poe poe wat loop ik mensen af te zeiken.quote:Op maandag 14 september 2009 22:49 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Kun jij nog iets anders doen in dit topic dan users afzeiken of?
Ik denk dat de jonkies dat niet kennen.quote:Op maandag 14 september 2009 22:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vraag dat maar aan de mensen van Buckler
waarom? omdat het niet in jouw maatschappelijke beeld past? vrij bekrompen gedachtengang.....quote:Op maandag 14 september 2009 22:47 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Wanneer je thuis altijd je gordijnen dicht hebt, en een groot bed in het midden van de woonkamer.
dan ben je gewoon knetter gek in je kop.
quote:Op maandag 14 september 2009 22:46 schreef Lebawski het volgende:
Ook al is het een beetje doorgeslagen allemaal, die Lensky heeft wel op sommige vlakken een punt wat de voetballerij betreft.
Het meest veelzijdige stukje vlees, daarom. Rarr.quote:Op maandag 14 september 2009 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Kip, kan je eigenlijk bijna niet verpesten.Hoe je het ook bereid, altijd lekker.²
-dat gaat dan wel weer een stapje te ver-quote:
ik ben dan ook mod op MLNquote:Op maandag 14 september 2009 22:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat de jonkies dat niet kennen.
Björn van der Doelen was ook zo'n type. Alleen minder gek.quote:Op maandag 14 september 2009 22:51 schreef MB23 het volgende:
LenskyMooi, als je je zo "afzet" tegen die hele voetbalwereld. Persoonlijkheidje hoor, zo moeten er meer zijn. Woensdag (?) de VI maar even kopen, ben wel geïnteresseerd in dat interview.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |