2 druppels waterquote:Op maandag 14 september 2009 21:54 schreef Lishe het volgende:
Wat lijkt amber op je man! Leuke foto's!
Jah, weddingplannen FTWquote:Op maandag 14 september 2009 21:55 schreef Lishe het volgende:
Kim, ik kan kijken of wij nog een vacature hebben?
Je kan toch ook ceremoniemeesteren als je zwanger bent of is dat heel naief dat ik dat denk?quote:Op maandag 14 september 2009 21:59 schreef Lishe het volgende:
Huhu, mijn perfecte ceremoniemeester raakte ineens zwanger... Zo leuk voor haar! Maarjamaarja.
Wanneer ga je trouwen Lishe?quote:Op maandag 14 september 2009 22:18 schreef Lishe het volgende:
O Lenaatje, ik heb nog superlang! Loopt wel los. Ik ga gewoon mn opties nog eens langs.
En leuk! Ik had vanavond een babietje in de draagdoek. <3
Dat is al vet snel joh! Ik trouw pas in 2011quote:Op maandag 14 september 2009 22:23 schreef Lishe het volgende:
4 juni 2010!
en van iemand die trouwen niet nodig vond ben ik helemaal om. Ik vind het keigaaf!
25 oktober gaan we jurken passen!
Ja, als het eenmaal 2010 is dan klinkt het al een stuk minder ver wegquote:Op maandag 14 september 2009 22:33 schreef Lishe het volgende:
Raissa, het vliegt voorbij! Op 30 dec vroeg mijn Verloofde me, en toen duurde het nog 1,5 jaar. En nu is het zomaar ineens jurkentijd. Maar cool dat jullie ook trouwen!
Oh, dan zal ik niks Photoshoppen, anders is vast het effect al wegquote:Op maandag 14 september 2009 22:31 schreef Lishe het volgende:
Dat worden de bedankjes kim! (of give aways, om hysterisch te blijven)
Ja die sfeer was echt geweldig! Ik zweef gewoon weer ff weg als ik er aan terugdenkquote:Op maandag 14 september 2009 22:29 schreef Lishe het volgende:
Als het qua sfeer maar als bij julloe is TF!
en themakleuren <3 jij begrijpt me he?
Vooruut dan, ik zal eens kijken wat ik eruit kan persenquote:Op maandag 14 september 2009 22:42 schreef Lishe het volgende:
Buhuh, mn telefoon is bijna leeg...
Slaap lekker, en ik kim ik zie je wolk wel verschijnen
Eig was het natuurlijk heul niet leuk, tijdens het feliciteren zou de bruidstaart binnen gebracht worden. In dit geval werden dat 5, inderhaast opgezochte, appeltaarten. De bruid zag het natuurlijk meteen en toen moest er wel verteld worden wat er fout ging... Gelukkig was dat de enige domper op de dag..quote:Op maandag 14 september 2009 22:44 schreef Lishe het volgende:
Whaaaa! Morretje! Zoals je het verteld klinkt het heel grappig!
En fijn dat het mooi was!
Echt truste!
meer voor mij op het moment gaarne.quote:Op dinsdag 15 september 2009 07:20 schreef Stout het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)ze-57-overleden.html
klerudoos : sterkte ! (en vooral ook voor je vent, of moet ik zeggen voor zijn leerlingen)
quote:Op dinsdag 15 september 2009 07:22 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
meer voor mij op het moment gaarne.
Ik slaap al 8 dagen vreselijk slecht en hij kan gewoon doormaffen en in t weekend laat ik m uitslapen terwijl ik dus al een week + om half 6 in de woonkamer zit met mevrouwtje pruil.
Dus aankomend weekend is hij de lul
Jij bent al getrouwdquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:13 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Teruggelezen en nou wil ik ook trouwen
Wordt het niets met de relatie of wordt het niets met de bruiloftquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:18 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben voor de zoveelste keer gevraagd, heb voor de verandering maar eens ja gezegd
(t wordt toch niks)
quote:Op dinsdag 15 september 2009 07:16 schreef Rewimo het volgende:
Mogge!
Jammer van Patrick57 pas...
Morretje, wat een blunder met die taart zeg! Dat andere stel heeft niks gemerkt? Je weet toch wel wat voor taart je besteld hebt?
Dan snap je het idee erachter dus nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:43 schreef aeque het volgende:
Ik wil wel trouwen maar aan de andere kant ook weer niet.
Vind het heel mooi, ook het idee erachter. Maar je hebt zoveel shit als het ooit mis gaat..
Dankquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:50 schreef Fannie het volgende:
Beterschap voor de "vaatdoek" dan maar
Oeh, spannend!quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:53 schreef moussy het volgende:
Oh ik heb min of meer voor de uitprobeer vrijdag gesolliciteerd naar een baan in de zorg, werd ik gister gebeld dat ik door ben naar de volgende ronde![]()
ochtend en avonddiensten ideaal combineerbaar met schoolgaande kinderen stond er in de vacature, ben benieuwd!
Hij heeft toch nog wel érgens haar?quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:56 schreef moussy het volgende:
Freecellhij is zo kaal als een doperwtje
Het enige wat ik zou kunnen doen is zn pratende dinges er af scheren. Enneh.. mijn haar, jammer dan
Vanmiddag een foto als ik er aan denk, ga zo op stap voor een nieuwe droger voor vriendinnetje.
op zn rug misschien een enkele.. maar die mag ik er sowieso uit trekkenquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij heeft toch nog wel érgens haar?
Helaas, falend plan danquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:59 schreef moussy het volgende:
[..]
op zn rug misschien een enkele.. maar die mag ik er sowieso uit trekken
mja, spruiten eten vanavond, wel lekker, maar niet zo lekker als peultjesquote:
opgebakken spruitenquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:03 schreef moussy het volgende:
[..]
mja, spruiten eten vanavond, wel lekker, maar niet zo lekker als peultjesik ben de enige die spruiten lust
![]()
Stuur 'm naar R&P:quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:50 schreef moussy het volgende:
Alo! Ik ben al getrouwd en mijn vreselijk lieve man wist mij vannacht weer zeer subtiel te brengen dat 'ie mn haar toch net niks vind"Ja, nou, anders, lang haar vind ik mooier, maar die hoop heb ik weer opgegeven.... Tis wel leuk hoor..." *snurk*
en bedankt he![]()
Dat is dan wel weer waar....quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:43 schreef aeque het volgende:
Vind het heel mooi, ook het idee erachter. Maar je hebt zoveel shit als het ooit mis gaat..
quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:25 schreef Stout het volgende:
Moussy, manlief heeft ws ook tacogriep..... heb jij je huisarts toen gebeld ?
Je hebt niet heel veel meer shit dan wanneer je ongetrouwd maar samenwonend etc je leven hebt gedeeld. Er is alleen het extraatje van het officieel moeten scheiden, en dat is echt zo'n toestand niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:43 schreef aeque het volgende:
dat dus..quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je hebt niet heel veel meer shit dan wanneer je ongetrouwd maar samenwonend etc je leven hebt gedeeld. Er is alleen het extraatje van het officieel moeten scheiden, en dat is echt zo'n toestand niet.
De toestanden zitten in eventueel de zorg voor kinderen, de verdeling van de spullen, de verkoop van het huis, de financien, en dat is allemaal hetzelfde (of misschien nog wel lastiger) als je niet getrouwd bent.
En het hartezeer blijft ook hetzelfde.
omg ja, Nors en Sousquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:14 schreef miss_sly het volgende:
Patrick SwayzeInderdaad als Orry Main
Ik zat iedere keer aand e buis gekluisterdquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:34 schreef snoopy het volgende:
[..]
omg ja, Nors en Sous
Jeugdsentiment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |