maar er zijn maar weinig bedrijven waarin mensen zoveel gestopt hebben als nationale banken waardoor de overheid wel gedwongen wasquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet niet, als er een bedrijf tegen faillissement aanhikt word er ook geen geld in gestopt door de overheid.
Mja, banken zijn iets andere bedrijven dan een slager of supermarkt hè...quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet niet, als er een bedrijf tegen faillissement aanhikt word er ook geen geld in gestopt door de overheid.
Gast...quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Sjoegerd snapt niet zo goed hoe de wereld in elkaar steekt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zie mijn spaarcentjes inderdaad graag terug.
Eigenlijk is je geld bij een bank stoppen ook een soort van beleggen, je kan geld verdienen (rente) of verliezen. Ik blijf er bij dat de laatste 2 kabinetten een stelletje lutsers zijnquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zie mijn spaarcentjes inderdaad graag terug.
Die werken voor hun uitkeringquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:22 schreef Sjoegerd het volgende:
En moeten de mensen die daar staan te koekeloeren niet gewoon werken
Uuuh huh?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Eigenlijk is je geld bij een bank stoppen ook een soort van beleggen, je kan geld verdienen (rente) of verliezen. Ik blijf er bij dat de laatste 2 kabinetten een stelletje lutsers zijn
Ja, maar dat proberen ze dus juist te voorkomen door er geld in te stoppenquote:
wel als het kabinet er niks insteekt, kijk maar naar icesafequote:Op dinsdag 15 september 2009 14:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Daar kan je niet vanuit gaan hoor.
Icesafe is Ijslands dus heeft nederlandse regering niets over te zeggen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
wel als het kabinet er niks insteekt, kijk maar naar icesafe
Dat was niet van ons. En hoe vaak gaan er banken failliet?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
wel als het kabinet er niks insteekt, kijk maar naar icesafe
Rabobankquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:35 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Icesafe is Ijslands dus heeft nederlandse regering niets over te zeggen.
En alle idioten die daar geld in hebben gestoken moeten maar leren dat ze moeten nadenken.
Maar dat geld komt indirect weer van ons vandaanquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar dat proberen ze dus juist te voorkomen door er geld in te stoppen
Laat maar, ik snap sjoegsjoeg gewoon niet
* meldtquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:35 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Icesafe is Ijslands dus heeft nederlandse regering niets over te zeggen.
En alle idioten die daar geld in hebben gestoken moeten maar leren dat ze moeten nadenken.
Tja, zo makkelijk is het allemaal niet hè, als de wereldeconomie instortquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar dat geld komt indirect weer van ons vandaan. Het punt van mij is gewoon dat het kabinet er niet mee om kan gaan
Het kabinet wel, de banken konden er niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar dat geld komt indirect weer van ons vandaan. Het punt van mij is gewoon dat het kabinet er niet mee om kan gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |