ZO TOF.quote:Op maandag 14 september 2009 21:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij wel, poppekontje.
http://www.bol.com/nl/p/b(...)006388804/index.html
OP's posten is voor PUBers.quote:Op maandag 14 september 2009 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kennelijk maken we geen OP meer...
Nee, tissues... ik ben ontroerd.quote:
Oke, leeftijdgenoot.quote:
HAHAHAHHA Lakitu IS EEN PUBer. BWHEHEHquote:
Leuke foto's zijn juist foto's die men van elkaar maakt op spontane momenten, niet van die geforceerde shoots door amateur fotografen.quote:Op maandag 14 september 2009 21:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als ze nou een leuke foto wil hebben?
Ik bash niet soepstengel.quote:Op maandag 14 september 2009 22:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Bash dan niet steeds klootmongool.
Ik heb meer cups in m'n handen gehad dan Edwin van der Sar.quote:Op maandag 14 september 2009 22:04 schreef Desunoto het volgende:
IQM jij weet zeker ook de cupmaat van al je (niet relatie) vriendinnen?
Het begon ooit allemaal met doktertje spelenquote:Op maandag 14 september 2009 21:57 schreef Hoogstaande het volgende:
Nou Japsnars, het is nu eventjes later én in de KLB SC, ik ben nog steeds benieuwd
Nee, dat is Goor, net als Geer.quote:
Je m...quote:
Die moet ik onthouden.quote:Op maandag 14 september 2009 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Owjah, mensen die meekijken als je smst. Dan ga ik altijd sms-en: "mensen die meelezen"
Dan lopen ze zelfs weg
Desunoto, dat is dan weer iemand die ik wel mag.quote:
Van Mozy kan ik het hebben hoor.quote:Op maandag 14 september 2009 22:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Bash dan niet steeds klootmongool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |