quote:Op maandag 14 september 2009 21:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zelfs PUB veracht jou
[ afbeelding ]
Gast, doe niet zo stoer.quote:Op maandag 14 september 2009 21:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wij doen niks fout, de PUBers bashen ons. Wij zijn gewoon hier aan het posten.
Daar komt het min of meer op neer ja.quote:Op maandag 14 september 2009 21:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zodat we door de aanwezigheid van incapabele users en de afwezigheid van een incapabele mod juist nog een extra mod nodig hebben?
Terug naar de modschool voor jouquote:Op maandag 14 september 2009 21:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik dacht dat als ik uit deze SC zou gaan dat de rest wel zou volgen, maar nee!
Hij moet wel z'n imago in KLB behouden natuurlijk.quote:Op maandag 14 september 2009 21:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gast, doe niet zo stoer.![]()
Je zat hier zelf ook.
Much to learn you still have my young Padawan.quote:Op maandag 14 september 2009 21:40 schreef Breathtaking het volgende:
Hij is lichtelijk dement, hij weet niet meer wat KLB en wat PUB is.quote:Op maandag 14 september 2009 21:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gast, doe niet zo stoer.![]()
Je zat hier zelf ook.
Bastognequote:Op maandag 14 september 2009 21:33 schreef Renesite het volgende:
Goed. Nu weer lief doen!!!! Allemaal lekker tv kijken zonder de computer aan met een glaasje fanta en een bastogne koekje.
Okeeee?
Alsof we die nog niet gezien hebbenquote:Op maandag 14 september 2009 21:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Terug naar de modschool voor jou. Als je nou je tetten post in KPD, volgen ze waarschijnlijk wel
Star Wars nerdsquote:Op maandag 14 september 2009 21:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Much to learn you still have my young Padawan.
En die krijgen wij dan niet? Wel de lasten, niet de lustenquote:Op maandag 14 september 2009 21:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Terug naar de modschool voor jou. Als je nou je tetten post in KPD, volgen ze waarschijnlijk wel
Kan dat in Nederland?quote:Op maandag 14 september 2009 21:42 schreef Devvie het volgende:
een relatie tussen een PUB'er en een KLB'er
[ afbeelding ]
Dat heeft mozy nog heul niet..quote:Op maandag 14 september 2009 21:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hij moet wel z'n imago in KLB behouden natuurlijk.
quote:Op maandag 14 september 2009 21:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik nietquote:Op maandag 14 september 2009 21:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Alsof we die nog niet gezien hebben
Een relhyves van me, maar ik ben inmiddels actief met een nieuwequote:
Hm, dat gaat op deze manier niet echt lukken hoorquote:Op maandag 14 september 2009 21:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hij moet wel z'n imago in KLB behouden natuurlijk.
Alleen ik volgens mijquote:Op maandag 14 september 2009 21:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zelfs PUB veracht jou
[ afbeelding ]
Grow up en vraag toestemming voor KPD, you youngsterquote:Op maandag 14 september 2009 21:42 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En die krijgen wij dan niet? Wel de lasten, niet de lusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |