ZO TOF.quote:Op maandag 14 september 2009 21:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij wel, poppekontje.
http://www.bol.com/nl/p/b(...)006388804/index.html
OP's posten is voor PUBers.quote:Op maandag 14 september 2009 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kennelijk maken we geen OP meer...
Nee, tissues... ik ben ontroerd.quote:
Oke, leeftijdgenoot.quote:
HAHAHAHHA Lakitu IS EEN PUBer. BWHEHEHquote:
Leuke foto's zijn juist foto's die men van elkaar maakt op spontane momenten, niet van die geforceerde shoots door amateur fotografen.quote:Op maandag 14 september 2009 21:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als ze nou een leuke foto wil hebben?
Ik bash niet soepstengel.quote:Op maandag 14 september 2009 22:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Bash dan niet steeds klootmongool.
Ik heb meer cups in m'n handen gehad dan Edwin van der Sar.quote:Op maandag 14 september 2009 22:04 schreef Desunoto het volgende:
IQM jij weet zeker ook de cupmaat van al je (niet relatie) vriendinnen?
Het begon ooit allemaal met doktertje spelenquote:Op maandag 14 september 2009 21:57 schreef Hoogstaande het volgende:
Nou Japsnars, het is nu eventjes later én in de KLB SC, ik ben nog steeds benieuwd
Nee, dat is Goor, net als Geer.quote:
Je m...quote:
Die moet ik onthouden.quote:Op maandag 14 september 2009 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Owjah, mensen die meekijken als je smst. Dan ga ik altijd sms-en: "mensen die meelezen"
Dan lopen ze zelfs weg
Desunoto, dat is dan weer iemand die ik wel mag.quote:
Van Mozy kan ik het hebben hoor.quote:Op maandag 14 september 2009 22:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Bash dan niet steeds klootmongool.
Jij hebt er ook last van?quote:
Dat was het begin, nu het verhaal sil vous plait!quote:Op maandag 14 september 2009 22:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het begon ooit allemaal met doktertje spelen(lees: gynaecoloog
)
Ik ben ook een puberquote:Op maandag 14 september 2009 22:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HAHAHAHHA Lakitu IS EEN PUBer. BWHEHEH
Soms, maar dat is poep irritant.quote:Op maandag 14 september 2009 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt er ook last van?
Onder welke steen kom jij dan weer vandaan?quote:Op maandag 14 september 2009 22:07 schreef gers het volgende:
GVD
quote:Op maandag 14 september 2009 22:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb meer cups in m'n handen gehad dan Edwin van der Sar.
Ik denk eerder dat jij haar bitch bentquote:Op maandag 14 september 2009 22:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik bash niet soepstengel.
Myraela is mijn bitch. al maanden.
Het klinkt als ontleed.quote:Op maandag 14 september 2009 22:07 schreef Zotheid het volgende:
Betekent dispatched iets als verzonden?
Playersquote:Op maandag 14 september 2009 22:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb meer cups in m'n handen gehad dan Edwin van der Sar.
nee mijn een boek dat ik besteld had lag al een hele week tegen het wc raampje wat ik niet had gezien, luie postbodesquote:
Hoogstaandequote:Op maandag 14 september 2009 22:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Desunoto, dat is dan weer iemand die ik wel mag.
Ze is echt heel sterk hoor.quote:Op maandag 14 september 2009 22:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij haar bitch bent
Ja, wat ook werkt is iemand intens aan gaan zitten staren, terwijl je je telefoon wegbergt.quote:Op maandag 14 september 2009 22:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Soms, maar dat is poep irritant.
Nu snap ik dat smsje van vanmiddag.quote:Op maandag 14 september 2009 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Owjah, mensen die meekijken als je smst. Dan ga ik altijd sms-en: "mensen die meelezen"
Dan lopen ze zelfs weg
tante?quote:
Yep.quote:Op maandag 14 september 2009 22:07 schreef Zotheid het volgende:
Betekent dispatched iets als verzonden?
quote:Op maandag 14 september 2009 22:08 schreef gers het volgende:
[..]
nee mijn een boek dat ik besteld had lag al een hele week tegen het wc raampje wat ik niet had gezien, luie postbodes![]()
STERF 4EBE![]()
zotheid dat is inderdaad verzonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |