Dat doet genee zo evenquote:Op maandag 14 september 2009 22:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hopelijk straks ook van onderen.
Het is alleen dan jammer dat hij zelf ook dingen doet als videogamesquote:Op maandag 14 september 2009 22:46 schreef Lebawski het volgende:
Ook al is het een beetje doorgeslagen allemaal, die Lensky heeft wel op sommige vlakken een punt wat de voetballerij betreft.
Welke taal is dit?quote:Op maandag 14 september 2009 22:44 schreef Ad_rem het volgende:
Haha je ziet dat gezicht die manager bij Toto al vertrekken..
Wanneer je thuis altijd je gordijnen dicht hebt, en een groot bed in het midden van de woonkamer.quote:Op maandag 14 september 2009 22:46 schreef Lebawski het volgende:
Ook al is het een beetje doorgeslagen allemaal, die Lensky heeft wel op sommige vlakken een punt wat de voetballerij betreft.
Jij bent sowieso wereldvreemd.quote:Op maandag 14 september 2009 22:47 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Wanneer je thuis altijd je gordijnen dicht hebt, en een groot bed in het midden van de woonkamer.
dan ben je gewoon knetter gek in je kop.
HIj wordt langzamerhand wel een karikatuur van zichzelf met zijn:"Mag ik hem nog één keer zien."quote:Op maandag 14 september 2009 22:45 schreef Svnn het volgende:
Die Gijp leeft altijd zo mooi mee met beelden die hij wil zien
Die man moet het cabaret inquote:Op maandag 14 september 2009 22:47 schreef RijstNatie het volgende:
De aflevering van vandaag is wel 24 karaats goud door Rene v/d gijp met zn beelden over Bak nielsen![]()
wat een gozer is het toch ook
Slechte publiciteit bestaat nietquote:Op maandag 14 september 2009 22:44 schreef koemleit het volgende:
ik hoop dat we volgende week nog een uitzending hebben, nadat johan ff de sponsor loopt af te zeiken.
Kun jij nog iets anders doen in dit topic dan users afzeiken of?quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schizoïde_persoonlijkheidsstoornisquote:Op maandag 14 september 2009 22:42 schreef Kriegel het volgende:
Wow, die Lensky heeft een serieus probleem man. Niks mis met afwijken van de massa, maar dit neigt haast naar een vergevorderd stadium van misantropie ofzo. :/
vraag dat maar aan de mensen van Bucklerquote:Op maandag 14 september 2009 22:48 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Slechte publiciteit bestaat niet
quote:Op maandag 14 september 2009 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, het klinkt wellicht ziek en gestoord, maar serieus. Soms zit ik in de auto, onderweg naar een klant, Youtube te kijken, die korte filmpjes van 3 minuten, die top momenten van Gijp, ik lach me dood. Heerlijk!²
Ik moest aan deze foto denken toen ik zijn verhaal over kuddegedrag hoorde.quote:Op maandag 14 september 2009 22:46 schreef Lebawski het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |