He, quote het ff.. Gewoon, voor de duidelijkheid.quote:Op maandag 14 september 2009 22:33 schreef IQM het volgende:
Hé, maar Bt, JB noemde je net dus een aandachtshoer, hè. Ik wil niet veel zeggen... En ik weet niet of je dat nou al gelezen had? Maar ze noemde je dus een aandachtshoer. Ik zag het zelf.
quote:Op maandag 14 september 2009 22:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Devvie, het is het met jou, sexy boy?
O God ja, neem me even serieusquote:Op maandag 14 september 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]!? Wtf.
[..]
Ja en het slaat ook nog eens helemaal nergens op. Lieve schat als je ongesteld bent moet je lekker met een bak chocolade-ijs op de bank gaan zitten en mij niet lastig vallen met je loze opmerking.
Hoi Zotheid!quote:Op maandag 14 september 2009 22:34 schreef Zotheid het volgende:
Ik ben trouwens de enige echte aandachtshoer hier op fok.
Ik krijg alleen nooit aandacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stiekem heb ik hem ook niet zien dansen maar wel zijn lichaamsgewicht van links naar rechts zien verplaatsen.quote:Op maandag 14 september 2009 22:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, daar had ik al een hoop van gehoord, maar niets over dansen.![]()
quote:Op maandag 14 september 2009 22:33 schreef IQM het volgende:
Hé, maar Bt, JB noemde je net dus een aandachtshoer, hè. Ik wil niet veel zeggen... En ik weet niet of je dat nou al gelezen had? Maar ze noemde je dus een aandachtshoer. Ik zag het zelf.
quote:Op maandag 14 september 2009 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
He, quote het ff.. Gewoon, voor de duidelijkheid.
Ik vind dat je op z'n minst een goed woordje voor me moet doenquote:Op maandag 14 september 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]!? Wtf.
[..]
Ja en het slaat ook nog eens helemaal nergens op. Lieve schat als je ongesteld bent moet je lekker met een bak chocolade-ijs op de bank gaan zitten en mij niet lastig vallen met je loze opmerking.
[..]
Waarom niet? Niet jij ook al gaan bitchen hoor Alluur, tis wel weer genoeg voor vanavond![]()
!
Ik kan niet dieper op de stof ingaan omwille van de users die ik in bescherming neem.quote:Op maandag 14 september 2009 22:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Daarom? Iets anders?
Verklaar je nader, vagerd.
quote:Op maandag 14 september 2009 22:35 schreef Otis. het volgende:
[..]
Hoi Zotheid!Maak er een topic over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 september 2009 22:37 schreef Mozy het volgende:
Ik ga naar bed, morgen van 0900 tot 1700 school met maar 1 uur pauze.
quote:Op maandag 14 september 2009 22:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Morgen van 10:30 tot 12:30 college.
Me too.quote:Op maandag 14 september 2009 22:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klootzak.quote:Op maandag 14 september 2009 22:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik vind dat niet grappigquote:Op maandag 14 september 2009 22:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O God ja, neem me even serieus
Ik kom hier nog niet lang genoeg, anders zou het inmiddels wel bekend zijn dat ik dit soort dingen niet meen àls ik ze al zeg![]()
Maar fuck it biatch, hoe durf jij dergelijke dingen over mij te insinueren!
En het heeft ook nog eens niets met mn humeur te maken.
Dat is kut, maar dat was niet de reden dat ik het zei, de reden was nl dat iemand DIE kansloze inkopper moest maken
Morgen geen school.quote:Op maandag 14 september 2009 22:37 schreef Mozy het volgende:
Ik ga kapot.quote:
Ik vond haar ook te grappig voor een vrouw inderdaad.quote:Op maandag 14 september 2009 22:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
TOEN MET KB. BLEEK ZE UITEINDELIJK OOK EEN HEER TE ZIJN.
whutquote:Op maandag 14 september 2009 22:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vraag mn moeder om over drie maanden een keer langs te komen bij mn vriend , wat voor hen anderhalf uur rijden is (naja, geef ze er 2 uur voor) en dat gaan ze ws niet doen.
Haar vriend vindt het te ver en hij wil daar niet blijven slapen en dan moet ie door het donker terug en dat wil ie niet en zo lang rijden eigenlijk ook niet...
En ze rijden elk jaar naar Engeland en pasgeleden hebben ze een uur heen en een uur terug gereden om EEN PAAR HOOFDKUSSENS OP TE HALEN !!!
En 2 keer die tijd rijden om een dag bij mij en de kindjes te zijn is te lang.
Ik denk zeker dat jij een goede moderator zou kunnen zijn Allurequote:Op maandag 14 september 2009 22:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind dat je op z'n minst een goed woordje voor me moet doen.
Denk je aan je school!quote:Op maandag 14 september 2009 22:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind dat niet grappigik heb genoeg aandachtshoer commentaar gehad dat wel gemeend was en daar heb ik het eigenlijk wel mee gehad.
quote:Op maandag 14 september 2009 22:29 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind jullie wel lief! Maar ik moet nog een powerpoint maken voor morgenochtend, en ik heb een feestje over een halfuurtje dus ik ga jullie nu wel verlaten!
quote:Op maandag 14 september 2009 22:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind dat niet grappigik heb genoeg aandachtshoer commentaar gehad dat wel gemeend was en daar heb ik het eigenlijk wel mee gehad.
Heb je hem vastgelijmd aan de tafel dan?quote:Op maandag 14 september 2009 22:41 schreef Allure_ het volgende:
IQM, onze overeenkomst is schriftelijk en dus onomkeerbaar.
Oké.quote:Op maandag 14 september 2009 22:41 schreef Allure_ het volgende:
O ja, nou sorry.quote:Op maandag 14 september 2009 22:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Trek je er nou niet zoveel van aan.quote:Op maandag 14 september 2009 22:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe laat gaat jouw wekker?quote:Op maandag 14 september 2009 22:39 schreef Otis. het volgende:
[..]
Morgen van 11.15 tot 13.15 college IK KAN LANGER UITSLAPEN
Niet spotten met aandachtstekort, serious business.quote:Op maandag 14 september 2009 22:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Heb je aandacht te kort ofzo? [ afbeelding ]
[..]![]()
Ik kan dit níét afkijken...
Vernietiging of ontbinding van de ovk is niet aan de orde?quote:Op maandag 14 september 2009 22:41 schreef Allure_ het volgende:
Lieg niet man.quote:Op maandag 14 september 2009 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk zeker dat jij een goede moderator zou kunnen zijn Alluremocht de gelegenheid zich voordoen dan kun je een goed woordje van mijn kant verwachten.
quote:Op maandag 14 september 2009 22:37 schreef Mozy het volgende:
Dat dus.quote:Op maandag 14 september 2009 22:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Trek je er nou niet zoveel van aan.
Want?quote:Op maandag 14 september 2009 22:43 schreef Fascination het volgende:
Lieg niet man.Allure_ zou totaal niet geschikt zijn.
Inderdaad. Is een gewone werkdag.quote:
Jullie zijn allemaal niet aardig. Wijven-gedoe ook altijd.quote:Op maandag 14 september 2009 22:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik weet niet uit mn hoofd wat voor commentaar je gehad hebt en ik kan ook niet in je hoofd kijken om te zien dat je dat vervelend vindt.
Maar nu weet ik het en zal het niet meer zeggen.
Zou jij dan aub je opmerkingen over mijn ongesteldheid en een bak ijs voor je kunnen houden, dat is nl ook niet heel aardig.
Think againquote:Op maandag 14 september 2009 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk zeker dat jij een goede moderator zou kunnen zijn Alluremocht de gelegenheid zich voordoen dan kun je een goed woordje van mijn kant verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |