quote:Welkom op: "At Pina's", de site van Joepie en Erwina Hoogendijk alias Pina Jones. Joepie is de hond en Pina de vrouw van 45 jaar JONG (!). (Ik ben van 26-06-1964). Ik zeg met opzet jong in plaats van oud achter de leeftijd omdat ik me jong voel met 44 jaar. 29 Mei 2009 is Joepie 11 jaar jong geworden. Stuur maar iets waar hij een hele kluif aan zal hebben (!) Ik stuur vaak gedichten en andere schrijfsels naar artiesten. Zoals je kan zien aan de brieven die ik terug kreeg (die je op deze site kan lezen). (Op deze site staat overigens ook een gedicht over Pim Fortuyn, door mij geschreven. Het was geplaatst in het "Bodegraafs Nieuwsblad", een lokale krant hier. Ik stond lang niet altijd achter zijn opvattingen, heb niet op hem gestemd, en was ook niet lid van zijn partij. Maar ik schreef het gedicht gewoon omdat ik geschokt was door dat hij was vermoord).
Vermaak je op mijn site! Vertel iedereen over mijn site. Ik heb mijn best gedaan om het te mooi maken. That's all folks!!! Reacties? Stuur me een emailtje! Een lik van Joep in je oor en groetjes van mij, Pina Jones. Heb een fijne dag en onthoudt: Een lach kost niets en geeft anderen plezier!
neequote:
Waaraan? Is toch niks mis mee? En ze is ook nog eens jailbaitquote:
Kan niet meer, ze is al geboren.quote:
Ik vraag me af wie daar in de eerste plaats kinderen mee heeft willen maken, echt, dat er dat soort mensen bestaan, zo zal Darwins theorie nooit zegevierenquote:Op woensdag 18 november 2009 19:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Kan niet meer, ze is al geboren.
Beetje laat om Erwina nu nog uit het hoofd te praten om kinderen te nemen.
Don't worry, ze heeft geen kinderen, alleen een hondje.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie daar in de eerste plaats kinderen mee heeft willen maken, echt, dat er dat soort mensen bestaan, zo zal Darwins theorie nooit zegevieren
heul niet!quote:Op donderdag 19 november 2009 13:36 schreef LekkerDingXL het volgende:
[..]
Don't worry, ze heeft geen kinderen, alleen een hondje.
Ik heb er moeite mee dat ze hier zo aangepakt wordt. Ik heb ooit bij haar in de klas gezeten, en toen was al duidelijk dat ze niet spoorde. Dat is later ontaard in schizofrenie en nog een klein handje afwijkingen. Kortom, het kan haar amper aangerekend worden dat ze zichzelf zo profileert. Helaas heeft ze het internet ook ontdekt een paar jaar geleden, dat is duidelijk. Ze woont begeleid en is happy tegenwoordig. Zullen we dat zo houden, please??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |