Ik zie hetquote:
Bedankt, waarschijnlijk dat ik daarom wel blauw ben en jij niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Bedankt voor je heldere uitleg en toelichting. Wat ben je toch ook een goede mod.
Had daar niet dequote:Op dinsdag 15 september 2009 11:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Bedankt voor je heldere uitleg en toelichting. Wat ben je toch ook een goede mod.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Been there, done that, got the t-shirt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Bedankt, waarschijnlijk dat ik daarom wel blauw ben en jij niet.
Krentenbol was ook blauw, je ziet wat er daarvan is gewordenquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Bedankt, waarschijnlijk dat ik daarom wel blauw ben en jij niet.
Zullen we een pot startenquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Been there, done that, got the t-shirt.
Ik vraag me af hoe lang Bt het gaat volhouden met jou.![]()
Of hoe lang ze kan doen alsof ze je mag.
Jij suggereert dus dat ik een kloon benquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:36 schreef raaavi het volgende:
[..]
Krentenbol was ook blauw, je ziet wat er daarvan is geworden
Dat maak jij ervanquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:37 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jij suggereert dus dat ik een kloon ben?
Nee, dat vraag ik aan je, ben je blind ofzoquote:
Ik heb ze liever warm, maar koud zijn ze ook goed te doen jaquote:
nnnnnnnnnquote:
Ja sorry, mn braille toetsenbord kan het tempo hier niet bijhoudenquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:37 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee, dat vraag ik aan je, ben je blind ofzo?
Nee, want Bt is gewiekst genoeg om de schijn lang op te houden.quote:
Zij. En je hoeft niet op een meet te zijn verschenen voordat je mod mag worden, hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:37 schreef raaavi het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan
Hoe kon zei ooit mod worden als nog nooit op een meeting was geweest oid?
Dat geeft niet, als je beeldscherm het maar bij houdt is er niets aan de hand. Of verschijnt FOK! bij jou ook op je toetsenbord?quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:38 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ja sorry, mn braille toetsenbord kan het tempo hier niet bijhouden
euhquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Zij. En je hoeft niet op een meet te zijn verschenen voordat je mod mag worden, hoor.
Kortom, jhe bent bang om te verliezen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, want Bt is gewiekst genoeg om de schijn lang op te houden.
[..]
Zij. En je hoeft niet op een meet te zijn verschenen voordat je mod mag worden, hoor.
Goedgelovig, wellicht?quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:39 schreef raaavi het volgende:
[..]
euh, vraag me af hoe ik daar dan bij kom.
Ten eerste ZIJ,quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:37 schreef raaavi het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan
Hoe kon zei ooit mod worden als nog nooit op een meeting was geweest oid?
Jij zou eens een cursus argumenteren moeten volgen, want dit overstijgt het basisschoolniveau niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:40 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kortom, jhe bent bang om te verliezen.
Ik win
Vertelquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Goedgelovig, wellicht?
Disclaimer: Althans, dat waren de regels al die jaren hiervoor, hè. Ik weet niet of ze nu een nieuwe regel hebben.Dat je opeens wél moet meeten voordat je mod mag worden. 't Is overigens wel zo dat bepaalde users die bepaalde crewmembers ontmoeten tijdens bepaalde meets, opeens mod worden, ja.
Alleen tubgirls heeft die nog wel is moeite mee.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:39 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat geeft niet, als je beeldscherm het maar bij houdt is er niets aan de hand. Of verschijnt FOK! bij jou ook op je toetsenbord?
Waarschijnlijk ga ik daarom ook voor het basisonderwijs en niet middelbaar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij zou eens een cursus argumenteren moeten volgen, want dit overstijgt het basisschoolniveau niet.
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Niet lang genoeg natuurlijk, want dan ga je dood
Dat dit op het internet is, wil nog niet zeggen dat je dan niet goed hoeft te argumenteren? Of is het internet een vrijbrief om maar lekker te doen waar je zin in hebt ("Ja, in het echt doe ik anders, hoor!")? In dat geval ben jij (als mod) ook compleet overbodig.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga ik daarom ook voor het basisonderwijs en niet middelbaar.
Schat, als jij denkt dat ik in het echt ook deze argumenten geef moet je jezelf even na laten kijken. Of ben je even vergeten dat dit op internet is?
S-Fquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Goedgelovig, wellicht?
Disclaimer: Althans, dat waren de regels al die jaren hiervoor, hè. Ik weet niet of ze nu een nieuwe regel hebben.Dat je opeens wél moet meeten voordat je mod mag worden. 't Is overigens wel zo dat bepaalde users die bepaalde crewmembers ontmoeten tijdens bepaalde meets, opeens mod worden, ja.
Ben ik ook, maarschijnbaar functioneer ik goed genoeg om mod te blijvenquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat dit op het internet is, wil nog niet zeggen dat je dan niet goed hoeft te argumenteren? Of is het internet een vrijbrief om maar lekker te doen waar je zin in hebt ("Ja, in het echt doe ik anders, hoor!")? In dat geval ben jij (als mod) ook compleet overbodig.
Een beredenering van likmevestje:quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ben ik ook, maarschijnbaar functioneer ik goed genoeg om mod te blijven.
En ja in het echt ben ik anders, zie maar wat Yvonne over mij zegt in mn sig. Oh en waar zal ik volgens jou argumenten op moeten geven dan?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:40 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kortom, jhe bent bang om te verliezen.
Ik win
Verwacht jij serieus dat ik ook maar dit beetje neiging heb om mezelf te gaan verdedigen/beargumenteren? Ik begrijp serieus je probleem nu niet op dit moment.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Een beredenering van likmevestje:
[..]
Kusjes, mstrquote:
lief dagboekquote:
Het mooie is: ik heb geen probleem.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
Verwacht jij serieus dat ik ook maar dit beetje neiging heb om mezelf te gaan verdedigen/beargumenteren? Ik begrijp serieus je probleem nu niet op dit moment.
Kusjes, nijnquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:51 schreef MiniMiss het volgende:
[..]
lief dagboek
vandaag zei mstr dat hij ging douchen
dat was me een berichtje wel zeg
dag dagboek
Laten we dan van jouw probleem niet mijn probleem maken? © VlaDjequote:Op dinsdag 15 september 2009 11:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Het mooie is: ik heb geen probleem.Dat mensen mijn gepost als een probleem ervaren, is niet mijn probleem.
Nee hoor, ik heb maar 2 keer op dr gefapt :$quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:51 schreef Bravebart het volgende:
Trouwens nijn, voel je je nou niet enorm gepiepeld, dat je maanden met iemand heb gewerkt die zich als een compleet ander iemand voordeed dan hij/zij echt was?
Mwa, ik kan me voorstellen als je een modkoppel vormt, dat je dan vrij intensief contact hebt, zeker in het beginquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb maar 2 keer op dr gefapt :$
Nee, haar modtaken deed ze sowieso al een beetje op de achtergrond enzo, maar ik heb nergens last van verder, hoezo?
Denk je dat ik daar heel erg mee zou kunnen zitten ofzo?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |