abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72802453
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:10 schreef Ringo het volgende:

[..]

Heb jij jezelf benoemd tot pedohunter? Ga een hobby zoeken kerel.
Het gaat helemaal niet over pedofilie.. Blijkbaar was dat jouw associatie meteen weer.

Ik vroeg mij af waarom jij die decadent probeerde te verdedigen door dit topic heen. Al ver voor jouw nietszeggende associatie begon je daarmee.. Dus geef nou maar gewoon antwoord of hou je snavel.
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
  woensdag 16 september 2009 @ 14:56:14 #52
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_72803465
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:23 schreef Chain_Reaction het volgende:

[..]

Het gaat helemaal niet over pedofilie.. Blijkbaar was dat jouw associatie meteen weer.

Ik vroeg mij af waarom jij die decadent probeerde te verdedigen door dit topic heen. Al ver voor jouw nietszeggende associatie begon je daarmee.. Dus geef nou maar gewoon antwoord of hou je snavel.
Het betreffende woord viel nogal eens, briljante lezer. Vandaar mijn "associatie".

Verder wens ik je veel succes met je queeste tegen deze "decadent". Waar je je druk om maakt. Een radio-dj. Normaliter een toonbeeld van beschaving en VOC-mentaliteit. Toch?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_72803830
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:56 schreef Ringo het volgende:

[..]

Het betreffende woord viel nogal eens, briljante lezer. Vandaar mijn "associatie".

Verder wens ik je veel succes met je queeste tegen deze "decadent". Waar je je druk om maakt. Een radio-dj. Normaliter een toonbeeld van beschaving en VOC-mentaliteit. Toch?
Het woord viel inderdaad, maar door jouw onvermogen om zaken van elkaar te scheiden meende je mij dus ook maar "pedohunter" te moeten noemen. Het was geenszins relevant, maar meer een bekrompen poging om een vraag te ontwijken waar je blijkbaar geen zinnig antwoord op hebt.

En het is niet aan jou om te bepalen waar wij ons druk om maken. Dit topic gaat over Giel Beelen en daar geven wij onze mening over. Gek he?
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
  woensdag 16 september 2009 @ 15:07:51 #54
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_72803856
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:06 schreef Chain_Reaction het volgende:
En het is niet aan jou om te bepalen waar wij ons druk om maken. Dit topic gaat over Giel Beelen en daar geven wij onze mening over. Gek he?
Nou zet hem op! Het Vaderland is trots op U.

He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_72804800
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:25 schreef qonmann het volgende:

[..]

De boodschapper staat je niet aan .,.dus moet ie weg,
Standaard reactie van Links
Helemaal niet.

Dezelfde Giel heeft zichzelf uitgehongerd om mensen in arme landen te helpen. Dus of hij nou links, rechts of in zee is maakt mij niet zo veel uit.

Mijn opmerking was puur persoonlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')