quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:22 schreef Greys het volgende:[..]
Wijs het aan! Nu!

Ook waar 'we' lelijk en walgelijk over Annie gedaan hebben alsjeblieft, als je toch bezig bent.
Want die beschuldigingen moet je wel even hard maken.
Jij bent de enige die hier in dit topic weer lelijk en op de man af speelt. En anders moet je leren lezen, want wat Vivi over je postte 'in de stijl van JEEtjuh' (daar zal je wel op doelen) daar stond een knipoog bij, for crying out loud. Maar het ziet er naar uit dat je het 13e topic gaat verzieken met je gemiep.
Hou je maar niet voor de domme hoor, elke keer ook al ben ik er een paar dagen niet geweest, moet ik wel terug lezen over de spelfouten o.i.d.
Vervolgens verklaren jullie een heel dorp voor randdebielen en weet ik wat nog meer .
Wie zijn jullie in godsnaam die denken dat ze maar alles en iedereen kunnen beledigen die hier post.
In de buitewnwereld hadden jullie allang een knal gekregen.
Ik zou zeggen ga eens met jullie allen die Volendam voor gek zetten daar eens heen ,naar de plaatselijke kroeg en vertel daar eens wat jullie hier allemaal zeggen...............................het antwoord weet ik al wat er dan gebeurt.
Maar het is makkelijk om vanachter je toetsenbord dingen te verzinnen.
Heel grappig om te lezen dat jullie wel erg benieuwd zijn naar mijn leeftijd en dat ook al denken te weten, ik hou jullie dan toch wel bezig lees ik hier .............................heel fijn om te horen.
Ik zou zeggen hang niet eens een hele dag hier rond en ga thuis je huis poetsen of zo ,oja dat hoef ik niet te doen daar heb ik een poetshulp voor...................omdat ik niks gewend ben namelijk.
nou daaaag
Oja en dat ik zo reageer is Yolanthe zonder haar irl te kennen, komt voort uit het beeld wat zij zelf hoogstpersoonlijk schetst.