Dat doet genee zo evenquote:Op maandag 14 september 2009 22:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hopelijk straks ook van onderen.
Het is alleen dan jammer dat hij zelf ook dingen doet als videogamesquote:Op maandag 14 september 2009 22:46 schreef Lebawski het volgende:
Ook al is het een beetje doorgeslagen allemaal, die Lensky heeft wel op sommige vlakken een punt wat de voetballerij betreft.
Welke taal is dit?quote:Op maandag 14 september 2009 22:44 schreef Ad_rem het volgende:
Haha je ziet dat gezicht die manager bij Toto al vertrekken..
Wanneer je thuis altijd je gordijnen dicht hebt, en een groot bed in het midden van de woonkamer.quote:Op maandag 14 september 2009 22:46 schreef Lebawski het volgende:
Ook al is het een beetje doorgeslagen allemaal, die Lensky heeft wel op sommige vlakken een punt wat de voetballerij betreft.
Jij bent sowieso wereldvreemd.quote:Op maandag 14 september 2009 22:47 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Wanneer je thuis altijd je gordijnen dicht hebt, en een groot bed in het midden van de woonkamer.
dan ben je gewoon knetter gek in je kop.
HIj wordt langzamerhand wel een karikatuur van zichzelf met zijn:"Mag ik hem nog één keer zien."quote:Op maandag 14 september 2009 22:45 schreef Svnn het volgende:
Die Gijp leeft altijd zo mooi mee met beelden die hij wil zien
Die man moet het cabaret inquote:Op maandag 14 september 2009 22:47 schreef RijstNatie het volgende:
De aflevering van vandaag is wel 24 karaats goud door Rene v/d gijp met zn beelden over Bak nielsen![]()
wat een gozer is het toch ook
Slechte publiciteit bestaat nietquote:Op maandag 14 september 2009 22:44 schreef koemleit het volgende:
ik hoop dat we volgende week nog een uitzending hebben, nadat johan ff de sponsor loopt af te zeiken.
Kun jij nog iets anders doen in dit topic dan users afzeiken of?quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schizoïde_persoonlijkheidsstoornisquote:Op maandag 14 september 2009 22:42 schreef Kriegel het volgende:
Wow, die Lensky heeft een serieus probleem man. Niks mis met afwijken van de massa, maar dit neigt haast naar een vergevorderd stadium van misantropie ofzo. :/
vraag dat maar aan de mensen van Bucklerquote:Op maandag 14 september 2009 22:48 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Slechte publiciteit bestaat niet
quote:Op maandag 14 september 2009 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, het klinkt wellicht ziek en gestoord, maar serieus. Soms zit ik in de auto, onderweg naar een klant, Youtube te kijken, die korte filmpjes van 3 minuten, die top momenten van Gijp, ik lach me dood. Heerlijk!²
Ik moest aan deze foto denken toen ik zijn verhaal over kuddegedrag hoorde.quote:Op maandag 14 september 2009 22:46 schreef Lebawski het volgende:
poe poe wat loop ik mensen af te zeiken.quote:Op maandag 14 september 2009 22:49 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Kun jij nog iets anders doen in dit topic dan users afzeiken of?
Ik denk dat de jonkies dat niet kennen.quote:Op maandag 14 september 2009 22:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vraag dat maar aan de mensen van Buckler
waarom? omdat het niet in jouw maatschappelijke beeld past? vrij bekrompen gedachtengang.....quote:Op maandag 14 september 2009 22:47 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Wanneer je thuis altijd je gordijnen dicht hebt, en een groot bed in het midden van de woonkamer.
quote:Op maandag 14 september 2009 22:46 schreef Lebawski het volgende:
Het meest veelzijdige stukje vlees, daarom. Rarr.quote:Op maandag 14 september 2009 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Kip, kan je eigenlijk bijna niet verpesten.Hoe je het ook bereid, altijd lekker.²
-dat gaat dan wel weer een stapje te ver-quote:
ik ben dan ook mod op MLNquote:Op maandag 14 september 2009 22:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat de jonkies dat niet kennen.
Björn van der Doelen was ook zo'n type. Alleen minder gek.quote:Op maandag 14 september 2009 22:51 schreef MB23 het volgende:
LenskyMooi, als je je zo "afzet" tegen die hele voetbalwereld. Persoonlijkheidje hoor, zo moeten er meer zijn. Woensdag (?) de VI maar even kopen, ben wel geïnteresseerd in dat interview.
Of jij bent gewoon heel bekrompen.quote:Op maandag 14 september 2009 22:47 schreef DirkZz het volgende:
[..]
kom nou, vind jij hem sporen? Hij wil niet eens contact hebben met zijn collega's.quote:Op maandag 14 september 2009 22:51 schreef ASroma het volgende:
[..]
waarom? omdat het niet in jouw maatschappelijke beeld past? vrij bekrompen gedachtengang.....
laat die jongen lekker.
eerst niet, later wel.quote:Op maandag 14 september 2009 22:53 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
waarom noemt ie Gamma niet bij naam eigenlijk?
Op die snelheid had hij elke speler eruit gelopen.quote:Op maandag 14 september 2009 22:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Een 39 jarige hark eruit sprinten. Echt, i'm stunned.
Tja, als het gewoon niet klikt met je collega's houdt het op. En dan klikt het dus met heel weinig spelers, want Lensky heeft een aparte opvatting van het voetbal/leven. En daar kan ik alleen maar respect voor hebben, ook dat je dat uitspreekt.quote:Op maandag 14 september 2009 22:53 schreef DirkZz het volgende:
[..]
kom nou, vind jij hem sporen? Hij wil niet eens contact hebben met zijn collega's.
En tijdens groeptrainingen loopt hij met een koptelefoon op.
Dat is nog erger dan video-games spelen.
Verschrikkelijk idd. Het zijn niet eens antwoorden op de vragenquote:Op maandag 14 september 2009 22:55 schreef TC03 het volgende:
Houd op met dit gesprek, die antwoorden zijn zo cliché.
hij trekt het absoluut in het extreme, maar ik waardeer eens een ander geluid. Dan altijd maar dat macho pimpin voetbalwereldje. Dit is eerlijk gezegd een verademing, dat jij dat niet wil zien en zo'n jongen daarom wegschrijft als een mallloot is jammer.quote:Op maandag 14 september 2009 22:53 schreef DirkZz het volgende:
[..]
kom nou, vind jij hem sporen? Hij wil niet eens contact hebben met zijn collega's.
En tijdens groeptrainingen loopt hij met een koptelefoon op.
Dat is nog erger dan video-games spelen.
Babel heeft er toch Liverpool mee gehaald.quote:Op maandag 14 september 2009 22:55 schreef Cyberia18 het volgende:
nee maar hij loopt zo rechtop. spectaculair gewoonquote:Op maandag 14 september 2009 22:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Eerder vanwege zijn befaamde heupschot.quote:Op maandag 14 september 2009 22:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Babel heeft er toch Liverpool mee gehaald.
Doelen plaatste zich in iedergeval niet buiten de groep. Sterker hij was één van de belangrijke jongens in het groepsprocesquote:Op maandag 14 september 2009 22:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Björn van der Doelen was ook zo'n type. Alleen minder gek.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:00 schreef gitaarsnaar het volgende:
jongens...
Ik zie 2 dezelfde user icons?quote:Op maandag 14 september 2009 23:00 schreef fetss het volgende:
Wie heeft nu die leonardo disscusie van laatst gewonnen?
Johan of Hans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |