quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:44 schreef RoBro het volgende:
ik zou weer graag terug willen naar de tijd van de fuhrer toen was de economie een stuk beter
Wat dacht je van de provincie groningenquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
* meldt
Weliswaar maar 100 euro omdat ik het niet 100% vertrouwde en inderdaad, 3 weken later ging Icesave faillietNetjes de 100 euro + 30 cent rente teruggekregen
Tuurlijk heb ik nog niet zoveel, heb allerlei uitgaven die niet goedkoop zijn. Hoe kun je van een 19 jarige verwachten dat hij al bakken met geld heeftquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:46 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Wat dacht je van de provincie groningen![]()
Tot de 20000 krijg je sowieso terug.
En sjoegie heeft vast nog niet zoveel dus kan lekker overal zijn geld parkeren.
Met als enige risico dat ie het afentoe een poosje kwijt is, Maar nooit helemaal kwijt
Zeg er dan wat van ipv hier te zeikenquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:47 schreef raaavi het volgende:
Kut Hoorcollege, die gast praat alleen maar over zn eigen leven.
Dat is echt fucked up, zo'n leraar heb ik ook voor wiskunde.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:47 schreef raaavi het volgende:
Ik ook niet hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik nog niet zoveel, heb allerlei uitgaven die niet goedkoop zijn. Hoe kun je van een 19 jarige verwachten dat hij al bakken met geld heeft
schatjequote:Op dinsdag 15 september 2009 14:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik in ieder geval wel.
Wij hebben college van een kerel die dat ook doet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:47 schreef raaavi het volgende:
Vegetariersquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:51 schreef Sjoegerd het volgende:
Die Thieme moet al helemaal haar muil houden met haar vegetarische geneuzel
Hoe is het?quote:
Jazeker!quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:53 schreef liiszle het volgende:
[..]
Hoe is het?heb je een leuke zomer gehad?
Ooiiii! waarheen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Jazeker!Twee keer op vakantie geweest, wekendje weg...
Et toi? Hoe was Italia?
Twee keer naar België.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:00 schreef liiszle het volgende:
[..]
Ooiiii! waarheen?
ja, Italie! ik wil terug..
maargoed nog 3 weekjes en dan naar Turkije
Zó mooi vind ik d'r ook weer nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:56 schreef IQM het volgende:
Voor jullie, van mij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwah. Ik zou er niet direct op vallen, maar lelijk is ze niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:06 schreef blckbb het volgende:
[..]
Zó mooi vind ik d'r ook weer niet
Je moet eens op haar haargrens letten. Ben je gelijk afgeknapt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:06 schreef blckbb het volgende:
[..]
Zó mooi vind ik d'r ook weer niet
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Twee keer naar België. [ afbeelding ] Eén keer met vrienden en één keer met familie.
Oooooh, dat is al bijna.
Ik zou haar best kunnen doen andersquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Je moet eens op haar haargrens letten. Ben je gelijk afgeknapt.
[ afbeelding ]
Dit soort plaatjes maken echter een boel goed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neuh. Ik denk ik niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik zou haar best kunnen doen anders
Kan jij uberhaupt wel iemand doen?quote:
Denk dat ie weg isquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:16 schreef liiszle het volgende:
HYMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pff. hij is er altijdquote:
Niet meer iigquote:
Stom.quote:
Ik zou willen dat ik Megan Fox deed.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:20 schreef BurnaBoy het volgende:
Zeg IQM als je die van Megan Fox nu eens deed
[ afbeelding ]
Die staat er nml ook in
Ik zou willen dat ik überhaupt iets deed.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik Megan Fox deed.
Ik bedoelde postenquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik Megan Fox deed.
Zeg dat nou niet te hardquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik überhaupt iets deed.
Well helloquote:
Ja, hoezo niet?quote:
Nee hoezo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |