quote:Vier fractievoorzitters uit de oppositie blikken vooruit op Prinsjesdag.
Dit zijn:
- Agnes Kant (SP)
- Mark Rutte (VVD)
- Femke Halsema (GroenLinks)
- Alexander Pechtold (D66)
quote:Op maandag 14 september 2009 22:23 schreef Sloggi het volgende:
Jammer dat de meest spraakmakende lijsttrekker van het moment er niet bij is. Een geluk bij een ongeluk: Hamer is er ook niet bij.
Meid toch, heb je het zwaar?quote:Op maandag 14 september 2009 21:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Mensen met macht vertellen hoe ze gejat geld anders willen besteden dan anderen op een door gejat geld betaald TV-zendertje. I'll pass.
Geert Wildersquote:Op maandag 14 september 2009 23:23 schreef bassnl777 het volgende:- Agnes Kant (SP)
- Mark Rutte (VVD)
quote:Op maandag 14 september 2009 23:23 schreef bassnl777 het volgende:- Agnes Kant (SP)
- Mark Rutte (VVD)
Dat kunnen ze niet en zoals ik opmerkte zat er geen één aan tafel die opmerkte dat het (met kunstmatige ingrepen) vergroten van de vraag bijv. helemaal geen duurzaam recept is om crises te bestrijden, integendeel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
Volgens mij wisten ze aan tafel ook niet helemaal wat de functie van een centrale bank is, die is er juist om banken die te weinig liquiditeit hebben te helpen. De discussie moet dus niet gaan over een belasting omdat banken te hulp zijn geschoten door de centrale bank, maar juist over de vraag of dat bancaire systeem wel zo op wil zetten. En trof ik nog veel meer hiaten in de kennis over de financiële wereld. Ik vraag mij werkelijk af hoe je dan ooit de kredietcrisis in het juiste perspectief kunt plaatsen.![]()
Dat valt ook wel vaker op, het gebrek aan fundamentele discussies. Het is vooral euro's heen en weer schuiven waar er in het Nederlandse parlement over wordt gesproken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:34 schreef sneakypete het volgende:
Eigenlijk willen ze dus allemaal hetzelfde; de vraag aanwakkeren, alleen allemaal vanaf een andere kant. Niemand die zich afvraagt of dat dat wel het basisidee moet zijn.
Het juiste perspectief is uiteraard het perspectief dat jij voorstelt?quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:27 schreef Bolkesteijn het volgende:Ik vraag mij werkelijk af hoe je dan ooit de kredietcrisis in het juiste perspectief kunt plaatsen.![]()
Same here. Nouja, ik heb wel een klein stukje gekeken, maar het was tenenkrommend. Geen woord van de Hoge Dames en Heren over de miljardenverslindende immigratie en multicriminaliteit, maar vooral veel slap gelul van kereltje Pechtold. Erg goed dat Geert dáár niet bijzat.quote:Op maandag 14 september 2009 21:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Mensen met macht vertellen hoe ze gejat geld anders willen besteden dan anderen op een door gejat geld betaald TV-zendertje. I'll pass.
Neuh dan was het weer eenzijdig gescheld op buitenlanders geworden van zijn kantquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:10 schreef JodyBernal het volgende:
Erg goed dat Geert dáár niet bijzat.
Vind je dat echt? Ik kan maar niet wennen aan die geaffecteerde muil van d'r.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:25 schreef sneakypete het volgende:
Halsema goed qua vorm
Je laat je in de luren leggen door z'n lange verhaaltjes, mooie taalgebruik en beschaafde voorkomen. Eigenlijk zegt hij helemaal niks, het is vlees noch vis bij hem.quote:De enige die, ondanks dat ik het ook niet altijd met 'm eens ben, weer 'ns sterk overkwam en toekomstvisie had was Pechthold.
Nu hebben we het hele woord "buitenlander" helemaal niet gehoord. Ze denken zeker dat de ergernis over immigratiezaken vanzelf verdwijnt naarmate de crisis harder toeslaat. Terwijl die natuurlijk juist alleen maar erger wordt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh dan was het weer eenzijdig gescheld op buitenlanders geworden van zijn kant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |