Het gaat helemaal niet over pedofilie.. Blijkbaar was dat jouw associatie meteen weer.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:10 schreef Ringo het volgende:
[..]Heb jij jezelf benoemd tot pedohunter? Ga een hobby zoeken kerel.
Het betreffende woord viel nogal eens, briljante lezer. Vandaar mijn "associatie".quote:Op woensdag 16 september 2009 14:23 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet over pedofilie.. Blijkbaar was dat jouw associatie meteen weer.
Ik vroeg mij af waarom jij die decadent probeerde te verdedigen door dit topic heen. Al ver voor jouw nietszeggende associatie begon je daarmee.. Dus geef nou maar gewoon antwoord of hou je snavel.
Het woord viel inderdaad, maar door jouw onvermogen om zaken van elkaar te scheiden meende je mij dus ook maar "pedohunter" te moeten noemen. Het was geenszins relevant, maar meer een bekrompen poging om een vraag te ontwijken waar je blijkbaar geen zinnig antwoord op hebt.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het betreffende woord viel nogal eens, briljante lezer. Vandaar mijn "associatie".
Verder wens ik je veel succes met je queeste tegen deze "decadent". Waar je je druk om maakt. Een radio-dj. Normaliter een toonbeeld van beschaving en VOC-mentaliteit. Toch?
Nou zet hem op! Het Vaderland is trots op U.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:06 schreef Chain_Reaction het volgende:
En het is niet aan jou om te bepalen waar wij ons druk om maken. Dit topic gaat over Giel Beelen en daar geven wij onze mening over. Gek he?
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:25 schreef qonmann het volgende:
[..]
De boodschapper staat je niet aan .,.dus moet ie weg,
Standaard reactie van Links
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |