Jij bent nog puur.quote:Op maandag 14 september 2009 22:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Grmbl, ik word er niet blijer op allemaal
Ik zag geen anus btw
Nooooquote:Op maandag 14 september 2009 22:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het is op mijn verjaardag, ik heb het niet gekregen en het is uitverkocht
Tja, waar het hart vol van is.... Jullie zijn allebei gay.quote:Op maandag 14 september 2009 22:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik ben verpest door het internet.
Ja maar daarna stuurde ik dat smsje.quote:Op maandag 14 september 2009 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WEL ik zei: daar is iets misgegaan in de genenpoel.
Het kan ook wel zijn dat ik die naar devvie heb gestuurd
Paaskonijnquote:Op maandag 14 september 2009 22:14 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wie hield er nou ookalweer van zee-egels?
IQM.quote:
En dat noemde hij zijn "NAW-gegevens"?quote:Op maandag 14 september 2009 22:15 schreef Japsnars het volgende:
Die Mr.DD is helemaal pissed omdat ik zijn voornaam en foto (stond in zijn fobo) heb gepost
Ik hoor je er zo achter aan denken : " ga toch koken... "'quote:
Jah, maar dan moet ik op mijn verjaardag in mn eentje weg, want niemand wil meequote:Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Noooo![]()
![]()
Dat is behoorlijk kut.
Op internet blijven kijken of iemand nog een kaartje verkoopt? En de event page op last.fm checken, zie je soms ook mensen die toch afzeggen en vragen of iemand anders het kaartje willen overnemen.
quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef BobbyB het volgende:
Tja, waar het hart vol van is.... jij bent gay.
Die staan op dr hyves.quote:Op maandag 14 september 2009 22:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind je Photobucket sowieso saai. Helemaal geen sexy pics van jou erin.
Je verwart me nu met Jh.quote:Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, waar het hart vol van is.... Jullie zijn allebei gay.
Bwehehe.quote:Op maandag 14 september 2009 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoor je er zo achter aan denken : " ga toch koken... "'
Ik wilde gaan kijken, maar helaas. Nog leuke deelnemers?quote:Op maandag 14 september 2009 22:18 schreef wolvendagen het volgende:
Dat jurkje bij Project Catwalk, dat zwart met dat vaal roze. Chic maar toch ruig OMG I AM IN LOVE
Zie ik daar een opstapje naar een volgende opmerking?quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan zou jij allang gebanned moeten zijn.
Is hij homo?quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Euhm, dus niemand ziet er een zee-egel in?
quote:Op maandag 14 september 2009 22:19 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik heb alleen doodsverwensingen via msn
Die waren heul niet sexyquote:Op maandag 14 september 2009 22:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die staan op dr hyves.
En ja, ik heb ze gezien.
Zucht...quote:
Echt he.quote:Op maandag 14 september 2009 22:18 schreef wolvendagen het volgende:
Dat jurkje bij Project Catwalk, dat zwart met dat vaal roze. Chic maar toch ruig OMG I AM IN LOVE
IK TOCHquote:Op maandag 14 september 2009 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Euhm, dus niemand ziet er een zee-egel in?
Toen ik hem op Sziget zag dansen wist ik zeker van wel.quote:
Jij hebt ze dus ook gezien.quote:
Dierentuin.quote:Op maandag 14 september 2009 22:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind je Photobucket sowieso saai. Helemaal geen sexy pics van jou erin.
JH en dansen?quote:Op maandag 14 september 2009 22:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toen ik hem op Sziget zag dansen wist ik zeker van wel.
[..]
Jij hebt ze dus ook gezien.
Speel nou even mee joh!
Wie heeft er nou (sexy foto's op) hyves?quote:
Nee.quote:Op maandag 14 september 2009 22:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zie ik daar een opstapje naar een volgende opmerking?
Er worden vast genoeg foto's en filmpjes gemaakt en op youtube gezet.quote:Op maandag 14 september 2009 22:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jah, maar dan moet ik op mijn verjaardag in mn eentje weg, want niemand wil mee
Jij gaat wel toch, maak dan even foto's en filmpjes voor me
JUICYHIL EN DANSEN?quote:Op maandag 14 september 2009 22:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Genoeg !quote:Op maandag 14 september 2009 22:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Dat zal het eerder zijn geweest.quote:Op maandag 14 september 2009 22:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
JH en dansen?
Was het geen stuiptrekking?
Haha, nee het is officieel.quote:Op maandag 14 september 2009 22:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ben ik nou gewoon weer de laatste die het weet, of is dit een slechte grap?
Lama ... ik ga iets te drinken pakken.quote:
't Is echt.quote:Op maandag 14 september 2009 22:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
JA LACH MAAR. IK HEB HET MOETEN AANSCHOUWEN JA.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Genoeg !
* Ziet een dansende jh voor zich.
Eerste, obviously.quote:Op maandag 14 september 2009 22:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is JH in het echt ook zulks een droeftoetert?quote:Op maandag 14 september 2009 22:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JA LACH MAAR. IK HEB HET MOETEN AANSCHOUWEN JA.
[..]
TOET TOETTOET !quote:Op maandag 14 september 2009 22:25 schreef Broekpaling het volgende:
droeftoetert?
Remlof zat erachter! Net als met de aanstelling van fraubitch.quote:Op maandag 14 september 2009 22:25 schreef Allure_ het volgende:
Maar hoezo BT? Ik bedoel, komop zeg.
Was het maar een slechte grap.quote:Op maandag 14 september 2009 22:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je bent geweldigquote:Op maandag 14 september 2009 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zag een zeeëgel
quote:Op maandag 14 september 2009 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Whehe.
GVD wat ben ik kutchagrijnig zeg
Blegh
anders ontstaat er vriendjespolitiekquote:Op maandag 14 september 2009 22:25 schreef Allure_ het volgende:
Of de zoveelste poging van Bt om als dè aandachtshoer van FOK bekend te komen staan?quote:Op maandag 14 september 2009 22:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Was het maar een slechte grap.
Dit is de zoveelste poging van NSbert om in het slipje van Bt te komen.
Kijk maar uit dat hij niet meer in jou gaat steken.quote:Op maandag 14 september 2009 22:27 schreef Allure_ het volgende:
Ik denk dat ik eens wat meer tijd in Remlof ga steken.
quote:Op maandag 14 september 2009 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent geweldig![]()
ITT die sick minded people hier.
[..]
Je bent geweldig![]()
quote:
Je wil ook mod worden?quote:Op maandag 14 september 2009 22:27 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2009 22:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Of de zoveelste poging van Bt om als dè aandachtshoer van FOK bekend te komen staan?
Volgens mij stond ie erachter.quote:Op maandag 14 september 2009 22:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Remlof zat erachter! Net als met de aanstelling van fraubitch.
[..]
Je bent geweldig![]()
Ja, nou, ik vind het iets minder leukquote:
Doe eens lief.quote:Op maandag 14 september 2009 22:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Of de zoveelste poging van Bt om als dè aandachtshoer van FOK bekend te komen staan?
If that is what it takes..quote:Op maandag 14 september 2009 22:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat hij niet meer in jou gaat steken.
Hey krentenbol. .quote:Op maandag 14 september 2009 22:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat hij niet meer in jou gaat steken.
Dat zeg ik net..quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 22:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is JH in het echt ook zulks een droeftoetert?
quote:
Ik heb hem maar 5 seconden gezien dus dat weet ik verder niet. Naar verluid was hij een hele week samen met een andere fokker. Voor meer informatie is het misschien handig hem te informeren.quote:Op maandag 14 september 2009 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dansen?
Voor of nadat die op die grond lag van 2 biertjes?
Foei!quote:Op maandag 14 september 2009 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja, nou, ik vind het iets minder leuk
Overigens was die opmerking van net over Bt van mij voor mijn doen heel erg gemeen
Devvie, het is het met jou, sexy boy?quote:
Ik weet niet of je het weet, maar msn doet het niet.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 22:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja en het slaat ook nog eens helemaal nergens op. Lieve schat als je ongesteld bent moet je lekker met een bak chocolade-ijs op de bank gaan zitten en mij niet lastig vallen met je loze opmerking.quote:Op maandag 14 september 2009 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja, nou, ik vind het iets minder leuk
Overigens was die opmerking van net over Bt van mij voor mijn doen heel erg gemeen
Waarom niet? Niet jij ook al gaan bitchen hoor Alluur, tis wel weer genoeg voor vanavondquote:Op maandag 14 september 2009 22:25 schreef Allure_ het volgende:
Remlof steken.quote:Op maandag 14 september 2009 22:27 schreef Allure_ het volgende:
HUUUUUHUHUHquote:
TOEN MET KB. BLEEK ZE UITEINDELIJK OOK EEN HEER TE ZIJN.quote:Op maandag 14 september 2009 22:31 schreef Broekpaling het volgende:
Trouwens, nu krentenbol weg is ben ik weer heer en meester van de kansloze inkopperts.
Dat zeg ik ook zo vaak tegen Fas en jou op dat soort momenten, maar daar luisteren jullie ook niet naar.quote:Op maandag 14 september 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
Ja en het slaat ook nog eens helemaal nergens op. Lieve schat als je ongesteld bent moet je lekker met een bak chocolade-ijs op de bank gaan zitten en mij niet lastig vallen met je loze opmerking.
Bwhehe, denk je nou echt dat ze het daarom doen? Alsof iets anders niet beter voor hun is.quote:Op maandag 14 september 2009 22:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Als jij mod wordt, gaat onze deal niet door. [ afbeelding ] Die tussen mij en Bt wankelt nu al.
Mja, daar had ik al een hoop van gehoord, maar niets over dansen.quote:Op maandag 14 september 2009 22:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb hem maar 5 seconden gezien dus dat weet ik verder niet. Naar verluid was hij een hele week samen met een andere fokker. Voor meer informatie is het misschien handig hem te informeren.
JE HAAT MIJ GEWOONquote:Op maandag 14 september 2009 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar msn doet het niet.
Daarom? Iets anders?quote:Op maandag 14 september 2009 22:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwhehe, denk je nou echt dat ze het daarom doen? Alsof iets anders niet beter voor hun is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |