2 druppels waterquote:Op maandag 14 september 2009 21:54 schreef Lishe het volgende:
Wat lijkt amber op je man! Leuke foto's!
Jah, weddingplannen FTWquote:Op maandag 14 september 2009 21:55 schreef Lishe het volgende:
Kim, ik kan kijken of wij nog een vacature hebben?
Je kan toch ook ceremoniemeesteren als je zwanger bent of is dat heel naief dat ik dat denk?quote:Op maandag 14 september 2009 21:59 schreef Lishe het volgende:
Huhu, mijn perfecte ceremoniemeester raakte ineens zwanger... Zo leuk voor haar! Maarjamaarja.
Wanneer ga je trouwen Lishe?quote:Op maandag 14 september 2009 22:18 schreef Lishe het volgende:
O Lenaatje, ik heb nog superlang! Loopt wel los. Ik ga gewoon mn opties nog eens langs.
En leuk! Ik had vanavond een babietje in de draagdoek. <3
Dat is al vet snel joh! Ik trouw pas in 2011quote:Op maandag 14 september 2009 22:23 schreef Lishe het volgende:
4 juni 2010!
en van iemand die trouwen niet nodig vond ben ik helemaal om. Ik vind het keigaaf!
25 oktober gaan we jurken passen!
Ja, als het eenmaal 2010 is dan klinkt het al een stuk minder ver wegquote:Op maandag 14 september 2009 22:33 schreef Lishe het volgende:
Raissa, het vliegt voorbij! Op 30 dec vroeg mijn Verloofde me, en toen duurde het nog 1,5 jaar. En nu is het zomaar ineens jurkentijd. Maar cool dat jullie ook trouwen!
Oh, dan zal ik niks Photoshoppen, anders is vast het effect al wegquote:Op maandag 14 september 2009 22:31 schreef Lishe het volgende:
Dat worden de bedankjes kim! (of give aways, om hysterisch te blijven)
Ja die sfeer was echt geweldig! Ik zweef gewoon weer ff weg als ik er aan terugdenkquote:Op maandag 14 september 2009 22:29 schreef Lishe het volgende:
Als het qua sfeer maar als bij julloe is TF!
en themakleuren <3 jij begrijpt me he?
Vooruut dan, ik zal eens kijken wat ik eruit kan persenquote:Op maandag 14 september 2009 22:42 schreef Lishe het volgende:
Buhuh, mn telefoon is bijna leeg...
Slaap lekker, en ik kim ik zie je wolk wel verschijnen
Eig was het natuurlijk heul niet leuk, tijdens het feliciteren zou de bruidstaart binnen gebracht worden. In dit geval werden dat 5, inderhaast opgezochte, appeltaarten. De bruid zag het natuurlijk meteen en toen moest er wel verteld worden wat er fout ging... Gelukkig was dat de enige domper op de dag..quote:Op maandag 14 september 2009 22:44 schreef Lishe het volgende:
Whaaaa! Morretje! Zoals je het verteld klinkt het heel grappig!
En fijn dat het mooi was!
Echt truste!
meer voor mij op het moment gaarne.quote:Op dinsdag 15 september 2009 07:20 schreef Stout het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)ze-57-overleden.html
klerudoos : sterkte ! (en vooral ook voor je vent, of moet ik zeggen voor zijn leerlingen)
quote:Op dinsdag 15 september 2009 07:22 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
meer voor mij op het moment gaarne.
Ik slaap al 8 dagen vreselijk slecht en hij kan gewoon doormaffen en in t weekend laat ik m uitslapen terwijl ik dus al een week + om half 6 in de woonkamer zit met mevrouwtje pruil.
Dus aankomend weekend is hij de lul
Jij bent al getrouwdquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:13 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Teruggelezen en nou wil ik ook trouwen
Wordt het niets met de relatie of wordt het niets met de bruiloftquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:18 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben voor de zoveelste keer gevraagd, heb voor de verandering maar eens ja gezegd
(t wordt toch niks)
quote:Op dinsdag 15 september 2009 07:16 schreef Rewimo het volgende:
Mogge!
Jammer van Patrick57 pas...
Morretje, wat een blunder met die taart zeg! Dat andere stel heeft niks gemerkt? Je weet toch wel wat voor taart je besteld hebt?
Dan snap je het idee erachter dus nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:43 schreef aeque het volgende:
Ik wil wel trouwen maar aan de andere kant ook weer niet.
Vind het heel mooi, ook het idee erachter. Maar je hebt zoveel shit als het ooit mis gaat..
Dankquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:50 schreef Fannie het volgende:
Beterschap voor de "vaatdoek" dan maar
Oeh, spannend!quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:53 schreef moussy het volgende:
Oh ik heb min of meer voor de uitprobeer vrijdag gesolliciteerd naar een baan in de zorg, werd ik gister gebeld dat ik door ben naar de volgende ronde![]()
ochtend en avonddiensten ideaal combineerbaar met schoolgaande kinderen stond er in de vacature, ben benieuwd!
Hij heeft toch nog wel érgens haar?quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:56 schreef moussy het volgende:
Freecellhij is zo kaal als een doperwtje
Het enige wat ik zou kunnen doen is zn pratende dinges er af scheren. Enneh.. mijn haar, jammer dan
Vanmiddag een foto als ik er aan denk, ga zo op stap voor een nieuwe droger voor vriendinnetje.
op zn rug misschien een enkele.. maar die mag ik er sowieso uit trekkenquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij heeft toch nog wel érgens haar?
Helaas, falend plan danquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:59 schreef moussy het volgende:
[..]
op zn rug misschien een enkele.. maar die mag ik er sowieso uit trekken
mja, spruiten eten vanavond, wel lekker, maar niet zo lekker als peultjesquote:
opgebakken spruitenquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:03 schreef moussy het volgende:
[..]
mja, spruiten eten vanavond, wel lekker, maar niet zo lekker als peultjesik ben de enige die spruiten lust
![]()
Stuur 'm naar R&P:quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:50 schreef moussy het volgende:
Alo! Ik ben al getrouwd en mijn vreselijk lieve man wist mij vannacht weer zeer subtiel te brengen dat 'ie mn haar toch net niks vind"Ja, nou, anders, lang haar vind ik mooier, maar die hoop heb ik weer opgegeven.... Tis wel leuk hoor..." *snurk*
en bedankt he![]()
Dat is dan wel weer waar....quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:43 schreef aeque het volgende:
Vind het heel mooi, ook het idee erachter. Maar je hebt zoveel shit als het ooit mis gaat..
quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:25 schreef Stout het volgende:
Moussy, manlief heeft ws ook tacogriep..... heb jij je huisarts toen gebeld ?
Je hebt niet heel veel meer shit dan wanneer je ongetrouwd maar samenwonend etc je leven hebt gedeeld. Er is alleen het extraatje van het officieel moeten scheiden, en dat is echt zo'n toestand niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:43 schreef aeque het volgende:
dat dus..quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je hebt niet heel veel meer shit dan wanneer je ongetrouwd maar samenwonend etc je leven hebt gedeeld. Er is alleen het extraatje van het officieel moeten scheiden, en dat is echt zo'n toestand niet.
De toestanden zitten in eventueel de zorg voor kinderen, de verdeling van de spullen, de verkoop van het huis, de financien, en dat is allemaal hetzelfde (of misschien nog wel lastiger) als je niet getrouwd bent.
En het hartezeer blijft ook hetzelfde.
omg ja, Nors en Sousquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:14 schreef miss_sly het volgende:
Patrick SwayzeInderdaad als Orry Main
Ik zat iedere keer aand e buis gekluisterdquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:34 schreef snoopy het volgende:
[..]
omg ja, Nors en Sous
Jeugdsentiment
Hebben jullie een supermarkt dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Hier verkopen ze ook afzuigkapfilter bij de supermarkt. Maar dat komt wellicht doordat hier veel campings zijn. Voor Canvasdoeken zou ik het zo niet weten.
mja hier was het tot nu toe nog niet gebeurd en dit stoort me echt enorm. In Leiden was het iedere keer raak met een luie postbezorger en nu blijkbaar hier ook. Hij zal de deur wel niet hebben kunnen vinden ofzo en gedacht hebben van nja laat mn collega dat maar oplossen morgen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:49 schreef Chan het volgende:
Ik heb dat ook af en toe huup, dat je gewoon thuis bent en toch een briefje in de brievenbus vindt.. Ik snap alleen het nut daar niet van want dan moeten ze het de dag daarna alsnog afleveren? Rare postbodes
En dat je dan morgen niet thuis bent zul je dan altijd hebbenquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mja hier was het tot nu toe nog niet gebeurd en dit stoort me echt enorm. In Leiden was het iedere keer raak met een luie postbezorger en nu blijkbaar hier ook. Hij zal de deur wel niet hebben kunnen vinden ofzo en gedacht hebben van nja laat mn collega dat maar oplossen morgen.
Bel net getest en die doet het gewoon, wij zijn vanaf 7 uur op en bezig geweest met A. dus er is echt no way dat ik er doorheen geslapen heb ofzo. Grrr![]()
Maar goed, tnt is gebeld, klacht opgemaakt maar verder kunnen ze er niets mee. Joepie. Morgen afwachten dus, terwijl we juist morgen weg moesten. Muh.
Heb jij geen afzuigkap in je tentje dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:52 schreef bixister het volgende:
haha debuurvrouw, 't lijkt nu net of afzuigkapfilters een typische kampeer-benodigheid zijn.
Met een X op de kaart waar de bel is!quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:02 schreef bixister het volgende:
achterlijk gedoe inderdaad, huup! misschien moet je op je brievenbus een plattegrondje tekenen van de route naar jullie voordeur.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:02 schreef bixister het volgende:
achterlijk gedoe inderdaad, huup! misschien moet je op je brievenbus een plattegrondje tekenen van de route naar jullie voordeur.
Ik kreeg een paar weken terug een tip van mijn bazin om eens te kijken voor een B&B op de site www.bedandbreakfast.nlquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet nog even voor a.s. zaterdag een B&B vinden want degene die we hadden gereserveerd mailde net dat door prive omstandigheden het niet door kan gaan![]()
Hm, onze kat kijkt vandaagquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:05 schreef freecell het volgende:
Kolderkat
Heerst het of is de mijne vandaag de enige?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:34 schreef snoopy het volgende:
[..]
omg ja, Nors en Sous
Jeugdsentiment
Nou, het is natuurlijk wel multiinzetbaarquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:52 schreef bixister het volgende:
haha debuurvrouw, 't lijkt nu net of afzuigkapfilters een typische kampeer-benodigheid zijn.
neeneenee, een échte poieszquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:40 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hebben jullie een supermarkt dan?Jullie moeten toch de wereld uit voor een winkel?
quote:
Zien!quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]wonen wij in hetzelfde huis?
ik kreeg net een leuke foto (vind ik) van mn lief en mij samen toegestuurd <3
en door al die trouwverhalen wil ik ook trouwen nuhaha
oeh Lishe! spannend!
voor je buuf dan.
Cutequote:Op dinsdag 15 september 2009 13:20 schreef huuphuup het volgende:
gewoon om op te schilderen. Van die schildersdoeken weet je wel, opgespannen op zo'n houten frame.
Raissa:
Foto
uploaden duurde een eeuwigheid
Dat is toch juist schattig! Als hij zo gek doet voor foto's is dat ook wel weer een typische fotoquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had een canvas waardige foto van mijn jongens... helaas kon Sander net weer niet even normaal doen
:' )
[ afbeelding ]
Afgelopen zondag bij het vliegtuig spotten
die van mij ook, en een achtste chinees schijntquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:14 schreef huuphuup het volgende:
nee mn lief is ook pindakaas he, geen pinda![]()
en hij heeft een hele lichte huid enzo, dat scheelt de helft
Die lach? Nouhja het is zijn neplach, zodra er een camera in de buurt komt gaat hij zo krampachtig lachen. Ergens maakt het hem ook wel weer compleet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:12 schreef huuphuup het volgende:
ahw LL ik vind het wel een erg leuke foto
staat Sander er niet op zoals hij normaal thuis ook is dan?
ik had bij canvasdoeken iets van stof in gedachten. zoiets als theedoeken. schildersdoeken ken ik wel, weet ik veel dat ze die dingen ook canvasdoeken noemenquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:58 schreef Belana het volgende:
lady wrb, ik lach je niet uit hoor, maar ik moet wel iedere keer een beetje lachen. laatst wist je ook niet wat nachos waren en een keer had je het over dat grote plein in amsterdamik vind het grappig, sorry
![]()
...
ik weet het, maar daar had ik (als beelddenker) totaal niet bij stilgestaan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:26 schreef bixister het volgende:
lady-wrb, 't is ook van stof (canvas). maar dan gespannen op een houten lijstje, als een schildersdoek. (of - tegenwoordig nog meer gebruikt- om een foto op af te laten drukken)
wel nee joh, gewoon lekker je klep opentrekkenquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik weet het, maar daar had ik (als beelddenker) totaal niet bij stilgestaan.
bij het woord doek heb ik meteen associaties met doeken (=stof)
is best wel eens lastig. ik kan eigenlijk beter mijn mond houden en wachten tot het me duidelijk wordt (zoals ik vaak irl doe als ik het weer denk verkeerd te begrijpen)
weet ik wel, maar ik probeerde uit te leggen hoe dat zaagsel van mij werktquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:15 schreef Asyniur het volgende:
[..]
wel nee joh, gewoon lekker je klep opentrekken
er zijn geen domme vragen...
Ik dacht nog aan jullie: Zo van "dat doen andere moeders vast nooit, zo onpedagogisch keihard vloeken".quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:11 schreef Raissa het volgende:
Sjeez vivi, das balen! Kan me je vloek-uitbarsting best voorstellen hoor
Als de situatie erg genoeg is wel hoorquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik dacht nog aan jullie: Zo van "dat doen andere moeders vast nooit, zo onpedagogisch keihard vloeken".![]()
.
nee, echt nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik dacht nog aan jullie: Zo van "dat doen andere moeders vast nooit, zo onpedagogisch keihard vloeken".![]()
.
komen er aanquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:48 schreef bixister het volgende:
ben benieuwd moussy, of heb je al een foto geplaatst?
.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:51 schreef bixister het volgende:
haha wat zijn dan zulke standaard goed overkomende vragen? een beetje kritische/betrokken houding is wel een pré denk ik, maar je wil ook niet meteen als 'n 'lastig type' te boek staan natuurlijk.
Je bedoelt het kindsgebonden budget van de belastingdienst.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:42 schreef Vivi het volgende:
Oh en btw, weet iemand de uitbetalingsdagen van de kindertoeslag? Dat komt toch deze maand of niet?
sjonge! nog nooit gevraagd zulke dingenquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
.
"Welke positieve bijdrage zou ik volgens u kunnen leveren aan dit bedrijf?"
"Voor welke zaken zou ik heel concreet verantwoordelijk worden?"
"Hoe zou u de cultuur van de organisatie omschrijven?"
En zulks.
het begint om 22.00 uur.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:34 schreef snoopy het volgende:
Ik denk dat met de metro 's nachts om 3 uur niet meer gaat lukken. Zie gvb.nl
Hoe laat moet je er zijn? Bij de Stopera is een parkeergarage maar da's vast duur.
http://www.muziektheater.nl/bereikbaarheid/c-parkeren.htm
Vervelend van dat nare gevoel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:43 schreef Belana het volgende:
vivi, ik zou ook vloeken dan hoorgelukkig zijn je laarzen weer ok
Nou bij de gyn ging het snel, lege wachtkamer, ik moest gelijk denken dat dat kwam door al die slechte publiciteit hieranyways, de gyn was heel vlot met het uitstrijkje, maar wel wat hardhandig. normaal heb ik nergens last van en nu heb ik zo'n krmapig gevoel. nahja, gaat wel weer over. het zag er goed uit zei hij, dus ik ga er vanuit dat alles in orde is
over 10 dagen de uitslag.
dutchie, gelukkig ben je weer beter! en vivi, hopelijk ben je morgen beter!
god, dat seizoen begint weer he... ik ben nu alweer bang voor al die virusjes...zoooooo geen zin in.
Nee, ik bedoel wat vroeger de kinderbijslag was, dat is eens per kwartaalquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:18 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Je bedoelt het kindsgebonden budget van de belastingdienst.
De belastingdienst keert iedere toeslag de eerste werkdag NA de 19e uit.
Dus nu zal dat maandag wordenOf ben ik nu aan het spuit 11en
![]()
Ooh en wat erg van je schoenenen de gang
1 oktoberquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel wat vroeger de kinderbijslag was, dat is eens per kwartaal.
het lijkt toch moeilijker te worden he? nou is het momenteel gewoon ook weer een klote periode om een baan te zoeken natuurlijk, ik denk eigenlijk dat dat vooral het geval is.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:27 schreef Vivi het volgende:
Wat een
Leuke
spulletjes!
.
En ja Belaan, ik heb dat soort vragen ook nog nooit gesteld en kom elke keer binnen met een gevoel van "Deze baan ga ik scoren". Maar in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst ben ik achter gekomen
. Ik word nu toch echt oud, zou het daar aan liggen?!
( Nors en Sous dus)quote:Ik keek dat altijd met mijn moeder samen
Isnie stom hoor, ik hoorde vanmorgen bij het nieuws van 8 uur dat liedje "I had the time of my live", en toen zei ik gelijk tegen hubby, Ownee, Swayze is doodquote:en ik ben helemaal een beetje verdrietig dat die man overleden is, stom is dat.
Wat vreselijk verdrietig...quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:56 schreef Belana het volgende:
Daarover gesproken, met mijn schoonvader gaat het slecht. hij ligt nu alleen nog maar op bed, als hij zit vergaat hij van de pijn. het hoeft ook niet zo meer van hem. arme man.
Ja klopt, met die mooie donkere haren! En die zak van een manquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:20 schreef phluphy het volgende:
Nu schiet me de naam van Orrie's liefje geloof ik te binnen: Madeline, was het toch?
Wat leuk!quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:16 schreef Lishe het volgende:
Ik val even binnen, lees zo bij: Heb net mn nieuwe buurjongetje vastgehouden!!! Oooo! ( en ik ging alleen aan de papa vragen of alles goed was met zoon en vrouw! En toen riep ze van boven! <3 )
Oooooohquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:16 schreef Lishe het volgende:
Ik val even binnen, lees zo bij: Heb net mn nieuwe buurjongetje vastgehouden!!! Oooo! ( en ik ging alleen aan de papa vragen of alles goed was met zoon en vrouw! En toen riep ze van boven! <3 )
moest ik ook mopske, staat er los vanquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:22 schreef dutchie het volgende:
Och Belaan...
Ik dacht dat je weer voor controle moest ofzo,
Is dit niks voor je?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:30 schreef Vivi het volgende:
Ik moet ook een brommerrijbewijs halen! Ik heb destijds altijd een scootertje gereden maar ik hoefde toen niet zo'n certificaat te halen omdat ik voor een bepaalde datum was geboren. Had ik het nu maar wel gedaan want nu moet ik zo'n theorie-examen gaan doen. Maar ik ga het wel doen want nu kost het nog 32 euro en in 2010 wordt er en praktijk examen ingevoerd en gaat het een euro of 300 kosten wat ik ervan heb begrepen.
En ik wil zo'n leuke retroscooter tzt.
Tuulk, geef maar een linkje als ze op MP staanquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Misschien moet je je broek een maatje groter kopen?![]()
Ik heb vanmiddag mijn kast uitgezocht en daar kwamen 30broeken uit, in de maten 38 tot 46
Er zitten er 2 bij die ik nu momenteel goed pas
Heeft iemand nog interesse in een broek?
ik ookquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:04 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb één goed passende broek, als ik mijn huisbroeken niet meetel.
alleen als je geen rijbewijs hebtquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:49 schreef phluphy het volgende:
Deze, om de kleur ook.![]()
[ afbeelding ]
Moet je zo'n certificaat alleen halen als je geen rijbewijs hebt? Of dan ook?
Ik ben precies andersom. Maar ik ben te lamlendig om te gaan sporten, dan is die dikke anus zo verdwenenquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja die buik..da`s bij mij ook nogal een issueEn m`n spekrug
Maar ik heb wel slanke benen en amper een kont, jeuj
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:37 schreef snoopy het volgende:
of buikcorrigerende onderbroeken die net te kort zijn en het lijkt of je 2 buiken hebt
Ik heb zo'n badpak (quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:37 schreef snoopy het volgende:
of buikcorrigerende onderbroeken die net te kort zijn en het lijkt of je 2 buiken hebt
owww zo 1 heb ik van bristol, ff snel gekocht omdat ik die van mij 'vergeten'quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:41 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik heb zo'n badpak (Het corrigeert de buikarea perfect! Helaas reduceert dat geval de boezem tot niks.
![]()
Binnenkort toch maar eens op jacht naar een normaal zwart badpak (die waren toen op)
Je wilt toch juist wel eens doorslapen vannacht?quote:
Die stomme platte koffiepadjes?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:57 schreef snoopy het volgende:
Ik heb zo'n badpak waar die tietcupsdingen alle kanen opzwerven. Echt heel enig
ja maar dan zijn ze een soort van driehoekigquote:
Ik heb in beide badpakken van die triangelrimpelgevallentietenhouders en daar zitte ronde koffiepadjes inquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:02 schreef snoopy het volgende:
[..]
ja maar dan zijn ze een soort van driehoekig
hihi schoudervulling in je badpakquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:02 schreef snoopy het volgende:
[..]
ja maar dan zijn ze een soort van driehoekig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |