze daar wel toe verplichtquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
In China doet het hele bedrijf dat VRIJWILLIG
Dat is pas werk-mentaliteit
(die mensen weten gewoon dat het bedrijf anders kapot gaat en ze hun baan alsnog kwijt zijn)
7 uur beginnen is ook veel te vroegquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is veel te vroeg
luxe paardjeeend
tis dat ik iets niet naar buiten mag brengen...quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
helaas heeft inleveren van loon nog nooit een bedrijf van de ondergang gered.
wel het inkomen van de opperhoofden.
6 uur opstaan ook.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
7 uur beginnen is ook veel te vroeg
Volgens mn pa was het toch echt vrijwilligquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in china worden ze daar wel toe verplicht
ja, dat weet ik... gelukkig hoef ik maar 10 min te fietsen en ik ben thuis... dus ik ben over ruim een kwartier thuisquote:
Topic aanrader nr 351 van JortKquote:
je kan wel tijdelijk de kosten beperken, maar als de offertes/opdrachten aan de andere kant niet toenemen, heeft het toch geen zin.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
helaas heeft inleveren van loon nog nooit een bedrijf van de ondergang gered.
wel het inkomen van de opperhoofden.
werk zequote:
druk van de groep, iedereen doet het en de mentaliteit is daar anders.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgens mn pa was het toch echt vrijwillig
die chinezen zien gewoon in, als ze dat niet doen, dat het bedrijf dan over een jaar alsnog kapot gaat
bedrijfsgeheimquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tis dat ik iets niet naar buiten mag brengen...
Maar er gaat 1 iemand onaangenaam verrast zijn
Dank jequote:Op dinsdag 15 september 2009 15:29 schreef JortK het volgende:
Welkom in de boze, grote mensen wereld.
Chinezen hebben een hele andere mentaliteit, als ze daar niet mee doen aan die maatregelen, worden ze door iedereen met de nek aangekeken en komen ze alsnog op straat te staan: tot zoverre vrijwillig. Maar ik snap wel wat je bedoelt: de mensen zijn daar minder brutaal, dat kàn een positieve eigenschap zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgens mn pa was het toch echt vrijwillig
die chinezen zien gewoon in, als ze dat niet doen, dat het bedrijf dan over een jaar alsnog kapot gaat
gokje, jij krijgt het vaste contract van iemand andersquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tis dat ik iets niet naar buiten mag brengen...
Maar er gaat 1 iemand onaangenaam verrast zijn
nou eigenlijk niet, maar als die lullo meeleest kan ie misschien zn gedrag nog veranderen en dus zijn ww voorkomenquote:
Nee, zo´n hoge functie krijg ik helaas nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gokje, jij krijgt het vaste contract van iemand anders
Doei duckiequote:
blijven proberen, je bent nog jongquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou eigenlijk niet, maar als die lullo meeleest kan ie misschien zn gedrag nog veranderen en dus zijn ww voorkomen
[..]
Nee, zo´n hoge functie krijg ik helaas niet
ik werk niet bij mn pa
Als ik in de tussentijd een lascursus doe, moet dat lukkenquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
blijven proberen, je bent nog jong![]()
over een paar maanden bij je pa gaan werken?
ik dacht meer aan directricequote:Op dinsdag 15 september 2009 15:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ik in de tussentijd een lascursus doe, moet dat lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |