Ohquote:Op maandag 14 september 2009 22:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
huh ? Word daar normaal op gereageerd dan ?
ik heb gewoon ingelikt op een meet![]()
Sanne92, maar kijk eens op z'n fobo.quote:en Waar is lamon ? Dat is sanne oid nu toch ?
Ik... heet... geen... FOK!KING NIJNTJEquote:
Bemoei je er eens niet mee.quote:Op maandag 14 september 2009 22:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Probeer eens niet zo tof te doen man
Vrouwelijke mods daarentegen.quote:Op maandag 14 september 2009 22:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kom naar de meet, ga met me mee in een hoekje staan. Dan zal ik je laten ruiken dat het maar beter is dat we dat -zo nu en dan- toch wel doen
quote:Op maandag 14 september 2009 22:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kom naar de meet, ga met me mee in een hoekje staan. Dan zal ik je laten ruiken dat het maar beter is dat we dat -zo nu en dan- toch wel doen
aah, aandachtquote:Op maandag 14 september 2009 22:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik... heet... geen... FOK!KING NIJNTJE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ligt eraan, ik heb nog geen foto's gezien van Beftakingquote:
Whehe ervaring ? Expertquote:Op maandag 14 september 2009 22:42 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Zo te horen heb je er ervaring mee, boefje
quote:Op maandag 14 september 2009 22:42 schreef Renesite het volgende:
Jimbo was toch die ene met dat kortstondige crewschap
Check je twittquote:
Geloof me, voor een putlucht hoef ik geen bonen te etenquote:Op maandag 14 september 2009 22:43 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Je gaat toch niet de avond daarvoor expres bonen eten eh ?
Leuke vrouwelijke mods wil ik ook wel beruikenquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 22:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Voor PUBers, maar ook voor andere mensen die rekening dienen te houden met de manier van denken van pubers. Graag gedaan bedankt.
What can I say?quote:Op maandag 14 september 2009 22:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, BT en wd beschermfase
En Emimich werd ook goed in bescherming genomen door veel users.
Hadden we alsnog gelijk
quote:
Doe Krentenbol., doe Krentenbol.!quote:Op maandag 14 september 2009 22:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Leuke vrouwelijke mods wil ik ook wel beruiken
crewfora. 2e pagina van haar hallotopic.quote:Op maandag 14 september 2009 22:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik heb nog geen foto's gezien van Beftaking?
Jij was dat in nijmegenquote:Op maandag 14 september 2009 22:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Geloof me, voor een putlucht hoef ik geen bonen te eten
IK KREEG VAN NIEMAND HULPquote:Op maandag 14 september 2009 22:44 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
What can I say?Mensen die ik lief vind en die lief doen tegen mij, kunnen mijn hulp verwachten.
Hij zei vrouwelijkquote:Op maandag 14 september 2009 22:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Doe Krentenbol., doe Krentenbol.!
Dit is ze, onze kersverse nieuwe mod, is ze niet schattigquote:Op maandag 14 september 2009 22:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik heb nog geen foto's gezien van Beftaking?
Als het de Krentenbol is van de foto's die we telkens zagen, dan zal ik niet weigerenquote:Op maandag 14 september 2009 22:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Doe Krentenbol., doe Krentenbol.!
De meets bevallen me welquote:Op maandag 14 september 2009 22:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh
Mja k ga niet naar die nerd meetsDus remlof komt een keer naar de SC meet
[..]
Sanne92, maar kijk eens op z'n fobo.
Ik heb je fucking naam op m'n borstkas laten tatoeëren, dude.quote:
quote:
Gitaarquote:Op maandag 14 september 2009 22:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dit is ze, onze kersverse nieuwe mod, is ze niet schattig![]()
[ afbeelding ]
Dr zijn veel mooiere foto's van drquote:Op maandag 14 september 2009 22:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dit is ze, onze kersverse nieuwe mod, is ze niet schattig![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |