tja, fokkers hequote:Op maandag 14 september 2009 19:34 schreef SuperwormJim het volgende:
Geweldig, al die stereotiepen en vooroordelen .....
hahahhaa ik ookquote:Op maandag 14 september 2009 19:35 schreef Chriz2k het volgende:
Brings back memories, types zoals jij sloeg ik altijd in elkaar op de middelbare school.
quote:Op maandag 14 september 2009 19:28 schreef Nuvard het volgende:
zit
Ik mag toch zelf wel weten wat ik doeDe een zit op voetbal, de ander op hockey en ik zit nu eenmaal op scouting. bij de padvinders. De activiteiten zijn veel meer gevarieerd dan bij andere sporten en verenigingen en je kent elkaar veel beter
Nee, 's avonds lopen ze hierin:quote:Op maandag 14 september 2009 19:37 schreef Robin__ het volgende:
Ach als je er met 15-20 man al lang bij elkaar zit kan ik wel begrijpen dat het leuk blijft.. laten we wel wezen, dat is ook de reden waarom veel mensen nog voetballen..
De scouting pakjes zijn wel erg jammerlijk.. maar loop je daar altijd in als je daar bent?
Ja, Chicks diggen die styloquote:Op maandag 14 september 2009 19:37 schreef Robin__ het volgende:
Ach als je er met 15-20 man al lang bij elkaar zit kan ik wel begrijpen dat het leuk blijft.. laten we wel wezen, dat is ook de reden waarom veel mensen nog voetballen..
De scouting pakjes zijn wel erg jammerlijk.. maar loop je daar altijd in als je daar bent?
is die gast verkouden ofzo? scouting is frezzhh enn neisjquote:Op maandag 14 september 2009 19:28 schreef Nuvard het volgende:
zit
Ik mag toch zelf wel weten wat ik doeDe een zit op voetbal, de ander op hockey en ik zit nu eenmaal op scouting. De activiteiten zijn veel meer gevarieerd dan bij andere sporten en verenigingen en je kent elkaar veel beter
Gaten graven én hutten bouwen!quote:Op maandag 14 september 2009 19:28 schreef Nuvard het volgende:
De activiteiten zijn veel meer gevarieerd
quote:Op maandag 14 september 2009 19:48 schreef Penisbaard het volgende:
Ik wist dat dat fresh 'nd nice filmpje zou komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 september 2009 19:35 schreef Chriz2k het volgende:
Brings back memories, types zoals jij sloeg ik altijd in elkaar op de middelbare school.
Jij bent vast nooit de slimste van de klas geweest?quote:Op maandag 14 september 2009 20:07 schreef Splutje het volgende:
Je stelt dat scouting leuk en cool is en dan plaats je zo'n filmpje?
Slim hoor, je eigen argumentatie onderuit halen![]()
ScoutingZoek normale vrienden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel. Nog steeds trouwens.quote:Op maandag 14 september 2009 20:13 schreef BorisdeVries het volgende:
[..]
Jij bent vast nooit de slimste van de klas geweest?
Bij de welpen zitten geen (kleine) meisjes.quote:Op maandag 14 september 2009 21:18 schreef Ferdii het volgende:
Ben je zeker ook leider van de welpen, kleine meisjes die jij opdraagt je lul te "scouten", vieze pedo
Soms wel.quote:Op maandag 14 september 2009 21:27 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Bij de welpen zitten geen (kleine) meisjes.
Waarom zou je lessen nodig moeten hebben om kaart te kunnen lezen?quote:Op maandag 14 september 2009 21:26 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ach, ik ken genoeg vroege en late twintigers die op scouting zitten. Prima mensen trouwens, dus waar hebben we het over. Bovendien is scouting nog nuttig ook, je weet maar nooit wanneer je je opgedane kennis van knopen, kampvuren en kaartlezen opeens nodig kan hebben
Ik heb erbij gezeten. Gemengde groepen. Nou jij weerquote:Op maandag 14 september 2009 21:30 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
Niet
En ik ben hopman, dus ik weet het.
[ afbeelding ]
Die andere twee dingen kun je jezelf ook prima aanleren hoorquote:Op maandag 14 september 2009 21:31 schreef Otis. het volgende:
[..]
Waarom zou je lessen nodig moeten hebben om kaart te kunnen lezen?
Natuurlijk, maar daar valt nog íets te leren. Hoe moet je nou weer leren kaartlezen?quote:Op maandag 14 september 2009 21:39 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Die andere twee dingen kun je jezelf ook prima aanleren hoorMaar praktijkervaring is nooit weg.
Door het te doen, gekquote:Op maandag 14 september 2009 21:40 schreef Otis. het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar daar valt nog íets te leren. Hoe moet je nou weer leren kaartlezen?
Ja, maar dat is bij de homo-scouting. Boomhutten bouwen met meisjes is echt het laatste wat je wilt als je 8 bent.quote:Op maandag 14 september 2009 21:36 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik heb erbij gezeten. Gemengde groepen. Nou jij weer
Ik heb een tomtom en hij is leeg, ik ben ook nog astronoom, dus ik weet mijn weg toch wel te vinden.quote:Op maandag 14 september 2009 21:31 schreef Otis. het volgende:
[..]
Waarom zou je lessen nodig moeten hebben om kaart te kunnen lezen?
om een fikkie te stoken heb ik geen padvinderij nodigquote:Op maandag 14 september 2009 21:26 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ach, ik ken genoeg vroege en late twintigers die op scouting zitten. Prima mensen trouwens, dus waar hebben we het over. Bovendien is scouting nog nuttig ook, je weet maar nooit wanneer je je opgedane kennis van knopen, kampvuren en kaartlezen opeens nodig kan hebben
quote:Op maandag 14 september 2009 21:42 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
Ja, maar dat is bij de homo-scouting. Boomhutten bouwen met meisjes is echt het laatste wat je wilt als je 8 bent.
Bij de scouting waar werkzaam ben als hopman bereiken wij kameraadschap door middel van orde, hygiëne en discipline. Als er ook vrouwmensen bij zouden zijn zou dit niet werken en zou het gehele scoutingapparaat geen enkel bestaansrecht meer hebben.
Maar padvinders kunnen het zo:quote:Op maandag 14 september 2009 21:44 schreef Ferdii het volgende:
[..]
om een fikkie te stoken heb ik geen padvinderij nodig
dat deed ik vaak genoeg in mijn jeugd, zonder veiligheids maatregelen en andere onzin
Ja maar wtf. Je hebt een kaart en je kijkt erop. Wat valt daar nou aan te lerenquote:Op maandag 14 september 2009 21:41 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Door het te doen, gek![]()
Maar het was inderdaad een matig voorbeeld.
Ik was ook welp hoor, als klein meisje.quote:Op maandag 14 september 2009 21:27 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Bij de welpen zitten geen (kleine) meisjes.
Maar wel bij de meisjesscouting toch zeker?quote:Op maandag 14 september 2009 21:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik was ook welp hoor, als klein meisje.
Ja.quote:Op maandag 14 september 2009 21:55 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
Maar wel bij de meisjesscouting toch zeker?
Moest je ook zo'n geil padvinderspakje aan?quote:Op maandag 14 september 2009 21:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja. [ afbeelding ]
Inclusief spinnen op de wc.
Zo hey! Wauw!quote:Op maandag 14 september 2009 19:54 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Gaten graven én hutten bouwen!![]()
Ja, zo'n groene blouse met zo'n geruit sjaalding.quote:Op maandag 14 september 2009 21:57 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
Moest je ook zo'n geil padvinderspakje aan?
Het valt niet te leren. Er is een bepaalde niet al te hoge mate van inzicht voor nodig, en als je die hebt dan kan je het ook. Net zoals mensen met iets meer inzicht een wiskundige formule kunnen zien, en die direct begrijpen en het verband zien, en deze formule ook kunnen toepassen. Echter gaat de praktische toepassing van dat inzicht steeds soepeler naarmate je bekender raakt met de materie. Iemand die nog nooit een stratenplan van dichtbij heeft gezien, zal er in het begin toch moeite mee hebben de gegevens van dat stratenplan correct te interpreteren en aan de hand van de omgeving om te zetten in een te rijden route. Hoe veel praktisch inzicht diegene ook heeft. Dus hoe eerder je bekend raakt met het fenomeen 'kaart', hoe beter. Want: hoe kleiner de kans dat als je later groot bent je vrouw de afslag voorbij rijdt omdat jij weer net iets te lang op je kaart moest kijken. Of andersomquote:Op maandag 14 september 2009 21:48 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ja maar wtf. Je hebt een kaart en je kijkt erop. Wat valt daar nou aan te leren?
Godver, wat ben jij lang van stof zeg. Ik snap er nog steeds niets van.quote:Op maandag 14 september 2009 22:01 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het valt niet te leren. Er is een bepaalde niet al te hoge mate van inzicht voor nodig, en als je die hebt dan kan je het ook. Net zoals mensen met iets meer inzicht een wiskundige formule kunnen zien, en die direct begrijpen en het verband zien, en deze formule kunnen toepassen. Echter gaat de praktische toepassing van dat inzicht steeds soepeler naarmate je bekender raakt met de materie. Iemand die nog nooit een stratenplan van dichtbij heeft gezien, zal er in het begin toch moeite mee hebben de gegevens van dat stratenplan correct te interpreteren en aan de hand van de omgeving om te zetten in een te rijden route. Hoe veel praktisch inzicht diegene ook heeft. Dus hoe eerder je bekend raakt met het fenomeen 'kaart', hoe beter. Want: hoe kleiner de kans dat als je later groot bent je vrouw de afslag voorbij rijdt omdat jij weer net iets te lang op je kaart moest kijken. Of andersom
Duidelijk?
Tekstverklaren leer je dan weer niet bij scoutingquote:Op maandag 14 september 2009 22:03 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
Godver, wat ben jij lang van stof zeg. Ik snap er nog steeds niets van.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 14 september 2009 22:06 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vond ik ook nog wel toepasselijk trouwens
Waarom zoveel moeite? Daar hebben ze aanstekers voor uitgevondenquote:Op maandag 14 september 2009 21:46 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Maar padvinders kunnen het zo:
[ afbeelding ]
Ja, ik had inmiddels begrepen dat er tegenwoordig ook meisjes worden toegelaten tot de welpen.quote:Op maandag 14 september 2009 21:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik was ook welp hoor, als klein meisje.
Kom maar bij mij op scouting, eerder dit topic heb ik de zuilen van mijn padvinderij behandeld.quote:Op maandag 14 september 2009 22:12 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ja, ik had inmiddels begrepen dat er tegenwoordig ook meisjes worden toegelaten tot de welpen.Nou ja, het past wel in het progressieve karakter van de moderne padvinderij. Ik verlangde destijds naar orde, tucht en discipline, naar de militaristische aanpak. 'Een scout is rein in gedachte, woord en daad,' dat verhaal. Maar toen ik eens een kijkje ging nemen bij een opkomst schoten de tranen mij in de ogen. Wat ik aantrof was een anarchistische ontreddering. Nee, dan ben ik toch blij dat ik in plaats daarvan heb gekozen voor ballet: goede houding of anders stokslaag.
Je heb een fuckin meatspin in je foboquote:Op maandag 14 september 2009 22:15 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
Kom maar bij mij op scouting, eerder dit topic heb ik de zuilen van mijn padvinderij behandeld.
quote:Op maandag 14 september 2009 22:19 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
TS, er is ook een volwassen versie van scouting. De landmacht noemen we dat.
Vind je geil he?quote:Op maandag 14 september 2009 22:21 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Je heb een fuckin meatspin in je fobo
Je had het leger in moeten gaan. Orde en discipline alom, en nagenoeg geen vrouw te vindenquote:Op maandag 14 september 2009 22:12 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ja, ik had inmiddels begrepen dat er tegenwoordig ook meisjes worden toegelaten tot de welpen.Nou ja, het past wel in het progressieve karakter van de moderne padvinderij. Ik verlangde destijds naar orde, tucht en discipline, naar de militaristische aanpak. 'Een scout is rein in gedachte, woord en daad,' dat verhaal. Maar toen ik eens een kijkje ging nemen bij een opkomst schoten de tranen mij in de ogen. Wat ik aantrof was een anarchistische ontreddering. Nee, dan ben ik toch blij dat ik in plaats daarvan heb gekozen voor ballet: goede houding of anders stokslaag.
Haaaaahaaaaaa, nu niet meer he?quote:Op maandag 14 september 2009 22:30 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Je had het leger in moeten gaan. Orde en discipline alom, en nagenoeg geen vrouw te vinden![]()
Ik was destijds trouwens bijzonder rein in gedachte en zulksMaar dat terzijde.
quote:Op maandag 14 september 2009 22:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haaaaahaaaaaa, nu niet meer he?
Oké. Ik ook niet. En nu?quote:Op maandag 14 september 2009 22:34 schreef Otis. het volgende:
Ik snap gewoon niet hoe er mensen zijn die niet 'kunnen' kaartlezen.
Zeg fluitbekzeenaald 2.0? Zit je eigenlijk nog steeds op scouting?quote:Op maandag 14 september 2009 22:44 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Oké. Ik ook niet. En nu?
Nu zijn we het eens. Laten we de liefde bedrijvenquote:Op maandag 14 september 2009 22:44 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Oké. Ik ook niet. En nu?
Nee, op mijn elfde jaar besloot ik dat het me allemaal toch niet echt kon boeienquote:Op maandag 14 september 2009 22:46 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
Zeg fluitbekzeenaald 2.0? Zit je eigenlijk nog steeds op scouting?
We waren het al eens. Maar je begrijpt me nietquote:Op maandag 14 september 2009 22:51 schreef Otis. het volgende:
[..]
Nu zijn we het eens. Laten we de liefde bedrijven.
Doe toch niet zo ingewikkeld. Gewoon de liefde bedrijvenquote:Op maandag 14 september 2009 23:14 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
We waren het al eens. Maar je begrijpt me niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |