Oh die staat zéker wel op de foto.. In mijn privé collectiequote:Op maandag 14 september 2009 22:20 schreef rubbereend het volgende:
mooie foto's, jammer dat Janneke van The Deaf niet op de foto staatmaar het was een erg leuk festival
wist niet dat FOK! langs kwam. Hadden wel een biertje kunnen komen halen hier thuis
quote:Op maandag 14 september 2009 22:23 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Oh die staat zéker wel op de foto.. In mijn privé collectie
Man man man.. Wat een kutlicht bij dat optreden zeg. Ik heb foto's maar daar is dan ook wel alles mee gezegd.quote:Op maandag 14 september 2009 23:06 schreef Yozzz het volgende:
Geen foto's van Novastar bij deze selectie?
dat komt door de lichtman die hij mee heeft, hij heeft echt iedere keer dat ik hem heb geschoten datzelfde k** licht.quote:Op maandag 14 september 2009 23:10 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Man man man.. Wat een kutlicht bij dat optreden zeg. Ik heb foto's maar daar is dan ook wel alles mee gezegd.
Haha ja, ik vroeg mij eerst ook al af wat hij backstage bij ons deed. De bassiste van The Deaf heeft trouwens zelf een heel leuk bandje: ReBelle (3 rockchicks uit Den Haag).quote:Op maandag 14 september 2009 22:12 schreef whaley het volgende:
zitten echt mooie foto's bij! En nu snap ik ook wat Spike van Di-Rect er deed (zag hem bij DeWolff achter op het podium)
thnx voor de tipquote:Op maandag 14 september 2009 23:53 schreef TomR het volgende:
Ik mis de foto's Barbarella ;-)
[..]
dat komt door de lichtman die hij mee heeft, hij heeft echt iedere keer dat ik hem heb geschoten datzelfde k** licht.
[..]
Haha ja, ik vroeg mij eerst ook al af wat hij backstage bij ons deed. De bassiste van The Deaf heeft trouwens zelf een heel leuk bandje: ReBelle (3 rockchicks uit Den Haag).
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:07 schreef DSonnema het volgende:
Deed de camera het gvd niet tijdens Milow ofzo? Tsjonge jonge jonge
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:55 schreef TomR het volgende:
Heb er een paar geschoten op haar verzoek, foto'tje:
[ afbeelding ]
je had er ook moeten wezen, het is een enorm leuk festivalquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:05 schreef iteejer het volgende:
Als ik die fotoś zie denk ik 'daar had ik ook moeten wezen'
Zegt dus ook heel wat over die fotoś.
Great
Persbandjes inderdaadquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:59 schreef SicSicSics het volgende:
Hadden jullie een perskaart trouwens?
Daarmee kon je ook backstage komen toch? Volgens mij heb ik je gespot.quote:
Ik schiet met een 5d MKI & 5d MKII standaard.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:42 schreef FP128 het volgende:
Fraaie foto's. Met wat voor camera's zijn ze gemaakt?
Verder is die montreal en vooral epica? wel habahaba..
[ afbeelding ]
artiestenbandje meestalquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:59 schreef SicSicSics het volgende:
Hadden jullie een perskaart trouwens?
Jep. Ik zat veelal met de andere fotografen in de VIP-tent, als we weer eens moesten wachten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Daarmee kon je ook backstage komen toch? Volgens mij heb ik je gespot.
Daar ben ik niet geweest. Althans, niet tijdens het festival.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:01 schreef Siegfried het volgende:
Jep. Ik zat veelal met de andere fotografen in de VIP-tent, als we weer eens moesten wachten.
Dat kan dan weer niet. Bij het Blossom podium ben ik niet achter geweest, alleen frontstage.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Daar ben ik niet geweest. Althans, niet tijdens het festival.Maar volgens mij heb ik je achter bij Blossom podium langs zien wandelen.
Dan haal ik je door de war met iemand anders.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:07 schreef Siegfried het volgende:
Dat kan dan weer niet. Bij het Blossom podium ben ik niet achter geweest, alleen frontstage.
als dat een jongen was met wat langere haren, was ik dat ;-)quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Daar ben ik niet geweest. Althans, niet tijdens het festival.Maar volgens mij heb ik je achter bij Blossom podium langs zien wandelen.
De kans dat ie ons 2 door elkaar haalt is wel heel kleinquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:11 schreef TomR het volgende:
[..]
als dat een jongen was met wat langere haren, was ik dat ;-)
Grote kans dat ik TomR wel gezien heb, of jullie mij.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:17 schreef Siegfried het volgende:
De kans dat ie ons 2 door elkaar haalt is wel heel klein
dan moet ik jou ook gezien/gesproken hebben, ik heb van 14 tot 17u rondgelopen backstage bij blossom. Goede afspraak voorals ik er volgend jaar weer benquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:24 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Grote kans dat ik TomR wel gezien heb, of jullie mij.Maar ik denk niet dat ik jullie door elkaar zou halen nee.
Dit was mijn 6e jaar als vrijwilliger op het derde podium!Volgend jaar moeten jullie ff een biertje komen doen!
die foto's zijn nogwat gedateerdquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:43 schreef SicSicSics het volgende:
Ik zit dus onwijs je fobo te checken, maar je komt me niet bekend voor! En ik hoor er nog wel voor te zorgen dat er niemand onterecht achter me podium loopt verdorie!
Ik heb vooral foto's van Barbarella (was met hen mee die dag) en een paar van The Deaf op verzoek. Moesten om 17uur de kleedkamer uit, vandaar maar tot 17 er geweestquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:58 schreef SicSicSics het volgende:
Maar; tussen 14.00 en 17.00 dan heb je foto's van, C.I.C.K., Barbarella en The Deaf? Misschien sta ik ergens tussen!?Lang krulhaar in een staart, zwarte long sleeve met 'Stage Crew' achterop, porto'tje in?..
Ik was natuurlijk ook gewoon keihard aan het werk!quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:15 schreef TomR het volgende:
Ik heb vooral foto's van Barbarella (was met hen mee die dag) en een paar van The Deaf op verzoek. Moesten om 17uur de kleedkamer uit, vandaar maar tot 17 er geweest. ZIe je zo snel even niet op foto;s staan.
Viel mij ook op, maar verder wel leuke foto's. Simone Simonsquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:37 schreef Repeat het volgende:
Ik vind veel foto's uit de eerste net naast scherp. Ik ben toch niet de enige?
Zo op het eerste gezicht wel scherp (qua focus) maar minder contrast. En sommige een beetje te veel bewogen. Tweede serie is ook strakker gekaderd (cropped), en misschien wel meer nabewerkt. Bram schoot ook met een toplens (70-200/2.8L) misschien Ania met een consumer zoom? Of met een Nikonquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:37 schreef Repeat het volgende:
Ik vind veel foto's uit de eerste net naast scherp. Ik ben toch niet de enige?
Twee gasten zelfs, drummer Bram van den Berg en bassist Joost van Haarenquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:45 schreef Zspirit het volgende:
http://files.fok.nl/FOK!F(...)erdag/vanvelzen2.jpg
ik wist niet dat die gast van krezip nu bij vanvelzen zat
Ik zeg; Die 'lekker stretchen' foto... Die lelijkerd die een beetje dom daarachter wandelt...quote:Op woensdag 16 september 2009 20:34 schreef TomR het volgende:
Meer foto's (incl backstage): http://www.flickr.com/pho(...)s/72157622388851718/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |