quote:Op maandag 14 september 2009 22:38 schreef Desunoto het volgende:
MSN DOET HET NIET
Ik wil iemand welterusten wensen en dan doet 'ie het niet.
huh ? Word daar normaal op gereageerd dan ?quote:Op maandag 14 september 2009 22:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik wil mod worden, er werd alleen nooit gereageerd op m'n sollicitaties.
Hey nijnjaquote:Op maandag 14 september 2009 22:37 schreef nijnja het volgende:
Ik zie van die 20 verschillende ui's 2 die ik er ken ofzo
Ach, gezicht uitvergroten , op een a4 uitprinten , naar het bos , meisje van de fiets rukken , a4tje met print van gezicht erop tapen en gaan met de banaanquote:Op maandag 14 september 2009 22:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jah natuurlijk, anders kan je niet om adressen vragen
Kusje.quote:Op maandag 14 september 2009 22:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Bij Nijn hoopte ik op een chick, toen keek ik in je fobo en zag ik:
[ afbeelding ]
Dus antwoord:
HELL YEAH
Your message couldn't be delivered krijg ik ook.quote:Op maandag 14 september 2009 22:39 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Bij jou ook al niet![]()
Ik ben maar naar Ebuddy gegaan want op msn zegt ie iedere keer zo van Je Bericht Kan Niet Worden Bezorgt
Maar op Ebuddy blijft ook iedereen merkwaardig stil als ik er tegenaan lul
HOAX ! Mods poepen nietquote:
Voor PUBers, maar ook voor andere mensen die rekening dienen te houden met de manier van denken van pubers. Graag gedaan bedankt.quote:Op maandag 14 september 2009 22:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb die beschrijvingen uitstaan.Dus als jij het me even vertelt...
Ja, BT en wd beschermfasequote:Op maandag 14 september 2009 22:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Soms heb ik mijn BT-"bescherm"-fase.
Dat was ook een van de redenen dat Emimich uiteindelijk is gesneuveld.![]()
Met welke lange? En ja ik ken je welquote:Op maandag 14 september 2009 22:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
huh ? Word daar normaal op gereageerd dan ?
ik heb gewoon ingelikt op een meet![]()
[..]
Hey nijnja
Ken je me nog, Ik jou wel. Jij was altijd met die lange...
[..]
Ach, gezicht uitvergroten , op een a4 uitprinten , naar het bos , meisje van de fiets rukken , a4tje met print van gezicht erop tapen en gaan met de banaan
en Waar is lamon ? Dat is sanne oid nu toch ?
quote:Op maandag 14 september 2009 22:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
huh ? Word daar normaal op gereageerd dan ?
ik heb gewoon ingelikt op een meet![]()
[..]
Hey nijnja
Ken je me nog, Ik jou wel. Jij was altijd met die lange...
[..]
Ach, gezicht uitvergroten , op een a4 uitprinten , naar het bos , meisje van de fiets rukken , a4tje met print van gezicht erop tapen en gaan met de banaan
en Waar is lamon ? Dat is sanne oid nu toch ?
Trustenquote:
Probeer eens niet zo tof te doen manquote:Op maandag 14 september 2009 22:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Voor PUBers, maar ook voor andere mensen die rekening dienen te houden met de manier van denken van pubers. Graag gedaan bedankt.
quote:
Kom naar de meet, ga met me mee in een hoekje staan. Dan zal ik je laten ruiken dat het maar beter is dat we dat -zo nu en dan- toch wel doenquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 22:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Your message couldn't be delivered krijg ik ook.
Onding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |