Jij bent echt hilarischquote:Op maandag 14 september 2009 22:55 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als BT zegt dat ze er weinig gaat zijn en half KLb hierheen haalt acht ik mezelf geschikter.
Hoe ver terug? Tot aan alle KLBers die trollen en bashen, en bt doe roept dat ze er lang niet elke dag gaat zijn?quote:Op maandag 14 september 2009 22:54 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik lees ook eerst voordat ik een mening vorm. Maar ik blijf bij wat ik net zei.
quote:Op maandag 14 september 2009 22:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar ik had opzienbarend veel loon
KLB vindt 't hier vanzelf niet meer leuk, dus die haken vanzelf af. Maar geef toe, er zijn vandaag al meer SC topics aangemaakt dan in de afgelopen week, dus ik vind 't eigenlijk wel leuk. En wie zegt dat een mod telkens in de SC moet posten? Dat heet kliekjesgedrag.quote:Op maandag 14 september 2009 22:55 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als BT zegt dat ze er weinig gaat zijn en half KLb hierheen haalt acht ik mezelf geschikter.
Ik lurk niet, ik post mee.quote:Op maandag 14 september 2009 22:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Holy smack! Niet eens om op te spelen maar om naar de kijken een plekje in mijn slaapkamer waard
[..]
Blijf je lurken of wat...
Dan moet je naar een KLB SC meet komen.quote:Op maandag 14 september 2009 22:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ooit kom ik nog wel op zn meetmet bier, tieten en vrouwmenschen
NEEquote:Op maandag 14 september 2009 22:57 schreef Daniane het volgende:
dan denk ik had ik maar een tijdmachine
Sorry. Ze heeft gelijk.quote:Op maandag 14 september 2009 22:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Lees je eerst eens in voor je wat roept.
En aanstichter meldt. Samen met paar anderen heb ik Nijn voorgesteld.quote:Op maandag 14 september 2009 22:50 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Uit dat andere bericht blijkt dus van wel.En hoe kwam jij dan hier?
Mooi beestquote:
Ibanez halzen zijn zo lekkerquote:Op maandag 14 september 2009 22:56 schreef VASND het volgende:
[..]
Oh kei lief, dat wist ik niet eens.
[..]?
[..]
Hihi, 6e zintuig ofzo.
Ik was er ook niet zo van, maar amai wat speelt ie toch lekker.
Ik ben geen nijntjequote:Op maandag 14 september 2009 22:56 schreef VASND het volgende:
[..]
Oh kei lief, dat wist ik niet eens.
[..]?
[..]
Hihi, 6e zintuig ofzo.
Ik was er ook niet zo van, maar amai wat speelt ie toch lekker.
Ik postte al voor de aanstelling van Bt zo nu en dan in deze SC.quote:Op maandag 14 september 2009 22:57 schreef livalo het volgende:
[..]
KLB vindt 't hier vanzelf niet meer leuk, dus die haken vanzelf af. Maar geef toe, er zijn vandaag al meer SC topics aangemaakt dan in de afgelopen week, dus ik vind 't eigenlijk wel leuk. En wie zegt dat een mod telkens in de SC moet posten? Dat heet kliekjesgedrag.
Ze zegt dat ze uberhaupt niet elke dag in PUB komt.quote:Op maandag 14 september 2009 22:57 schreef livalo het volgende:
[..]
KLB vindt 't hier vanzelf niet meer leuk, dus die haken vanzelf af. Maar geef toe, er zijn vandaag al meer SC topics aangemaakt dan in de afgelopen week, dus ik vind 't eigenlijk wel leuk. En wie zegt dat een mod telkens in de SC moet posten? Dat heet kliekjesgedrag.
Heb ik niequote:Op maandag 14 september 2009 @ 22:57 schreef Daniane het volgende:
dan denk ik had ik maar een tijdmachine
Dus jij vindt mij een kliekjespersoon?quote:Op maandag 14 september 2009 22:57 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik heb alle topics meegekregen ja. Die KLBers zijn vanzelf weer weg, en een mod hoeft er ook niet elke dag te zijn. Het is pub, hier gebeurt toch niets.quote:Op maandag 14 september 2009 22:57 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hoe ver terug? Tot aan alle KLBers die trollen en bashen, en bt doe roept dat ze er lang niet elke dag gaat zijn?
En dat heb je prima gedaan.quote:Op maandag 14 september 2009 22:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sorry. Ze heeft gelijk.
[..]
En aanstichter meldt. Samen met paar anderen heb ik Nijn voorgesteld.
Ja 95% van de mensen die hier op dit moment posten.quote:Op maandag 14 september 2009 22:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik postte al voor de aanstelling van Bt zo nu en dan in deze SC.
En terecht!quote:Op maandag 14 september 2009 22:59 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik heb alle topics meegekregen ja. Die KLBers zijn vanzelf weer weg, en een mod hoeft er ook niet elke dag te zijn. Het is pub, hier gebeurt toch niets.
True, het model is hetzelfde alleen het prijskaartje verschildquote:Op maandag 14 september 2009 22:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zelfs de duurste Fenders zien er uit als cheapo Squiers. Deze Ibanezzen zijn wel van redelijke kwaliteit
Waarom is ze er dan bij als ze geen meerwaarde heeft.quote:Op maandag 14 september 2009 22:59 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik heb alle topics meegekregen ja. Die KLBers zijn vanzelf weer weg, en een mod hoeft er ook niet elke dag te zijn. Het is pub, hier gebeurt toch niets.
Sorry schatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |