poe poe wat loop ik mensen af te zeiken.quote:Op maandag 14 september 2009 22:49 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Kun jij nog iets anders doen in dit topic dan users afzeiken of?
Ik denk dat de jonkies dat niet kennen.quote:Op maandag 14 september 2009 22:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vraag dat maar aan de mensen van Buckler
waarom? omdat het niet in jouw maatschappelijke beeld past? vrij bekrompen gedachtengang.....quote:Op maandag 14 september 2009 22:47 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Wanneer je thuis altijd je gordijnen dicht hebt, en een groot bed in het midden van de woonkamer.
dan ben je gewoon knetter gek in je kop.
quote:Op maandag 14 september 2009 22:46 schreef Lebawski het volgende:
Ook al is het een beetje doorgeslagen allemaal, die Lensky heeft wel op sommige vlakken een punt wat de voetballerij betreft.
Het meest veelzijdige stukje vlees, daarom. Rarr.quote:Op maandag 14 september 2009 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Kip, kan je eigenlijk bijna niet verpesten.Hoe je het ook bereid, altijd lekker.²
-dat gaat dan wel weer een stapje te ver-quote:
ik ben dan ook mod op MLNquote:Op maandag 14 september 2009 22:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat de jonkies dat niet kennen.
Björn van der Doelen was ook zo'n type. Alleen minder gek.quote:Op maandag 14 september 2009 22:51 schreef MB23 het volgende:
LenskyMooi, als je je zo "afzet" tegen die hele voetbalwereld. Persoonlijkheidje hoor, zo moeten er meer zijn. Woensdag (?) de VI maar even kopen, ben wel geïnteresseerd in dat interview.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |