Kom maar bij mij op scouting, eerder dit topic heb ik de zuilen van mijn padvinderij behandeld.quote:Op maandag 14 september 2009 22:12 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ja, ik had inmiddels begrepen dat er tegenwoordig ook meisjes worden toegelaten tot de welpen.Nou ja, het past wel in het progressieve karakter van de moderne padvinderij. Ik verlangde destijds naar orde, tucht en discipline, naar de militaristische aanpak. 'Een scout is rein in gedachte, woord en daad,' dat verhaal. Maar toen ik eens een kijkje ging nemen bij een opkomst schoten de tranen mij in de ogen. Wat ik aantrof was een anarchistische ontreddering. Nee, dan ben ik toch blij dat ik in plaats daarvan heb gekozen voor ballet: goede houding of anders stokslaag.
Je heb een fuckin meatspin in je foboquote:Op maandag 14 september 2009 22:15 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
Kom maar bij mij op scouting, eerder dit topic heb ik de zuilen van mijn padvinderij behandeld.
quote:Op maandag 14 september 2009 22:19 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
TS, er is ook een volwassen versie van scouting. De landmacht noemen we dat.
Vind je geil he?quote:Op maandag 14 september 2009 22:21 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Je heb een fuckin meatspin in je fobo
Je had het leger in moeten gaan. Orde en discipline alom, en nagenoeg geen vrouw te vindenquote:Op maandag 14 september 2009 22:12 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ja, ik had inmiddels begrepen dat er tegenwoordig ook meisjes worden toegelaten tot de welpen.Nou ja, het past wel in het progressieve karakter van de moderne padvinderij. Ik verlangde destijds naar orde, tucht en discipline, naar de militaristische aanpak. 'Een scout is rein in gedachte, woord en daad,' dat verhaal. Maar toen ik eens een kijkje ging nemen bij een opkomst schoten de tranen mij in de ogen. Wat ik aantrof was een anarchistische ontreddering. Nee, dan ben ik toch blij dat ik in plaats daarvan heb gekozen voor ballet: goede houding of anders stokslaag.
Haaaaahaaaaaa, nu niet meer he?quote:Op maandag 14 september 2009 22:30 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Je had het leger in moeten gaan. Orde en discipline alom, en nagenoeg geen vrouw te vinden![]()
Ik was destijds trouwens bijzonder rein in gedachte en zulksMaar dat terzijde.
quote:Op maandag 14 september 2009 22:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haaaaahaaaaaa, nu niet meer he?
Oké. Ik ook niet. En nu?quote:Op maandag 14 september 2009 22:34 schreef Otis. het volgende:
Ik snap gewoon niet hoe er mensen zijn die niet 'kunnen' kaartlezen.
Zeg fluitbekzeenaald 2.0? Zit je eigenlijk nog steeds op scouting?quote:Op maandag 14 september 2009 22:44 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Oké. Ik ook niet. En nu?
Nu zijn we het eens. Laten we de liefde bedrijvenquote:Op maandag 14 september 2009 22:44 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Oké. Ik ook niet. En nu?
Nee, op mijn elfde jaar besloot ik dat het me allemaal toch niet echt kon boeienquote:Op maandag 14 september 2009 22:46 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
Zeg fluitbekzeenaald 2.0? Zit je eigenlijk nog steeds op scouting?
We waren het al eens. Maar je begrijpt me nietquote:Op maandag 14 september 2009 22:51 schreef Otis. het volgende:
[..]
Nu zijn we het eens. Laten we de liefde bedrijven.
Doe toch niet zo ingewikkeld. Gewoon de liefde bedrijvenquote:Op maandag 14 september 2009 23:14 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
We waren het al eens. Maar je begrijpt me niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |