Opvallend relaxedquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:34 schreef TheGeneral het volgende:
Federer![]()
Hij dacht, die runner schaal up heb ik nog niet. Die wil ik nog!
Djokovic?quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:35 schreef BogardeRules het volgende:
wie is de jongste AO winnaar? Snelste krijgt een iPod Nan0
Nee, Federer heeft een Career Grand Slam. Dat wil zeggen dat je in je carriere alle vier de GS'en een keer hebt gewonnen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:33 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
nee man!!!! dat heeft ie al, Agassi ook. Tiger en Serena hebben er vier achter elkaar gewonnen maar niet in 1 jaar. (maar Navratilova 6, en toch geen gS)
Chang?quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:35 schreef BogardeRules het volgende:
Volgens mij niet hoor. Voor RG verloor ie Australië, en daarna verloor ie (nu dus) US Open.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:33 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
nee man!!!! dat heeft ie al, Agassi ook. Tiger en Serena hebben er vier achter elkaar gewonnen maar niet in 1 jaar. (maar Navratilova 6, en toch geen gS)
Nou?quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:35 schreef BogardeRules het volgende:
Autootje erbij.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:36 schreef Szura het volgende:
Zie je wel, de bonus![]()
1.850.000 dollar zoals ik zei
Joh, ga even een bal in het doel schieten die al in het doel ligt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |