Je dikke duim?quote:
1 2 3 4 5 6 | B:---------------------------------| G:-12-9-11----9--------------------| D:---------12---11-12-9-11----9----| A:-------------------------12---10-| E:---------------------------------| |
Rockchicksquote:Op woensdag 25 november 2009 23:31 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ga ook maar beginnen, ben wel een beetje bang dat het niet gaat lukken enzo. Maar wat is er nou toffer dan een chick met een rockgitaaren die er op kan spelen haha.
Gitaar is aangeschaft, maar staat al 4 maanden stof te vangen
Whahaha nicequote:
quote:
Mooi filmpje.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:06 schreef boskameel het volgende:
Jeeuj ik kan het riffje van Snow 1 keer spelen zonder fouten. Na 2 weken oefenen en ik ben er nog trots op ook
.
Dan zal het vast geen dure gitaar zijn.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:31 schreef Moonwalk het volgende:
Gitaar is aangeschaft, maar staat al 4 maanden stof te vangen
quote:Op woensdag 25 november 2009 23:37 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
RockchicksMaar welke gitaar heb je?
Klopt, zie mn vorige postquote:Op donderdag 26 november 2009 16:23 schreef Wii-Style het volgende:
Dan zal het vast geen dure gitaar zijn.
200 euro is eigenlijk best wel duur. Je kan er tenminste wat mee, denk ik. Is het een akoestisch gitaar? Elektrisch?quote:
Heb je een leerboek? Zo niet, onmiddellijk kopen en beginnen met spelen. Het is alleen moeilijk als je denkt dat het moeilijk is en niet oefent. Iedereen kan gitaar spelen. Kleine handen hebben is geen excuus.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:38 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ben nu nog steeds niet begonnen, het klinkt/lijkt allemaal zo moeilijk en ik heb kleine handen
En stompjes hebben ook nietquote:Op donderdag 26 november 2009 21:33 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
. Kleine handen hebben is geen excuus.
Het is een elektrische met een kleine versterker en een stoere draagbandquote:200 euro is eigenlijk best wel duur. Je kan er tenminste wat mee, denk ik. Is het een akoestisch gitaar? Elektrisch?
Het is echt vervelend hoor kleine handen, een akkoord pakken gaan zelfs pijn doen na 10 keer achterelkaar.quote:Heb je een leerboek? Zo niet, onmiddellijk kopen en beginnen met spelen. Het is alleen moeilijk als je denkt dat het moeilijk is en niet oefent. Iedereen kan gitaar spelen. Kleine handen hebben is geen excuus.
Dat krijg je ook met grote handen. Na 2 jaar élke dag oefenen, word het minder.quote:Op zondag 29 november 2009 10:20 schreef Moonwalk het volgende:
.
Het is echt vervelend hoor kleine handen, een akkoord pakken gaan zelfs pijn doen na 10 keer achterelkaar.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |