Ik ook bijnaquote:Op maandag 14 september 2009 22:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
crewfora. 2e pagina van haar hallotopic.
Ik ken haar ook bijna irl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op maandag 14 september 2009 22:46 schreef kurk_droog het volgende:
[Bedankt voor je reactie, maar ik denk dat we eerst gaan kijken in de vaste usergroep van PUB. Daarnaast verzamel jij de afgelopen tijd zo ontzettend veel notes dat ik niet het idee heb dat je in een keer je hele gedrag om kunt gooien. Misschien dat dat over een tijdje weer anders ligt, maar op dit moment kan ik niet echt zeggen dat ik denk dat je een geschikte mod zijn op PUB of waar dan ook.]
Bt is ook niet iemand van PUB![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus, NO! Ik heb alleen toen met Bart op die slaapkamer zitten ruften, maar verderquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 22:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Geloof me, voor een putlucht hoef ik geen bonen te eten
Waarquote:Op maandag 14 september 2009 22:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dr zijn veel mooiere foto's van dr
Ja, k zag die foto's van afgelopen meetquote:Op maandag 14 september 2009 22:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
De meets bevallen me welDe nerds alleen niet
Maarja jullie PUB MeetenEn en 2 oct ben ik in utrecht dus ik ga heel objectief in een hoekje zitten observeren hoe jullie daar staan
![]()
gewoon om te zeggen dat ik jullie zag
quote:Op maandag 14 september 2009 22:46 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ook bijna! faal
Iemand BIJNA kennen
Lees ff de coincidence, of anti-Engels: toevalligheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Ja, hoi, ik ken jou niet, en jij mij niet. Hoe zie je eruit?quote:Op maandag 14 september 2009 22:46 schreef livalo het volgende:
Jezus wat gaat deze SC snel. M'n ouwe computer kan 't allemaal niet aan
Dat is ook nog mogelijk inderdaadquote:Op maandag 14 september 2009 22:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Je trekt gewoon je schoenen uit ?
Maar jij bent een jongetje en geen meisjequote:
quote:Op maandag 14 september 2009 22:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dr zijn veel mooiere foto's van dr
Ik ook, èn ik kan hem bespelenquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 22:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, hoi, ik ken jou niet, en jij mij niet. Hoe zie je eruit?
Ja, hoi, ik ken jou inderdaad niet, dus jij zult mij ook wel niet kennen nee. Als je goed kunt zoeken zul je vanzelf weten hoe ik eruit zie. Dus doe vooral je best.quote:Op maandag 14 september 2009 22:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, hoi, ik ken jou niet, en jij mij niet. Hoe zie je eruit?
Shit, ik breng je op ideeënquote:Op maandag 14 september 2009 22:48 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is ook nog mogelijk inderdaad!
Je weet toch dat ze dat nou juist niet zoekenquote:Op maandag 14 september 2009 22:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb me nog aangemeld, met als belangrijkste punten dat ik heel veel in PUB zit.
Hou er nou maar gewoon over op, het is fucking irritantquote:Op maandag 14 september 2009 22:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb me nog aangemeld, met als belangrijkste punten dat ik heel veel in PUB zit.
Livaloquote:Op maandag 14 september 2009 22:49 schreef livalo het volgende:
[..]
Ja, hoi, ik ken jou inderdaad niet, dus jij zult mij ook wel niet kennen nee. Als je goed kunt zoeken zul je vanzelf weten hoe ik eruit zie. Dus doe vooral je best.
Jaquote:
Heb je PM voor me?quote:
quote:
Jezus Rik, voel je niet zo aangevallen. Oké, balen voor je dat je niet gekozen bent, maar bekijk het eens van de andere kant; Breathtaking heeft veel meer ervaring omdat ze ook in KLB e.d. post. Wees nou maar blij voor d'r en wacht rustig af wat ze doet, maar maak je er alsjeblieft niet zo druk over.quote:Op maandag 14 september 2009 22:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Uit dat andere bericht blijkt dus van wel.quote:Op maandag 14 september 2009 22:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je weet toch dat ze dat nou juist niet zoeken?
quote:Op maandag 14 september 2009 22:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik schrok. Zit daar die 75 euro bij?
Eerst stoer lopen doen en dan nog durven te vragen ook?quote:
Hoi Nijntje! Ik ken jou.quote:
Livaloquote:Op maandag 14 september 2009 22:50 schreef livalo het volgende:
[..]
Jezus Rik, voel je niet zo aangevallen. Oké, balen voor je dat je niet gekozen bent, maar bekijk het eens van de andere kant; Breathtaking heeft veel meer ervaring omdat ze ook in KLB e.d. post. Wees nou maar blij voor d'r en wacht rustig af wat ze doet, maar maak je er alsjeblieft niet zo druk over.
quote:Op maandag 14 september 2009 22:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, k zag die foto's van afgelopen meetHell no dat ik daar heen ga
En hoezo, "Jullie"?
de oudere S&G topicsquote:
Zelfs de duurste Fenders zien er uit als cheapo Squiers. Deze Ibanezzen zijn wel van redelijke kwaliteitquote:Op maandag 14 september 2009 22:50 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ziet er verdacht veel uit als zo'n Squier Stratocaster Starter
Ik moet nog steeds lachen om jouw UI.quote:
Maar gast, jij bent dan ook helemaaaaal niet geschikt als mod.quote:Op maandag 14 september 2009 22:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Das wel HEUL lang geledenquote:
ibanez strat ?quote:Op maandag 14 september 2009 22:50 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ziet er verdacht veel uit als zo'n Squier Stratocaster Starter
Lach je hem uit of toe.quote:Op maandag 14 september 2009 22:52 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om jouw UI.
Tuurlijk ken ik NGquote:Op maandag 14 september 2009 22:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Eerst stoer lopen doen en dan nog durven te vragen ook?Nee, die worden niet geshared
![]()
Oh, je komt uit Putten, ken je NG en Skaff-a?
*Afhaakt*quote:Op maandag 14 september 2009 22:49 schreef livalo het volgende:
[..]
Ja, hoi, ik ken jou inderdaad niet, dus jij zult mij ook wel niet kennen nee. Als je goed kunt zoeken zul je vanzelf weten hoe ik eruit zie. Dus doe vooral je best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |