En helemaal in de stijl van Jeetjuh!quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:51 schreef bloodymary het volgende:
En we gaan gewoon weer verder. Was die gleuflip met haar discipelen nou zo'n golddiger?
Oh nee, dat mocht niet meer. Toch doen he...
Knap he, terwijl ik goed weet dat het goldigger is.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
En helemaal in de stijl van Jeetjuh!.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:21 schreef Nizno het volgende:
is het nog mogelijk om gewoon normaal de gate te volgen of moet iedereen elke keer weer zich door het kampen nieuws heen worstelen?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:31 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Knap he, terwijl ik goed weet dat het goldigger is.
Dus na die show die er nu is in de theaters van o.a. Bill van Dijk 'De Palingvissers' en de musical van Zeg 'ns Aaa-Hans Cornelisse(n?) komt er ook nog een Freek de Jonge Volendam show?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:53 schreef Anniebab het volgende:
Freek de Jonge is zo wanhopig dat hij in zijn nieuwe theatershow, Volendam als onderwerp neemt.Hij zal t dorp uiteraard uitkotsen, heb ik begrepen, maar ja hij moet toch wat. Zijn populariteit is flink aan t afnemen, dus misschien wil hij t via deze weg opvijzelen.
Nee wat dan?? Wat is er verboden?? Ik weet van niks, was even een weekje abroad. Met de ex-meneerC. Toen we langs Paul de Leeuw zapten (schotel FTW!) stond die palingjoker net dat tuintje in mijn hart te zingen. Ik wilde snel doorzappen, toen ex-meneerC me tegenhield: "Nee laat nou, da's toch zo'n leuk liedje"quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:02 schreef Greys het volgende:
Moet de lijst Verboden Woorden er nog even in, of is ie bekend nu?![]()
Allemachtig, wat een subtiele tvp![]()
Lees morgen maar even rustig de laatste paar blz's van het vorige topicquote:Op woensdag 16 september 2009 19:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee wat dan?? Wat is er verboden??
Ex-meneer C.quote:Ik weet van niks, was even een weekje abroad. Met de ex-meneerC. Toen we langs Paul de Leeuw zapten (schotel FTW!) stond die palingjoker net dat tuintje in mijn hart te zingen. Ik wilde snel doorzappen, toen ex-meneerC me tegenhield: "Nee laat nou, da's toch zo'n leuk liedje"
Hihiiiiiiiiiiiiiiiiihihihiquote:Ik had er járen eerder een eind aan moeten breien.
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:44 schreef cul-de-sac het volgende:
Mhoa,
"waar wij het al jaren lang gezellig hebben met elkaar".
Beetje dooie boel zo hoor.
Deze theemuts nr. 3 vraagt zich echt af hoe het kan dat kennelijk een meerderheid het normaal vindt dat je je kleurenblind shopt op de kaart van je vriendje, en vervolgens voor een jaarsalaris spullen uit zijn huis meeneemt (die onmogelijk in je eigen nieuwe flatje passen). Dat je 'toevallig' van de ene miljonair moeiteloos overstapt op de volgende multi-miljonair. Dat je een auto aanneemt als cadeau'tje "omdat 'ie het makkelijk kan missen".
Dat je je debuut als voetbalvrouw aangrijpt om 'm tongend bij de training af te zetten en een willekeurige blessure voor prive-camera-momentje aanziet (Wie weet haalt hij het niet levend naar ons appartement, tja je wilt toch bij 'm zijn op zo'n moment!!).
En deze theemuts vraagt zich af of je er geen rare rode allergie van krijgt: aldoor posten en lezen op een forum met duidelijk "paling" in de titel als je iedere dag wil uitroepen hoe dom en suf en afschuwelijk je alle, echt alle, muziek uit Volendam vindt.
Succes met de 'gate'...
Ik zou zeggen doe je naam eer aan , en neem er nog 1.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:31 schreef bloodymary het volgende:
Kijk, zoals ze haar bloesje houdt en haar hand op haar buik! Ze is zwanger!
De TROS wil natuurlijk ook geen ruzie met Janquote:Op woensdag 16 september 2009 20:09 schreef shomila het volgende:
Werken Wesley en Yolanthe aan reallifesoap?
van onze redactie
AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen zou samen met haar nieuwe liefde Wesley Sneijder haar ex Jan Smit achterna willen gaan.
Het tweetal is druk bezig een leven op de bouwen in Milaan en wordt op de voet gevolgd door een cameraploeg, zo meldt Shownieuws. Zelf houden Wesley en Yolanthe vol dat er voor privé-gebruik wordt gefilmd, maar een productiebedrijf zou inmiddels al beelden hebben aangeboden aan de TROS.
De omroep zou echter hebben bedankt...
bron telegraaf
Je was erbij?quote:Op woensdag 16 september 2009 18:44 schreef cul-de-sac het volgende:
Mhoa,
"waar wij het al jaren lang gezellig hebben met elkaar".
Beetje dooie boel zo hoor.
Deze theemuts nr. 3 vraagt zich echt af hoe het kan dat kennelijk een meerderheid het normaal vindt dat je je kleurenblind shopt op de kaart van je vriendje
Hoor en wederhoor is niet echt toegepast he..Jantje himself leek zich er niet zo druk over te maken.quote:en vervolgens voor een jaarsalaris spullen uit zijn huis meeneemt (die onmogelijk in je eigen nieuwe flatje passen).
'Tis maar net in welke kringen je verkeerd natuurlijk, en zoals eerder gezegd heeft Yolanthe ook niet echt last van een lege bankrekening .quote:Dat je 'toevallig' van de ene miljonair moeiteloos overstapt op de volgende multi-miljonair
Idd,m wat is daar mis mee dan?quote:Dat je een auto aanneemt als cadeau'tje "omdat 'ie het makkelijk kan missen".
Ach, als ze hem niet had gekust of naar hem had omgekeken was het weer "Zie je wel dat ze niet écht van hem houdt" etc..quote:Dat je je debuut als voetbalvrouw aangrijpt om 'm tongend bij de training af te zetten en een willekeurige blessure voor prive-camera-momentje aanziet (Wie weet haalt hij het niet levend naar ons appartement, tja je wilt toch bij 'm zijn op zo'n moment!!).
Euh, nee, want we zitten niet in MUZ hier.quote:En deze theemuts vraagt zich af of je er geen rare rode allergie van krijgt: aldoor posten en lezen op een forum met duidelijk "paling" in de titel als je iedere dag wil uitroepen hoe dom en suf en afschuwelijk je alle, echt alle, muziek uit Volendam vindt.
Hebben we geen succes voor nodig hoor, die loopt vanzelf al primaquote:Succes met de 'gate'...
Nee, verkeertquote:Op woensdag 16 september 2009 20:56 schreef cul-de-sac het volgende:
[quote]Op woensdag 16 september 2009 20:27 schreef Vivi het volgende:
"verkeerd" verkeerdt ja. En als Yo zo goed boert en al die dubieuze hotel-keten-maffie-gelieerde euro's (nee niet verzonnen, zie google) zal krijgen waarom betaalt ze dan niet haar eigen rekeningen?! Om te beginnen met bijvoorbeeld haar belachelijke zijden bloemen....
Kan.........of het is niet interesant genoegquote:Op woensdag 16 september 2009 20:17 schreef Eef999 het volgende:
[..]
De TROS wil natuurlijk ook geen ruzie met Jan
We hebben ook allemaal al eens gezien wat jij daarvan vindtquote:Op woensdag 16 september 2009 22:00 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Kan.........of het is niet interesant genoeg.We hebben het allemaal al eens gezien wat Yolanthe doet.
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:52 schreef Vivi het volgende:
Anyway, waarom is het verkeerd om een auto als cadeau aan te nemen dan?
Ik heb ook wel eens een duur cadeau aangenomen hoor, moet hij toch weten als ie mij dat wil geven? ("Hij" is dan de man du moment uiteraard).
En wie zegt dat ze niet haar eigen rekeningen betaalt?
En wat voor merk is die eyeliner?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |