Een maatschappij die zichzelf ten gronde richt onder het mom van tolerantie.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:54 schreef Observer86 het volgende:
Ik ben zelf geen van van de islam, integendeel. Maar dit soort praktijken gaan mij te ver. We zijn after-all een beschaafde maatschappij.

Eens. Ondanks dat hij zich daar in maar een paar zinnen over uitsprak, vind ik die uit spraken redelijk ongepast.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:29 schreef isogram het volgende:
Natuurlijk heeft de beste man recht op zijn mening, maar ik vraag me vooral af waarom hij dergelijke uitlatingen doet in zijn show (tenminste, dat leid ik uit de tekst af). Een deejay moet een leuk programma maken, met luchtige interviews en vooral veel muziek. Of is het ook de bedoeling dat politici zich binnenkort met een draaitafel in de Tweede Kamer melden en daar tijdens het debat de laatste hits draaien? Schoenmaker blijf bij je leest.

Die Jurgen van den Berg stond mooi met een bek vol tanden. 'Dat zeg je toch niet?!'quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:31 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Eens. Ondanks dat hij zich daar in maar een paar zinnen over uitsprak, vind ik die uit spraken redelijk ongepast.

Zou zo maar kunnen, dat hij daar zit om een programma te maken en niet om op persoonlijke noot uitspraken te doen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Die Jurgen van den Berg stond mooi met een bek vol tanden. 'Dat zeg je toch niet?!'
Zal Giel bij de Vara directie op het matje geroepen zijn?

DJ's doen niet anders..quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:38 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen, dat hij daar zit om een programma te maken en niet om op persoonlijke noot uitspraken te doen.

Interesseert het je wat, gezien je vorige post ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:11 schreef Tardigrada het volgende:
Wat zou meneer Beelen trouwens vinden van Wilders' ideeën over de financiering van de Publieke Omroep?

Waarom mag je een hork geen hork noemen en moet je het goed vinden dat die hork ook nog eens voor een groot deel betaald wordt door de belastingbetaler?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:25 schreef qonmann het volgende:
[..]
De boodschapper staat je niet aan .,.dus moet ie weg,
Standaard reactie van Links

En z'n drugsbeleid, volgens Wilders had Giel al jaren uit de maatschappij gehaald moeten worden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:11 schreef Tardigrada het volgende:
Wat zou meneer Beelen trouwens vinden van Wilders' ideeën over de financiering van de Publieke Omroep?

Hou toch op met dat gepedo, ontzettende proleet.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:53 schreef Nielsch het volgende:
Waarom zit die pedoGiel dan eigenlijk ieder jaar in dat 3FM Serious Request Huis met Kerst? Ik dacht dat hij dat juist voor dit soort mensen deed.

Zijn jullie beiden lid van Martijn ofzo?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hou toch op met dat gepedo, ontzettende proleet.

Doe es gewoon.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:58 schreef Nielsch het volgende:
Zijn jullie beiden lid van Martijn ofzo?

Wat is eigenlijk de reden dat jij die ongelofelijk sneue koekebakker verdedigt?quote:

quote:Op woensdag 16 september 2009 13:52 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de reden dat jij die ongelofelijk sneue koekebakker verdedigt?
Dat niet precies tot jou doordringt wat voor een zieke geest schuilgaat achter zijn kutkop is erg jammer, maar deze decadent verdedigen gaat wel erg ver.

Kom op, vertel eens over jouw geheime connectie met Giel..quote:Op woensdag 16 september 2009 13:57 schreef Ringo het volgende:
[..]Nee, pedofiel is een uitermate beschaafde terechtwijzing voor iemand die graag naar tienertietjes kijkt.

quote:Op woensdag 16 september 2009 14:02 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Kom op, vertel eens over jouw geheime connectie met Giel..

Schitterend!quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:29 schreef isogram het volgende:
Of is het ook de bedoeling dat politici zich binnenkort met een draaitafel in de Tweede Kamer melden en daar tijdens het debat de laatste hits draaien?

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |