Ik ga het niet eens uitleggen.quote:Op maandag 14 september 2009 21:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is zo groot geworden door goed en gezond te eten; niet door allemaal ongure pilletjes
Ren, kan je even die link verwijderen. Rukken op minderjarigen doen ze maar in hun eigen tijd.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 21:29 schreef IQM het volgende:
Ik moet altijd een beetje-en om Renesite.
quote:Op maandag 14 september 2009 21:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komen er dan 'Ik ben 11 wat is dit' reacties tevoorschijn, misschien strakjes in de KLB SC
quote:
Doe het maal 2 en je krijgt mijn autoquote:
Bupsquote:Op maandag 14 september 2009 21:29 schreef IQM het volgende:
Ik moet altijd een beetje-en om Renesite.
Jij moetquote:Op maandag 14 september 2009 21:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Heb ik ook last van, maar dan als ik KLB zie.
Oh wacht, je moet natuurlijk alles heel precies uitleggen bij KLB volk hequote:Op maandag 14 september 2009 21:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij moet-en om Renesite als je KLB ziet?
Ga je moeder bedanken voor het drinken van alcohol tijdens de zwangerschap in plaats van andermans foto's te postenquote:Op maandag 14 september 2009 21:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik lees 1993 én VWO.
Daarbij zie ik deze foto:
[ afbeelding ]
En besef mij ineens waar Renesite op doelt met dat 'VWO' +![]()
Maar niet zo'n zielige eco-diesel.. Gewoon zoals het bedoeld isquote:
BMW/Mercedes/VW Golf, dat zijn turkenbakken.. Vergeet de Honda CRX nietquote:
Ach, maakt niet uit joh. hij is een kommaneuker die een stramme krijgt wanneer hij iemand kan wijzen op een taaltechnische fout. Weinig aandacht aan schenken verder.quote:Op maandag 14 september 2009 21:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh wacht, je moet natuurlijk alles heel precies uitleggen bij KLB volk he.
Nou ik moet altijd-en om KLB.
En dan die UI erbij.quote:Op maandag 14 september 2009 21:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
quote:
Nee, je moet gewoon normaal Nederlands typen en zeggen wat je bedoelt.quote:Op maandag 14 september 2009 21:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Blijkbaar, die lutsers moeten gewoon weer opgesloten wordenquote:
Oh sorry ik was helemaal vergeten dat mensen op een internetforum zonder userfoto's andere users niet mogen uitlachen. Sorry.quote:Op maandag 14 september 2009 21:23 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Is er een reden dat je geen foto van jezelf in je Fobo hebt en anoniem andere mensen uitlacht? Toch leuk om ook een keer om iemand anders te lachen dan jezelf als je in de spiegel kijkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |