Waaraan? Is toch niks mis mee? En ze is ook nog eens jailbaitquote:
Kan niet meer, ze is al geboren.quote:
Ik vraag me af wie daar in de eerste plaats kinderen mee heeft willen maken, echt, dat er dat soort mensen bestaan, zo zal Darwins theorie nooit zegevierenquote:Op woensdag 18 november 2009 19:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Kan niet meer, ze is al geboren.
Beetje laat om Erwina nu nog uit het hoofd te praten om kinderen te nemen.
Don't worry, ze heeft geen kinderen, alleen een hondje.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie daar in de eerste plaats kinderen mee heeft willen maken, echt, dat er dat soort mensen bestaan, zo zal Darwins theorie nooit zegevieren
heul niet!quote:Op donderdag 19 november 2009 13:36 schreef LekkerDingXL het volgende:
[..]
Don't worry, ze heeft geen kinderen, alleen een hondje.
Ik heb er moeite mee dat ze hier zo aangepakt wordt. Ik heb ooit bij haar in de klas gezeten, en toen was al duidelijk dat ze niet spoorde. Dat is later ontaard in schizofrenie en nog een klein handje afwijkingen. Kortom, het kan haar amper aangerekend worden dat ze zichzelf zo profileert. Helaas heeft ze het internet ook ontdekt een paar jaar geleden, dat is duidelijk. Ze woont begeleid en is happy tegenwoordig. Zullen we dat zo houden, please??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |