Moet je de andere helft ook lezen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:58 schreef MiniMiss het volgende:
nijnheid, waar gaat dit over xD
ik mis de helft
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet je de andere helft ook lezen.
Spinvis is een held.quote:
quote:
OMG! Koop een taart en vier hetquote:
you pay?quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OMG! Koop een taart en vier het
printscreen gedrukt tijdens het cammenquote:
Nay.quote:
Cammen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:07 schreef MiniMiss het volgende:
[..]
printscreen gedrukt tijdens het cammen?
O wacht ik ging
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Meer: http://www.zattevrienden.(...)-fotos-van-de-week-2
Valt wel mee, de eerste week, 2 weken was ze om de 3 dagen op MSN en daarna nauwelijks gesprokenquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, ik kan me voorstellen als je een modkoppel vormt, dat je dan vrij intensief contact hebt, zeker in het beginOf valt dat mee tegenwoordig?
Nergens over.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:58 schreef MiniMiss het volgende:
nijnheid, waar gaat dit over xD
ik mis de helft
Neuh. Al heeft ze wel een lichtelijk kakhoofd.quote:
En in FC, zat ze daar veel?quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
Valt wel mee, de eerste week, 2 weken was ze om de 3 dagen op MSN en daarna nauwelijks gesproken
Dat zijn er veel te weinig!quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Meer: http://www.zattevrienden.(...)-fotos-van-de-week-2
Weinig echt contact gehad, we gingen een beetje langs elkaar heen, wat ik aan de ene kant wel jammer vond, maar aan de andere kant heb ik een keer gezegd dat 'ik' het wel redelijk goed doe, en toen kwam (de volgende dag weliswaar) bol. eroverheen met dat we het goed doen... Maarja ik had -net als jullie- niet echt het idee dat bol. er vaak was...quote:
Lekkere oneliner is dat he, ik gebruik m zelf ook.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
Laten we dan van jouw probleem niet mijn probleem maken? © VlaDje
Oh er is geen probleem? Problem solved. Oh er was geen probleem? ....
quote:
Hij doet het goed jaquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Lekkere oneliner is dat he, ik gebruik m zelf ook.
Mensen worden steeds a-socialer hèquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Weinig echt contact gehad, we gingen een beetje langs elkaar heen, wat ik aan de ene kant wel jammer vond, maar aan de andere kant heb ik een keer gezegd dat 'ik' het wel redelijk goed doe, en toen kwam (de volgende dag weliswaar) bol. eroverheen met dat we het goed doen... Maarja ik had -net als jullie- niet echt het idee dat bol. er vaak was...
Zes is goed doable.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:15 schreef raaavi het volgende:
De map:
http://westcoastblunt.zat(...)kkerste%20foto/twee/
Hier ook nog:
http://westcoastblunt.zat(...)ijnlekkerste%20foto/
Maar niet allemaal even tof.
Ja. Wat een volk!quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mensen worden steeds a-socialer hè
Juist daarom. Omdat het PUB is. Vol pubers wier hormonen door hun lijf gieren.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:27 schreef nijnja het volgende:
IQM, kom op, een paar keer is leuk maar het is nog wel steeds pub, en ik wil geen cyberfuckers in mn topics... 1 is meer dan genoeg
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Juist daarom. Omdat het PUB is. Vol pubers wier hormonen door hun lijf gieren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:30 schreef nijnja het volgende:
[..]Liever niet op deze manier.
Maarja ik heb het gezegd, en nu ben ik weg, dus... Ga je gang, ik lees het toch niet terugOp welke manier ben ik strafbaar bezig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Die is niet verkeerd jaquote:
Want jij kan ook slotjes zetten enzoquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:40 schreef jordeeeh het volgende:
Vanaf nu ben ik de moderator.
Ksst, jij was weg.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Want jij kan ook slotjes zetten enzo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |