You said the forbidden word. Quick! make it go away!!quote:Op woensdag 16 september 2009 23:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee nee, dat koud doe je gewoon met een ijsblokje. Gemak dient de Golddigger.
Het is half twaalf, dan mag dat!! heeeeee, is het niet bijna zo dat jij ook tot een bepaalde club gaat horen??quote:Op woensdag 16 september 2009 23:28 schreef ElisaB het volgende:
Wat is dit ineens een raar topic aan het worden
Ja ElisaB, kom nou eindelijk maar eens uit de kast!quote:Op woensdag 16 september 2009 23:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is half twaalf, dan mag dat!! heeeeee, is het niet bijna zo dat jij ook tot een bepaalde club gaat horen??
Yups, nog 28 minutenquote:Op woensdag 16 september 2009 23:31 schreef conleche het volgende:
Het is half twaalf, dan mag dat!! heeeeee, is het niet bijna zo dat jij ook tot een bepaalde club gaat horen??
Kast? Moiquote:Op woensdag 16 september 2009 23:32 schreef Duderella het volgende:
Ja ElisaB, kom nou eindelijk maar eens uit de kast!
Neh, geintje. Gefeliciteerd alvast.quote:
Ja, dat ontsmet lekkerquote:Op woensdag 16 september 2009 23:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou thee doen, dan heb je er zelf ook nog wat aan. En dan misschien wodka voor het koud.
Schat, ik heb werkelijk geen ideequote:Op woensdag 16 september 2009 23:37 schreef Duderella het volgende:
Neh, geintje. Gefeliciteerd alvast.![]()
En wat is jouw ervaring aangaande tsunami's door thee, koekjes en Ben & Jerry's? Had Caroline daar Vera Keur ook een plezier mee kunnen doen eigenlijk?
Ik heb dan ook een hele grote mondquote:Op woensdag 16 september 2009 23:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat wordt wel erg druk in je mond daar dan viev.
Zo pers ik ze af tot bevruchting!quote:Op woensdag 16 september 2009 23:27 schreef Duderella het volgende:
[..]
Van dergelijke genotstsunami's krijg je geen kindjes hoor!
Nee jouw lippen zijn bepaald geen gleuffffffffffffffflipjes!quote:Op woensdag 16 september 2009 23:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een hele grote mond.
En was er niet iets met Boris Becker, pijpen in een bezemkast, een Russische hoerrrrrr tsarina en een kindje met zulke mooie rode krulletjes en waterblauwe ogen dat ontkennen weinig zin meer had?quote:
Ik krijg hier hele vreemde visualisaties bijquote:
Iets met een rietje, zie ik!quote:Op woensdag 16 september 2009 23:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik krijg hier hele vreemde visualisaties bij.
quote:Op donderdag 17 september 2009 00:17 schreef Duderella het volgende:
[..]
Iets met een rietje, zie ik!En jij?
Zo!quote:
Ik vraag me ook af of dat werkt... zo'n hele paling in je wangquote:Op donderdag 17 september 2009 00:41 schreef bloodymary het volgende:
Tjezus, ik was even anderhalf uur wat anders doen. Nou ja, ik heb in ieder geval antwoord op mijn vraag waar dat warme water voor is, bedankt daar voor.....
Maar de paling wordt vast niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend.
Maar hád je er iets aan, lieve bloodymary? Want dat is waar het om gaat.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:41 schreef bloodymary het volgende:
Tjezus, ik was even anderhalf uur wat anders doen. Nou ja, ik heb in ieder geval antwoord op mijn vraag waar dat warme water voor is, bedankt daar voor.....
Maar de paling wordt vast niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |