Ik betaal normaliter nooit, omdat ze het toch nooit controleerden. Deze keer dus blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:06 schreef swarmahoer het volgende:
waarom betaalde je dan ook niet gewoon
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:12 schreef VliegVlieg het volgende:
[..]
Ik betaal normaliter nooit, omdat ze het toch nooit controleerden. Deze keer dus blijkbaar wel.
Ik moest letterlijk even 15 minuten wat afhandelen en om daar nou 5 euro voor te dokken vind ik echt schandalig veel. Maar blijkbaar waren onze onopgeleide vriendjes snel genoeg om me aan de bon te slingeren. Achteraf zeg je natuurlijk, had ik maar die 5 eurootjes betaald.. Maar ach ja...
niet echt...quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:21 schreef VliegVlieg het volgende:
[..]
Jij bent zo een mannetje van de gemeente?
5 euro voor 15 minuten? Geef jij een automaat altijd een dikke fooi ofzo?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:12 schreef VliegVlieg het volgende:
[..]
Ik betaal normaliter nooit, omdat ze het toch nooit controleerden. Deze keer dus blijkbaar wel.
Ik moest letterlijk even 15 minuten wat afhandelen en om daar nou 5 euro voor te dokken vind ik echt schandalig veel. Maar blijkbaar waren onze onopgeleide vriendjes snel genoeg om me aan de bon te slingeren. Achteraf zeg je natuurlijk, had ik maar die 5 eurootjes betaald.. Maar ach ja...
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:34 schreef Maanvis het volgende:
hoe kan je nou 5 euro kwijt zijn voor 'n kwartier? woon je in monaco ofzo?!?
d'r is maar 1 manier om het uit te vinden!quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ja vin ik ook wel een beetje veel...
volgens mij is het in amsterdam ook 50 euro maar dat weet ik eigenlijk niet helemaal zeker....
da's waarquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
d'r is maar 1 manier om het uit te vinden!
parkeergarage, uurtariefquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:34 schreef Maanvis het volgende:
hoe kan je nou 5 euro kwijt zijn voor 'n kwartier? woon je in monaco ofzo?!?
soooooooooooooooo da's best een dure parkeergarage dan. sjesusquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:56 schreef mvt het volgende:
[..]
parkeergarage, uurtarief
Moest een tijdje terug even een tas ophalen die iemand vergeten was. Dichtsbijzijnde parkeerplek in Amsterdam was onder het muziektheater. Parkeren, naar restaurant lopen, tas aannemen, terug lopen, wegrijden. Totaal max 10 minuten maar wel voor 1 uur betalen.
Tja, dan denkt zo'n controleur ook logischerwijs: Fuck youquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:09 schreef VliegVlieg het volgende:
Ik was gewoon in een straatje geparkeerd. Op de parkeerautomaat kon je alleen per uur betalen, niet in minuten. Ik dacht dus logischerwijs: Fuck dat. En dan krijg je dit...
Pwned.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:12 schreef VliegVlieg het volgende:
[..]
Je vergist je. Zoals anderen al zeiden is het bedrag per gemeente verschillend.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:30 schreef Lub_ya het volgende:
Ik dacht dat het ook rond de 35 euro was. Zal wel weer verhoogd zijn. Of ik vergis me, kan ook.
Dikke pech dit. Zie dit als een naheffing voor alle keren dat je niet betaald hebt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:12 schreef VliegVlieg het volgende:
[..]
Het is niet te geloven, maar ik ben het met je eens Mikkiequote:Op dinsdag 15 september 2009 10:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dikke pech dit. Zie dit als een naheffing voor alle keren dat je niet betaald hebt.
Ik had vorig jaar ook een bon in een vergunninghoudersgebied. Daar kon je altijd gratis staan, werd nooit gecontroleerd. Toen dus wel. Zuur natuurlijk, maar ik zag het maar als een naheffing voor de 30 keer ervoor dat ik er gratis had gestaan
Werkt je zus bij parkeerbeheer?quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:23 schreef CaLeX het volgende:
In Den Haag betaal je 51,90 pas nog een gehad (van mijn zus)
Waarschijnlijk krijgt je pa de boete binnen, omdat ie de kentekenhouder is..quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:43 schreef VliegVlieg het volgende:
Moet ik kentekenhouder zijn om de boete te kunnen betalen?auto is van mijn pa, zou ik de boete kunnen betalen bij de gemeente als ik de kentekenpapieren heb?
Je moet kentekenhouder zijn om hem te ontvangenquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:43 schreef VliegVlieg het volgende:
Moet ik kentekenhouder zijn om de boete te kunnen betalen?auto is van mijn pa, zou ik de boete kunnen betalen bij de gemeente als ik de kentekenpapieren heb?
zo kan je het ook lezen :p maar dat bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:44 schreef Conflict het volgende:
[..]
Werkt je zus bij parkeerbeheer?
Wel een gehaaid wijf dan!
De boete komt binnen bij de kentekenhouder, jij kan gewoon de acceptgiro voldoen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:43 schreef VliegVlieg het volgende:
Hoe is het mogelijkquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:20 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het is niet te geloven, maar ik ben het met je eens Mikkie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |