quote:Werken Wesley en Yolanthe aan reallifesoap?
door van onze redactie
Yolanthe Cabau van Kasbergen zou samen met haar nieuwe liefde Wesley Sneijder haar ex Jan Smit achterna willen gaan.
Foto: BRUNO PRESS
Het tweetal is druk bezig een leven op de bouwen in Milaan en wordt op de voet gevolgd door een cameraploeg, zo meldt Shownieuws. Zelf houden Wesley en Yolanthe vol dat er voor privé-gebruik wordt gefilmd, maar een productiebedrijf zou inmiddels al beelden hebben aangeboden aan de TROS.
De omroep zou echter hebben bedankt...
Tensen is toch (anti)incontinentiespul?quote:Op woensdag 16 september 2009 23:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Interessant, wat heeft Tensen daarmee te maken? (is dat Tensen, als in Caroline??)
Dat is Tenaquote:Op woensdag 16 september 2009 23:09 schreef kissaa het volgende:
[..]
Tensen is toch (anti)incontinentiespul?
quote:
Nou.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:07 schreef bloodymary het volgende:
Dat was mij wel bekend, maar wat doe je dan met dat warme water?
Dat heb jij meer gedaan! Ik zou er geil van worden!!quote:Op woensdag 16 september 2009 23:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou.
Oké.
Wat ik denk.
Langzaam laat je je roze zachte tong rondjes draaien rond zijn paarse kloppende gretige geslacht. Langzaam... tergend... terwijl het warme water in je mond zijn roede omringt als ware het de zee die wild en vanuit een oerkracht op de kade beukt. En maar beukt, en beukt, en dan weer kietelt, en streelt. Tot hij je smeekt door te gaan. En dat doe je. Natuurlijk doe je dat. Want je wilt naar de top. De top van zijn genot. En dus klots je. En dein je. En zuig je. En kolk je. En sabbel je. En laat je het water door je mond gaan als een tsunami van geilheid die zijn genotspalm overspoelt. Tot hij geen weerstand meer kan bieden en zijn mannelijkheid met kracht in jouw warme genotsmondje spuit en je met een paar ferme slokken die verhitte passie tot je neemt.
Maar goed. Dat is hoe ik dat inschat hè?
Dat staat al op de eerste pagina van dit topic!quote:Op woensdag 16 september 2009 23:08 schreef Deisyy het volgende:
I.p.v. te trollen zouden jullie ook eens de Telegraaf kunnen lezen![]()
[..]
*notities maakt*quote:Op woensdag 16 september 2009 23:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou.
Oké.
Wat ik denk.
Langzaam laat je je roze zachte tong rondjes draaien rond zijn paarse kloppende gretige geslacht. Langzaam... tergend... terwijl het warme water in je mond zijn roede omringt als ware het de zee die wild en vanuit een oerkracht op de kade beukt. En maar beukt, en beukt, en dan weer kietelt, en streelt. Tot hij je smeekt door te gaan. En dat doe je. Natuurlijk doe je dat. Want je wilt naar de top. De top van zijn genot. En dus klots je. En dein je. En zuig je. En kolk je. En sabbel je. En laat je het water door je mond gaan als een tsunami van geilheid die zijn genotspalm overspoelt. Tot hij geen weerstand meer kan bieden en zijn mannelijkheid met kracht in jouw warme genotsmondje spuit en je met een paar ferme slokken die verhitte passie tot je neemt.
Ja heu neu! Ik heb gewoon een goed inlevingsvermogen in Caroline Tensen (wéés d'r maar trots op Dude!)quote:Op woensdag 16 september 2009 23:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat heb jij meer gedaan! Ik zou er geil van worden!!![]()
je schijnt het te moeten afwisselen met koud
Als ik dit zo eens lees ben ik weer blij dat ik al een kind heb.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou.
Oké.
Wat ik denk.
Je kan toch wel een slokkie water slikken?? Dat uitspugen lijkt me niet echt sfeerverhogend!quote:Op woensdag 16 september 2009 23:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja heu neu! Ik heb gewoon een goed inlevingsvermogen in Caroline Tensen (wéés d'r maar trots op Dude!)
Oh afwisselen ja? Dat lijkt me dan overigens ook wel weer een gedoe. Loop je de hele tijd heen en weer. Of je moet het even klaarzetten natuurlijk. En dan steeds uitspugen, anders moet je naar het toilet als net die tsunami-toestand begint.
Nee nee, dat koud doe je gewoon met een ijsblokjequote:Op woensdag 16 september 2009 23:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja heu neu! Ik heb gewoon een goed inlevingsvermogen in Caroline Tensen (wéés d'r maar trots op Dude!)
Oh afwisselen ja? Dat lijkt me dan overigens ook wel weer een gedoe. Loop je de hele tijd heen en weer. Of je moet het even klaarzetten natuurlijk. En dan steeds uitspugen, anders moet je naar het toilet als net die tsunami-toestand begint.
En dan twee glazen er bij hebben staan?quote:Op woensdag 16 september 2009 23:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Je kan toch wel een slokkie water slikken?? Dat uitspugen lijkt me niet echt sfeerverhogend!![]()
Misschien kunnen we Caroline even bellen voor raad?
Ik zou thee doen, dan heb je er zelf ook nog wat aan. En dan misschien wodka voor het koud.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan twee glazen er bij hebben staan?
Met koud en met warm water?
Er gaat een wereld voor me open hier!
Lijk je dan niet op een hamster, met zo'n ijsblokje in je wang?quote:Op woensdag 16 september 2009 23:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee nee, dat koud doe je gewoon met een ijsblokje. Gemak dient de Golddigger.
Van dergelijke genotstsunami's krijg je geen kindjes hoor!quote:Op woensdag 16 september 2009 23:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Als ik dit zo eens lees ben ik weer blij dat ik al een kind heb.
Dat wordt wel erg druk in je mond daar dan viev.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou nee, dat slaat altijd enórm op mijn blaas, slokjes water van verschillende temperatuur. Kínd! Tóestanden!quote:Op woensdag 16 september 2009 23:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Je kan toch wel een slokkie water slikken?? Dat uitspugen lijkt me niet echt sfeerverhogend!![]()
Misschien kunnen we Caroline even bellen voor raad?
Dan drink jij hem met honing!!quote:Op woensdag 16 september 2009 23:28 schreef Copycat het volgende:
Thee is wat plakkeriger.
![]()
Ik ben verder voor een gate die is geweest.
Nectar.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 23:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat wordt wel erg druk in je mond daar dan viev.
You said the forbidden word. Quick! make it go away!!quote:Op woensdag 16 september 2009 23:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het is half twaalf, dan mag dat!! heeeeee, is het niet bijna zo dat jij ook tot een bepaalde club gaat horen??quote:Op woensdag 16 september 2009 23:28 schreef ElisaB het volgende:
Wat is dit ineens een raar topic aan het worden
Ja ElisaB, kom nou eindelijk maar eens uit de kast!quote:Op woensdag 16 september 2009 23:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is half twaalf, dan mag dat!! heeeeee, is het niet bijna zo dat jij ook tot een bepaalde club gaat horen??
Yups, nog 28 minutenquote:Op woensdag 16 september 2009 23:31 schreef conleche het volgende:
Het is half twaalf, dan mag dat!! heeeeee, is het niet bijna zo dat jij ook tot een bepaalde club gaat horen??
Kast? Moiquote:Op woensdag 16 september 2009 23:32 schreef Duderella het volgende:
Ja ElisaB, kom nou eindelijk maar eens uit de kast!
Neh, geintje. Gefeliciteerd alvast.quote:
Ja, dat ontsmet lekkerquote:Op woensdag 16 september 2009 23:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou thee doen, dan heb je er zelf ook nog wat aan. En dan misschien wodka voor het koud.
Schat, ik heb werkelijk geen ideequote:Op woensdag 16 september 2009 23:37 schreef Duderella het volgende:
Neh, geintje. Gefeliciteerd alvast.![]()
En wat is jouw ervaring aangaande tsunami's door thee, koekjes en Ben & Jerry's? Had Caroline daar Vera Keur ook een plezier mee kunnen doen eigenlijk?
Ik heb dan ook een hele grote mondquote:Op woensdag 16 september 2009 23:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat wordt wel erg druk in je mond daar dan viev.
Zo pers ik ze af tot bevruchting!quote:Op woensdag 16 september 2009 23:27 schreef Duderella het volgende:
[..]
Van dergelijke genotstsunami's krijg je geen kindjes hoor!
Nee jouw lippen zijn bepaald geen gleuffffffffffffffflipjes!quote:Op woensdag 16 september 2009 23:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een hele grote mond.
En was er niet iets met Boris Becker, pijpen in een bezemkast, een Russische hoerrrrrr tsarina en een kindje met zulke mooie rode krulletjes en waterblauwe ogen dat ontkennen weinig zin meer had?quote:
Ik krijg hier hele vreemde visualisaties bijquote:
Iets met een rietje, zie ik!quote:Op woensdag 16 september 2009 23:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik krijg hier hele vreemde visualisaties bij.
quote:Op donderdag 17 september 2009 00:17 schreef Duderella het volgende:
[..]
Iets met een rietje, zie ik!En jij?
Zo!quote:
Ik vraag me ook af of dat werkt... zo'n hele paling in je wangquote:Op donderdag 17 september 2009 00:41 schreef bloodymary het volgende:
Tjezus, ik was even anderhalf uur wat anders doen. Nou ja, ik heb in ieder geval antwoord op mijn vraag waar dat warme water voor is, bedankt daar voor.....
Maar de paling wordt vast niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend.
Maar hád je er iets aan, lieve bloodymary? Want dat is waar het om gaat.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:41 schreef bloodymary het volgende:
Tjezus, ik was even anderhalf uur wat anders doen. Nou ja, ik heb in ieder geval antwoord op mijn vraag waar dat warme water voor is, bedankt daar voor.....
Maar de paling wordt vast niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend.
Nee de yoni is juist meer de punani, begreep ik. De chakra (ik zie nu pas de verkeerde spelling, wat doet dit voor mijn karma?) is dan meer de paling in de yoni.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:50 schreef bloodymary het volgende:
Is een shakra hetzelfde als een punani? En wat is een yoni dan, een paling?
Dank je!quote:Op donderdag 17 september 2009 01:27 schreef bloodymary het volgende:
Nou je weet er toch al veel van.
Nou inderdaad. Maar ik vrees dat de vruchtbare roddelbron wat Volendam betreft is ge-deyoniseerd.quote:Ik ga maar eens naar bed. Het was een erg leerzame avond over tsunami's, punani's en yoni's. Maar morgen liever gewoon weer over paling, goudzoekers en gastendoekjes.
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Wijs het aan! Nu!
Ook waar 'we' lelijk en walgelijk over Annie gedaan hebben alsjeblieft, als je toch bezig bent.
Want die beschuldigingen moet je wel even hard maken.
Jij bent de enige die hier in dit topic weer lelijk en op de man af speelt. En anders moet je leren lezen, want wat Vivi over je postte 'in de stijl van JEEtjuh' (daar zal je wel op doelen) daar stond een knipoog bij, for crying out loud. Maar het ziet er naar uit dat je het 13e topic gaat verzieken met je gemiep.
Het is wel erg serieus allemaalquote:Op donderdag 17 september 2009 11:00 schreef Copycat het volgende:
Hoeveel posts nog voordat we van het leed dat JEEtjuuh heet verlost zijn?
Wat een drama, wat een domheid, wat een plaat voor het hoofd.
Team Ole!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:02 schreef Ole het volgende:
Wat mij betreft komt er geen deel 40 meer..
Het is wel klaar zo.
Jij kan hem dichtgooien. Het is allang niet meer on topic hier.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:06 schreef static het volgende:
En ho maar weer.
Heerst er collectieve PMS in NL ofzo?
Gooi hem gewoon dicht Static.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:06 schreef static het volgende:
En ho maar weer.
Heerst er collectieve PMS in NL ofzo?
Dicht, maar niet wég he?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:08 schreef Copycat het volgende:
Als we nu heel erg gaan kutten, gooi je 'm dan dicht, stet?
Alsof we niks beters te doen hebben ...quote:Op donderdag 17 september 2009 11:09 schreef Ole het volgende:
Ja, anders moeten we hem nog heel veel posts volspammen
En dat An dan weer vrolijk een nieuwe opentquote:Op donderdag 17 september 2009 11:09 schreef Ole het volgende:
Ja, anders moeten we hem nog heel veel posts volspammen
quote:
Moet jij je huis niet even gaan soppen ofzo?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsof we niks beters te doen hebben ...
Oh wacht ...
Met JEETjuuh als de enige medeposterquote:Op donderdag 17 september 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
En dat An dan weer vrolijk een nieuwe opent
quote:Op donderdag 17 september 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat An dan weer vrolijk een nieuwe opent
Volgeling!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:10 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
wat fijn toch, dat wij het wel altijd eens zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |