abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72855630
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:32 schreef Bastard het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat?
Reiki krijgen, of in geinitieerd worden behoeft voor mij ook niet gratis te zijn.
Geven van reiki in stress situaties (verkeersongevallen) of pijnverlichting bij vrienden of naaste mensen, natuurlijk ben je helemaal vrij in. Maar bij een praktijk, kost je tijd, misschien reistijd, daar mag een vergoeding tegenover staan.
Hoe zit het dan met de cursussen?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_72855895
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:30 schreef Bastard het volgende:

[..]

Goeie vraag.. in mijn beleving is de reiki energie die je laat stromen en de intentie van de gever zuiver, zuiver in levenskracht en uit liefde voor de ander persoon.
Natuurlijk kan je zeggen, energie kun je ook ten nadele gebruiken of aanwenden, maar ik zie dat hier niet zo snel gebeuren. Er is een universele wet die zegt, wat je geeft krijg je in negenvoud weer terug (ik dacht negenvoud) maw ik denk dat als je bewust reiki gaat geven om het op een negatieve manier gebruiken dat het niet echt zal gaan stromen, of dat het in je eigen lichaam blijft hangen met alle onvoorziene gevolgen die daar bij gaan komen.
Reiki is in essentie iets goeds, en je wend het aan om iets goeds te doen, dat geeft je een nog beter gevoel, daardoor gaat er nog meer reiki stromen, en zo word je nog schoner en uiteindelijk een mooi instrument.
Ook voor jezelf!
Ik ken die wet als de 3-voudige wet, maar goed, hetzelfde principe.
Bastard, jij ervaart die energie als iets goeds, wat je ten goede moet gebruiken. Jij ziet de wet: wat je geeft is wat je krijgt. Zo zie ik het ook.

Maar elke kracht kan je op een goede of slechte manier gebruiken.

Afgezien van goed of slecht vraag ik me af hoe de westerse en tibetaanse vorm van usui verschillen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_72855954
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:32 schreef Bastard het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat?
Reiki krijgen, of in geinitieerd worden behoeft voor mij ook niet gratis te zijn.
Geven van reiki in stress situaties (verkeersongevallen) of pijnverlichting bij vrienden of naaste mensen, natuurlijk ben je helemaal vrij in. Maar bij een praktijk, kost je tijd, misschien reistijd, daar mag een vergoeding tegenover staan.
Ik bedoelde hele dure inwijdingen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_72856058
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:45 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Bij geen enkele therapeut, als ze gewoon redelijke kosten vragen, zet ik vraagtekens.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 17 september 2009 @ 21:48:53 #105
8372 Bastard
Persona non grata
pi_72856107
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:38 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Hoe zit het dan met de cursussen?
Hetzelfde.. de master maakt tijd voor je, bereid zich voor en doet zijn best om jou uitleg te geven over reiki. Geeft je de initiatie (lees een bijzondere eigenschap die je mag gebruiken) en staat daarna eindeloos klaar voor je vragen.
Daar mag best een vergoeding tegenoverstaan. Reiki is energie, geld is energie, evenwicht.
Daarbij, als jij iets gratis krijgt, hecht je er minder waarde aan dan wanneer je ergens voor moet sparen en kopen. Althans, de meeste mensen zijn geneigd om het dan meer te waarderen.. ook daarom zou er een vergoeding tegenover moeten staan.
Maar goed, als mijn kinderen oud genoeg zijn geef ik ze wel gratis een inwijding.. mijn vrouw zou ook gratis haar reiki 2 initiatie van mij mogen krijgen, ik hoop dat je dat wel begrijpt
The truth was in here.
  donderdag 17 september 2009 @ 21:53:09 #106
8372 Bastard
Persona non grata
pi_72856334
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:45 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Sommige mensen denken dat als ze 10.000 euro betalen voor een inwijding ze daarmee helemaal bijzondere behandelingen gaan krijgen. Vaak vind zon initiatie dan ook nog eens plaats in een prachtige omgeving, de ardennen, zweden of ergens anders rustigs of mystieks.
De deelnemers krijgen mooie kamers, de masters waarschijnlijk in prachtige kleding en in mooie ruimte's. Veel meditatie, gezang etc etc etc..
De basis van de initiatie veranderd echter niet, het is hetzelfde ritueel wat gegeven zal gaan worden maar mooier verpakt.
De ander verwacht die mooie entourage en kiest daar voor.. er is geen verschil, het word alleen heel erg bijzonder gemaakt.

En.. sommige masters zien de reiki als zo bijzonder.. dat als je zelf master wilt worden (mogelijk praktijk er na starten) je daar een hele hoge lat van moet maken.. ja.. dat is een keuze..
Net als dat jij de keuze hebt om jouw master te kiezen.
The truth was in here.
pi_72856483
Ik vind het ook niet meer dan normaal. Het is tijd, en tijd is geld. En kennisoverdracht, en da;s ook geld waard
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72856602
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:48 schreef Bastard het volgende:

[..]

Hetzelfde.. de master maakt tijd voor je, bereid zich voor en doet zijn best om jou uitleg te geven over reiki. Geeft je de initiatie (lees een bijzondere eigenschap die je mag gebruiken) en staat daarna eindeloos klaar voor je vragen.
Daar mag best een vergoeding tegenoverstaan. Reiki is energie, geld is energie, evenwicht.
Daarbij, als jij iets gratis krijgt, hecht je er minder waarde aan dan wanneer je ergens voor moet sparen en kopen. Althans, de meeste mensen zijn geneigd om het dan meer te waarderen.. ook daarom zou er een vergoeding tegenover moeten staan.
Maar goed, als mijn kinderen oud genoeg zijn geef ik ze wel gratis een inwijding.. mijn vrouw zou ook gratis haar reiki 2 initiatie van mij mogen krijgen, ik hoop dat je dat wel begrijpt
":Dat ligt eraan. Mijn eerste reactie is: Wilen ze dat? Mijn tweede reactie: Waarom krijgen zij dat en moet een ander ervoor betalen?
Toen ik als kind iets wilde, moest ik er ook voor werken. Nu ga je vast zeggen dat je kinderen al mediteren enzo. Yeah right.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_72856666
Ik vind het niet erg om mensen te betalen voor hun tijd. Maar ik vind sommige tarieven idioot.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_72856684
Waarom is het raar om je vrouw en kinderen geen geld te vragen?
Mr. Prolapse 2009
pi_72857200
Op zich vind ik het niet raar.
Ik vind het wel raar dat andere mensen die misschien net zo geschikt zijn, het niet kunnen betalen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_72857632
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:44 schreef krakkemieke het volgende:
Afgezien van goed of slecht vraag ik me af hoe de westerse en tibetaanse vorm van usui verschillen.
Waarschijnlijk is het verschil dat Takata haar eigen vorm aan de Westerse reiki heeft gegeven.

Joehoe, maandag inwijding Violette vuur! Zin in!
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_72857713
quote:
Op donderdag 17 september 2009 19:03 schreef ToT het volgende:
Hoeveel van dat verhaal waar is weet ik niet, maar ik weet wel dat Tibetaanse Usui Reiki fokking sterk is, maar dat de beoefenaars ervan die ik ken, zware persoonlijke problemen hebben gekregen en dat volgens veel heldervoelende mensen de energie bij hen corrupt is.
Ik ken er twee, en heb er nooit problemen mee gehad.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_72857846
quote:
Op donderdag 17 september 2009 19:19 schreef Niesl het volgende:
Klinkt inderdaad niet erg prettig

Toch heb ik er wat moeite mee dat de ene Reiki "krachtiger" zou zijn dan de andere. De verschillende Reiki's tappen, voor zover ik weet, allen uit dezelfde bron.
Klopt, maar hoe je die bron aanspreekt is weer een ander verhaal. De manieren om ermee te werken verschillen niet alleen, maar ook het gebruik van specifieke symbolen waarmee je de energie gericht kan gebruiken maakt verschil uit.
pi_72858413
Ik ben eruit.Ik heb hier weer hetzelfde gevonden als overal.... Hetzelfde verschil.

[ Bericht 0% gewijzigd door krakkemieke op 17-09-2009 22:45:03 ]
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_72860315
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:39 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben eruit.Ik heb hier weer hetzelfde gevonden als overal.... Hetzelfde verschil.
Hoe bedoel je? Welk verschil?
pi_72860921
Als iets als 'slecht' gezien wordt, krijg je nooit te horen waarom.
Dat 'hoor' je niet te zeggen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_72860994
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:22 schreef krakkemieke het volgende:
Als iets als 'slecht' gezien wordt, krijg je nooit te horen waarom.
Dat 'hoor' je niet te zeggen.
De Wilders-bashers zullen het niet met je eens zijn.
pi_72861482
LOL.
Hmmm, als je die vergelijking wil maken.. Dat is een lang verhaal.
Ik wil nog steeds alleen maar weten waarom tibetaanse usui verschilt van de 'zachte' usui, zoals sommigen dat kennen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_72861614
Tja ik praat alleen namens de mensen in mijn kennissenkring, moet ik zeggen hoor! Ik weet niet hoe de rest van Reiki-land er over denkt.
pi_72861982
quote:
Op donderdag 17 september 2009 19:03 schreef ToT het volgende:
@ Tibetaanse Usui Reiki:

Die stroming is de enige die mij acuut van mijn nekpijn kan afhelpen, maar volgens veel masters is die energie corrupt en zuigt het eerder energie weg dan dat het aanvult.
Het schijnt dat bepaalde goden waar de tibetanen in geloven niet zo zachtzinnig zijn. Zo schijnt er een god te zijn die i het bloed van zijn vijanden staat, met hun afgehakte hoofden er in of zo. Deze god wordt aanbeden om te voorkomen dat hij zijn toorn over de mensen botviert.
Van zo'n god zou ik geen energie willen ontvangen!

Hoeveel van dat verhaal waar is weet ik niet, maar ik weet wel dat Tibetaanse Usui Reiki fokking sterk is, maar dat de beoefenaars ervan die ik ken, zware persoonlijke problemen hebben gekregen en dat volgens veel heldervoelende mensen de energie bij hen corrupt is.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_72862032
Dat is toch zijn persoonlijke ervaring? Volgens mij zoek je er nu meer in dan er is
Mr. Prolapse 2009
pi_72862038
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:45 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Waarom is die energie corrupt en zuigt het energie?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_72862089
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:33 schreef krakkemieke het volgende:
LOL.
Hmmm, als je die vergelijking wil maken.. Dat is een lang verhaal.
Ik wil nog steeds alleen maar weten waarom tibetaanse usui verschilt van de 'zachte' usui, zoals sommigen dat kennen.
Waarom stuur je geen mail (in het Engels, ik weet niet of hij Nederlands spreekt) naar Frank Arjava Petter?
pi_72862102
Hij zegt toch dat hij dat van horen zeggen heeft?
Vraag het een master in Tibetaanse Reiki?
Mr. Prolapse 2009
pi_72862148
Nee Dragorius, hij vertelde dat al eerder. Maar ergens in dit topic las ik een ervaring dat usui warm en liefdevol is. Ik vraag me nog steeds af hoe dat te rijmen is, ik heb er na 3 pogingen nog geen antwoord op.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_72862189
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:51 schreef krakkemieke het volgende:
Nee Dragorius, hij vertelde dat al eerder. Maar ergens in dit topic las ik een ervaring dat usui warm en liefdevol is. Ik vraag me nog steeds af hoe dat te rijmen is, ik heb er na 3 pogingen nog geen antwoord op.
Als je een meester in die Reiki ernaar vraagt krijg je het antwoord. Het lijkt erop dat je het hier niet zal vinden.

Oh, en laat het ons ook weten als je wat hoort
Mr. Prolapse 2009
pi_72862290
Ik ga 2 weken op vakantie. En ik denk niet dat ik het ga vragen. Ik heb teveel andere vragen aan m'n hoofd.
Maar bedankt voor de discussie.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_72862576
De reiki is van zichzelf erg warm en liefdevol. Hoe andere stromingen zijn en waarom, weet ik niet. Ik kan me voorstellen dat de symbolen anders zijn en dat er op een andere manier mee gewerkt wordt.
pi_72864966
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:00 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind het niet erg om mensen te betalen voor hun tijd. Maar ik vind sommige tarieven idioot.
Welke bedragen vindt jij idioot?

Voor een behandeling van een uur betaalde ik 40 euro. Ik vind dit best veel geld, maar niet duur. Ik heb in dat uur iemands complete aandacht gekregen, heb nieuwe kennis en ervaringen opgedaan en als laatste voel ik mij na afloop stukken beter dan dat ik binnen kwam. Voor al dit is het bedrag van 40 euro nog relatief laag!

Ook voor Reiki 1 kan ik dit verhaal ophouden. Deze kostte 175 euro. Hiervoor heb ik 8 uur 'cursus' gehad, een mooie reader gekregen en ben ik voorzien van thee, bronwater en koekjes. Daarnaast komen nog een bel afspraak en een terugkom middag.

De prijsverschillen tussen Reiki 1 en 2 zouden ook zuiver moeten bestaan uit de extra tijd die nodig is om iemand te initiëren. Als Reiki 2 meer voorbereidingstijd kost, en het kost meer tijd om iemand te initiëren, dan moet het dus ook meer kosten, maar in mijn optiek dan zoveel meer als dat er in tijd nodig is. Op deze manier houdt je voor iedereen Reiki ook toegankelijk, en dat is ook 1 van de uitgangspunten van Reiki.
  vrijdag 18 september 2009 @ 07:48:57 #131
8372 Bastard
Persona non grata
pi_72865277
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:15 schreef krakkemieke het volgende:
Op zich vind ik het niet raar.
Ik vind het wel raar dat andere mensen die misschien net zo geschikt zijn, het niet kunnen betalen.
Dan is daar een mouw aan te passen hoor
The truth was in here.
  vrijdag 18 september 2009 @ 07:50:57 #132
8372 Bastard
Persona non grata
pi_72865299
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:58 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

":Dat ligt eraan. Mijn eerste reactie is: Wilen ze dat? Mijn tweede reactie: Waarom krijgen zij dat en moet een ander ervoor betalen?
Toen ik als kind iets wilde, moest ik er ook voor werken. Nu ga je vast zeggen dat je kinderen al mediteren enzo. Yeah right.
Oh nee mn kinderen mediteren niet, ben al blij als ze lekker slapen
The truth was in here.
pi_72869684
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:28 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Klopt, maar hoe je die bron aanspreekt is weer een ander verhaal. De manieren om ermee te werken verschillen niet alleen, maar ook het gebruik van specifieke symbolen waarmee je de energie gericht kan gebruiken maakt verschil uit.
Nope, de symbolen maken geen verschil in kracht, dat zijn niet meer dan focuspunten, staar je niet blind op symbolen aub...
De energie zelf is ook gewoon, in hoeverre jij instaat bent die energie door te geven, dat veranderd.
De kracht van een behandelaar zit niet in de vorm vanm reiki of de symbolen die hij/zij gebruikt, die kracht ligt hem in waar hij/zij is op haar pad, hoeveel innerlijk werk hij/zij doet, hoe serieus hij/zij is op zijn/haar levenspad.

Ik heb een aantal hele krachtige behandelingen gehad, een aantal van een lid van de alliance, dat was echt waanzinnig van kwaliteit, maar als je dan met zo iemand spreekt dan kom je er ook onmiddelijk achter waarom dat zo sterk is, het levenspad wordt erg serieus genomen, er is ontzettend veel plaats voor zelfwerk, maar ook om te leren om te gaan met mensen die behandeld willen worden en alles wat daarbij komt kijken.
Hij had meer kennis dan alleen reiki, kennis die dat proces kon ondersteunen, hij liep zo bij me naar binnen en zag mijn ziel, dat was een heel bijzondere ervaring, emotuioneel erg heftig te noemen.
De andere waarvan ik mega behandelingen heb gehad was ook iemand die zeer serieus was in zijn genezer zijn, al van kinds afaan had hij gaven die hij kon gebtruiken als ondersteuning van het proces, ook hier een levenswerk, niet alleen behandelen, maar reiki ademen.

Verder eenm aardig slootje behandelaars meegemaakt inc groepsbehandelingen, maar niets was zoals dat, het waren dan vaak ook mensen die behandelde en niet reiki leefde en ademende, dat maakt een enorm verschil.
Wat me ook opviel is dat de laatste groep reiki behandelde als kusje kroel kan nooit wat fout gaan, terwijl de andere 2 een goede voorbereiding hadden, zich bewust waren van hun eigen verantwoordelijkheid en de kracht van wat ze deden, dat genezen soms zo zacht is als een kittenpels en soms agressief is als zuster das.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 18 september 2009 @ 11:37:22 #134
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_72869971
Hoe verhoudt Quantum Touch zich tot Reiki?
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_72871959
Dat is toch het stimuleren van het lichaam door vederlichte cirkel bewegingen te maken?
Als het dat is is het princiepe ergens anders op gestoeld, door 1 1/4 cirkel te maken met een zeer lichte aanraking maak je het lichaam zich bewust van zichzelf op die plaatsen, dat kan gaan om het bewegingsapperaat, of om meredianen, of drukpunten en nog veel meer.
Je trekt dan eigenlijk de aandacht van het lichaam daarheen, gaat vaak gepaard met gerichte bewegings en balans oefeningen om het lichaam te helpen de eigen balans weer te vinden.

Uiteindelijk is het ook een stimulatie van het zelfgenezend vermogen van het lichaam, alleen nu alleen door de aandacht van het lichaam daarop te leggen met die vederlichte liefdevolle aanraking ipv energie toe te voegen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_72876188
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 11:26 schreef erodome het volgende:

[..]

Nope, de symbolen maken geen verschil in kracht, dat zijn niet meer dan focuspunten, staar je niet blind op symbolen aub...
Ik merk toch wel degelijk verschil tussen met en zonder CKR. Maar het ging me ook om de mogelijke verschillen in werking tussen de verschillende stromingen proberen te verduidelijken. Violet Vuur is ook echt een ander soort iets dan Usui reiki. Maar eigenlijk vind ik dat ook niet zo belangrijk, belangrijker vind ik dat ik er goed mee kan werken.
pi_72876271
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 11:37 schreef Beelzebufo het volgende:
Hoe verhoudt Quantum Touch zich tot Reiki?
Wordt in combinatie met reiki gezien als "turbo"reiki (een soort van cumulatief effect). Het staat er op zich los van omdat de techniek heel anders is. Met visualisatie en ademhalingsoefeningen geeft men ook energie door, alleen is de techniek anders. Quantun touch wordt ook voornamelijk lichamelijk gebruikt voor zover mij bekend, waar reiki zowat voor alles wordt gebruikt.
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:10:51 #138
8372 Bastard
Persona non grata
pi_72876397
Ik heb boeiende dingen gezien in ieder geval bij QT sessie's.. mensen die eerst krom liepen van de pijn in hun rug, onder de behandeling door gingen wiebelen en daarna rechtop weglopen!
The truth was in here.
pi_72877481
Opmerkinkje tussendoor hier vanaf m'n werk:

Bij die 2 vrienden was de energiestroom corrupt en zou volgens meerdere masters energie van de ontvanger onttrekken, en volgens een aantal van deze mensen was dat standaard met Tibetaanse Usui Reiki.
Verder heb ik het volgens mij zelf ergens in een boek er over gelezen, maar dat durf ik niet met mijn hand op mijn hart te zeggen. Misschien was het op een aantal websites, want ik weet wel dat die masters waar ik het net over had, niets weten over die tibetaanse goden en poel bloed en dat soort gein.

Misschien dat je met google wat kunt vinden!
pi_72910058
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:05 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik merk toch wel degelijk verschil tussen met en zonder CKR. Maar het ging me ook om de mogelijke verschillen in werking tussen de verschillende stromingen proberen te verduidelijken. Violet Vuur is ook echt een ander soort iets dan Usui reiki. Maar eigenlijk vind ik dat ook niet zo belangrijk, belangrijker vind ik dat ik er goed mee kan werken.
Tot je op het moment komt waarbij je diezelfde bron kan aanroepen zonder symbool, de plek in jezelf kent waar dat vandaan komt
Symbolen zijn hulpmiddelen, een focuspunt, het is geen op zichzelf staande kracht die zijn werk doet, jij bent het die stuurt.
pi_72917138
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 17:51 schreef erodome het volgende:

[..]

Tot je op het moment komt waarbij je diezelfde bron kan aanroepen zonder symbool, de plek in jezelf kent waar dat vandaan komt
Symbolen zijn hulpmiddelen, een focuspunt, het is geen op zichzelf staande kracht die zijn werk doet, jij bent het die stuurt.
Dat heb ik ook nooit beweerd
pi_72924938
Toch zijn er mensen die geloven dat een symbool, zodra het getekend is, zelf een op zich staande entiteit wordt die zijn werk doet.

Gaat mij net ff een stapje te ver.
pi_72932349
quote:
Op zondag 20 september 2009 08:40 schreef ToT het volgende:
Toch zijn er mensen die geloven dat een symbool, zodra het getekend is, zelf een op zich staande entiteit wordt die zijn werk doet.

Gaat mij net ff een stapje te ver.
Wel. Alles wat gecreerd wordt, of het nu een gedachte is of een woord, doet zijn werk in de energie van het universum. Een sysmbool misschien niet, maar in ieder geval wel de intentie die daarmee gepaard gaat.
pi_72932973
Tuurlijk, maar bij het woor entiteit suggereer je dat het een eigen intelligentie en wil heeft.
pi_72937979
quote:
Op zondag 20 september 2009 14:39 schreef ToT het volgende:
Tuurlijk, maar bij het woor entiteit suggereer je dat het een eigen intelligentie en wil heeft.
Ik zie nu dat ik me niet goed heb uitgedrukt. Met het woord "wel" impliceer ik als het ware dat ik het pertinent oneens ben met je, terwijl er eigenlijk "Wel, ..." had moeten staan.

Alles wat je creeert heeft een bepaalde kracht, het wordt immers voortgebracht door intentie. De "eigen" intelligentie vind ik moeilijk om hier wat over te zeggen, het unified field wordt namelijk wel als intelligent gezien.
pi_72947447
Ja okee! Da's waar.
  maandag 21 september 2009 @ 02:05:06 #147
202348 Susi
Temple of Love
pi_72956776
Binnenkort heb ik een behandeling
pi_72957943
quote:
Op maandag 21 september 2009 02:05 schreef Susi het volgende:
Binnenkort heb ik een behandeling
Leuk! Houd ons op de hoogte!
pi_72960527
Ben benieuwd Susi
pi_72961082
quote:
Op zondag 20 september 2009 16:52 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik zie nu dat ik me niet goed heb uitgedrukt. Met het woord "wel" impliceer ik als het ware dat ik het pertinent oneens ben met je, terwijl er eigenlijk "Wel, ..." had moeten staan.

Alles wat je creeert heeft een bepaalde kracht, het wordt immers voortgebracht door intentie. De "eigen" intelligentie vind ik moeilijk om hier wat over te zeggen, het unified field wordt namelijk wel als intelligent gezien.
In mijn optiek is het fout die dingen buiten jezelf te plaatsen, dan kom je een beetje op wat bassos zegt, je schuift je eigen verantwoordelijkheid af, dat gebeurt natuurlijk niet bewust in deze, zo van hoef ik er lekker zelf niet over na te denken, maar in vertrouwen dat het wel zo en zo zal werken, zonder daar heel aandachtig bij te blijven en te blijven sturen vanuit jezelf en vooral ook dat je het tegen het licht blijft houden of het wel goed zit.

Het unifidied field ken ik niet eigenlijk, moeilijk om daar da wat van te zeggen dus, maar als je als vb CKR pakt dan is dat gewoon iets van jezelf en niet van het symbool, het symbool roept een herrinering op in jezelf, een kracht die bij je hoort en zo is het met alle symbolen die ik ken.

Het valt uit te zoeken, ga in meditatie, roep het symbool op en volg het naar binnen toe, voel het, bekijk het, zoek in jezelf, je kan het ook doen zonder het symbool zelf op te roepen, dat wil zeggen als je het symbool al gebruikt hebt en het gevoel en alles kent, zoeken naar datgene in je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')