Naast de politiek lijkt de nieuwe trend nu ook in Hilversum te zijn overgenomen, PVV standpunten roepen op de radio.quote:Giel Beelen (VARA): minder geld naar asielzoekers!
Goed nieuws! De radicalisering van Giel Beelen gaat gestaag door. Het radioboegbeeld van de VARA ging eerder al volledig los op een zekere Achmed (Beluister hier: http://www.dumpert.nl/med(...)reigende_moslim.html het schokkende fragment waarin hij moslims aan de lopende band kapot scheldt en de islam beschimpt), vandaag zijn de asielzoekers aan de beurt.
Ook Giel heeft namelijk vernomen dat het kabinet http://www.elsevier.nl/we(...)ang-asielzoekers.htm euro extra uit wil trekken voor de opvang van vluchtelingen, en dat zit hem toch niet zo lekker. "Ik denk dan godsamme: http://www.dumpert.nl/med(...)r_asielzoekers_.html ! We zitten in een crisis (...) maar nee, wij trekken effetjes honderd miljoen extra uit... voor asielzoekers!" Ook liet hij weten dat geld voor immigratie toch eigenlijk 'een bodemloze put' is. Ja, dit is nu de nieuwe VARA. Vroeger een zeer verschillig PvdA-bolwerk waar solidariteit met de zieligen een verplichte vanzelfsprekendheid was, maar dankzij Giel het 'unieke NPO talent' (enkele malen de Balkenendenorm) zegt ook de VARA nu wat ze eigenlijk denkt. Hoezo zielige asielzoekers, wij zitten godverdomme in een financiėle crisis! En zo is het. Nooit meer 26.000 gezichten!
Bron: http://www.geenstijl.nl/m(...)icaliseert_vrol.html
Jij wou toch ook zo'n station oprichten, nu heb je de perfecte sollicitatie van Gielquote:Op maandag 14 september 2009 18:33 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Naast de politiek lijkt de nieuwe trend lijkt nu ook in Hilversum te zijn overgenomen, PVV standpunten roepen op de radio.
Yep, die mongool die nu wat roept over crisis, terwijl ie van onze belastingcenten de ether vervuildquote:Op maandag 14 september 2009 18:38 schreef TUFKAL het volgende:
Is dat Giel-ik-waai-met-alle-winden-mee-Beelen?
Voor heel wat belastingcenten.quote:Op maandag 14 september 2009 18:39 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Yep, die mongool die nu wat roept over crisis, terwijl ie van onze belastingcenten de ether vervuild
De meeste luisteraars horen toch al lang niet meer wat hij zegt? Elke dag dezelfde grapjes, tunes en items.quote:Op maandag 14 september 2009 19:27 schreef Chain_Reaction het volgende:
Het enige wat voor mediageile Giel telt is scoren bij de domoren die naar zijn beroerde shows luisteren.. Of hij daar nu links of rechtse standpunten voor moet innemen is hem om het even.. Een heel erg matig mannetje.
Wat dat betreft past een ruk naar WIlders prima.quote:Op maandag 14 september 2009 19:27 schreef Chain_Reaction het volgende:
Het enige wat voor mediageile Giel telt is scoren bij de domoren die naar zijn beroerde shows luisteren.. Of hij daar nu links of rechtse standpunten voor moet innemen is hem om het even.. Een heel erg matig mannetje.
dit dusquote:Op maandag 14 september 2009 18:39 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Yep, die mongool die nu wat roept over crisis, terwijl ie van onze belastingcenten de ether vervuild
Meneer wilde zelfs een aantal jaren geleden commercieel gaan, alleen Rob Stenders was hem voor. Hij voelde zich nog genaaid, want hij stond op het punt over te stappen naar Yorin FM totdat Rob hem heeft verraden.quote:Op maandag 14 september 2009 21:44 schreef uiterstaardig het volgende:
Waarschijnlijk hoopt hij dat er zo meer voor hem beschikbaar komt.
Ja het is heel normaal om geld te lenen, dus geld wat we niet hebben. En dit vervolgens verbrassen aan zaken, die geen prioriteit zouden mogen hebben. Ja, heel logisch.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:54 schreef Observer86 het volgende:
Het ergste vind ik eigenlijk dat er niemand opkijkt van het feit dat een radiopresentator in de ether 10% van onze samenleving besmeurt.
Ik ben zelf geen van van de islam, integendeel. Maar dit soort praktijken gaan mij te ver. We zijn after-all een beschaafde maatschappij.
De boodschapper staat je niet aan .,.dus moet ie weg,quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:13 schreef IHVK het volgende:
Kunnen ze Giel niet wegbezuinigen.
Scheelt een hoop geld en een hoop gelul op de radio.
Een maatschappij die zichzelf ten gronde richt onder het mom van tolerantie.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:54 schreef Observer86 het volgende:
Ik ben zelf geen van van de islam, integendeel. Maar dit soort praktijken gaan mij te ver. We zijn after-all een beschaafde maatschappij.
Eens. Ondanks dat hij zich daar in maar een paar zinnen over uitsprak, vind ik die uit spraken redelijk ongepast.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:29 schreef isogram het volgende:
Natuurlijk heeft de beste man recht op zijn mening, maar ik vraag me vooral af waarom hij dergelijke uitlatingen doet in zijn show (tenminste, dat leid ik uit de tekst af). Een deejay moet een leuk programma maken, met luchtige interviews en vooral veel muziek. Of is het ook de bedoeling dat politici zich binnenkort met een draaitafel in de Tweede Kamer melden en daar tijdens het debat de laatste hits draaien? Schoenmaker blijf bij je leest.
Die Jurgen van den Berg stond mooi met een bek vol tanden. 'Dat zeg je toch niet?!'quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:31 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Eens. Ondanks dat hij zich daar in maar een paar zinnen over uitsprak, vind ik die uit spraken redelijk ongepast.
Zou zo maar kunnen, dat hij daar zit om een programma te maken en niet om op persoonlijke noot uitspraken te doen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Die Jurgen van den Berg stond mooi met een bek vol tanden. 'Dat zeg je toch niet?!'
Zal Giel bij de Vara directie op het matje geroepen zijn?
DJ's doen niet anders..quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:38 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen, dat hij daar zit om een programma te maken en niet om op persoonlijke noot uitspraken te doen.
Interesseert het je wat, gezien je vorige post ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:11 schreef Tardigrada het volgende:
Wat zou meneer Beelen trouwens vinden van Wilders' ideeėn over de financiering van de Publieke Omroep?
Waarom mag je een hork geen hork noemen en moet je het goed vinden dat die hork ook nog eens voor een groot deel betaald wordt door de belastingbetaler?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:25 schreef qonmann het volgende:
[..]
De boodschapper staat je niet aan .,.dus moet ie weg,
Standaard reactie van Links
En z'n drugsbeleid, volgens Wilders had Giel al jaren uit de maatschappij gehaald moeten worden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:11 schreef Tardigrada het volgende:
Wat zou meneer Beelen trouwens vinden van Wilders' ideeėn over de financiering van de Publieke Omroep?
Hou toch op met dat gepedo, ontzettende proleet.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:53 schreef Nielsch het volgende:
Waarom zit die pedoGiel dan eigenlijk ieder jaar in dat 3FM Serious Request Huis met Kerst? Ik dacht dat hij dat juist voor dit soort mensen deed.
Zijn jullie beiden lid van Martijn ofzo?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hou toch op met dat gepedo, ontzettende proleet.
Doe es gewoon.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:58 schreef Nielsch het volgende:
Zijn jullie beiden lid van Martijn ofzo?
Wat is eigenlijk de reden dat jij die ongelofelijk sneue koekebakker verdedigt?quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:52 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de reden dat jij die ongelofelijk sneue koekebakker verdedigt?
Dat niet precies tot jou doordringt wat voor een zieke geest schuilgaat achter zijn kutkop is erg jammer, maar deze decadent verdedigen gaat wel erg ver.
Kom op, vertel eens over jouw geheime connectie met Giel..quote:Op woensdag 16 september 2009 13:57 schreef Ringo het volgende:
[..]Nee, pedofiel is een uitermate beschaafde terechtwijzing voor iemand die graag naar tienertietjes kijkt.
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:02 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Kom op, vertel eens over jouw geheime connectie met Giel..
Schitterend!quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:29 schreef isogram het volgende:
Of is het ook de bedoeling dat politici zich binnenkort met een draaitafel in de Tweede Kamer melden en daar tijdens het debat de laatste hits draaien?
Het gaat helemaal niet over pedofilie.. Blijkbaar was dat jouw associatie meteen weer.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:10 schreef Ringo het volgende:
[..]Heb jij jezelf benoemd tot pedohunter? Ga een hobby zoeken kerel.
Het betreffende woord viel nogal eens, briljante lezer. Vandaar mijn "associatie".quote:Op woensdag 16 september 2009 14:23 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet over pedofilie.. Blijkbaar was dat jouw associatie meteen weer.
Ik vroeg mij af waarom jij die decadent probeerde te verdedigen door dit topic heen. Al ver voor jouw nietszeggende associatie begon je daarmee.. Dus geef nou maar gewoon antwoord of hou je snavel.
Het woord viel inderdaad, maar door jouw onvermogen om zaken van elkaar te scheiden meende je mij dus ook maar "pedohunter" te moeten noemen. Het was geenszins relevant, maar meer een bekrompen poging om een vraag te ontwijken waar je blijkbaar geen zinnig antwoord op hebt.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het betreffende woord viel nogal eens, briljante lezer. Vandaar mijn "associatie".
Verder wens ik je veel succes met je queeste tegen deze "decadent". Waar je je druk om maakt. Een radio-dj. Normaliter een toonbeeld van beschaving en VOC-mentaliteit. Toch?
Nou zet hem op! Het Vaderland is trots op U.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:06 schreef Chain_Reaction het volgende:
En het is niet aan jou om te bepalen waar wij ons druk om maken. Dit topic gaat over Giel Beelen en daar geven wij onze mening over. Gek he?
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:25 schreef qonmann het volgende:
[..]
De boodschapper staat je niet aan .,.dus moet ie weg,
Standaard reactie van Links
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |