Daar doet ie t voorquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als je deze wint noem ik je nooit meer Del Pony. Hup jong
Fed speelt echt niet slecht hoor..Goede wedstrijd! Hij speelt wel een beetje dom en zijn service loopt niet, en hij heeft door nonchalantie de 2e set weggegeven....maar alle credits naar delpo hoor! Fed speelt echt wel op een goed niveau.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:12 schreef LaTiNo het volgende:
vraag aan de neutrale toeschouwers: speelt Fed nou ver onder zijn niveau or what?
Ik help het je hopen. Een DF helpt echter niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Gaat niet lukken. Ik blijf het mezelf zeggen...
Is dat nog niet eerder gebeurd dan? Volg het tennis nog niet zo heel langquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:12 schreef Norrage het volgende:
fedje....hij kan toch geen finales verliezen van iemand anders dan Nadal/??????
Het niveau gaat wel omlaag bij hem, maar ik moet toegeven..Del Potro staat wel erg goed te tennissen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:12 schreef LaTiNo het volgende:
vraag aan de neutrale toeschouwers: speelt Fed nou ver onder zijn niveau or what?
Heeft Kournikova haar rentree gemaaktquote:
In Grand Slamfinales niet nee.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:14 schreef StinsonB het volgende:
[..]
Is dat nog niet eerder gebeurd dan? Volg het tennis nog niet zo heel lang
Moet zeggen dat de twee beste spelers van het toernooi in de finale zijn (net als bij de vrouwen). Ik denk dat Federer niet zijn ultieme niveau heeft. Del Potro is wel een heel goede speler die dikwijls onderschat wordt imo.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:12 schreef LaTiNo het volgende:
Dan is het helemaal opzienbarend als Del Potro deze partij weet te winnen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In Grand Slamfinales niet nee.
Toch heeft zij GS titels, met Hingis samen, maar toch ......quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:14 schreef Colplay het volgende:
[..]
Heeft Kournikova haar rentree gemaakt
Hier wel ja. Bij de vrouwen was toch echt de halve finale de finale voor de finale hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:15 schreef LenmB het volgende:
[..]
Moet zeggen dat de twee beste spelers van het toernooi in de finale zijn (net als bij de vrouwen). Ik denk dat Federer niet zijn ultieme niveau heeft. Del Potro is wel een heel goede speler die dikwijls onderschat wordt imo.
Jinxen jullie hem maarquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:16 schreef BogardeRules het volgende:
Volgens mij gaat het niet meer gebeuren....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |