Is dat tegenwoordig een nieuwe maat om een hoeveelheid vloeistof aan te duiden?quote:Op maandag 14 september 2009 14:46 schreef flexster het volgende:
KRRKRRKRR dop eraf, een slokje van 2ms en KRRKRRKRRR dop erop en BAM spaflesje op tafel.
KRRKRRKRR dop eraf, een slokje van 2ms en KRRKRRKRRR dop erop en BAM spaflesje op tafel.
quote:Op maandag 14 september 2009 14:48 schreef Gripper het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig een nieuwe maat om een hoeveelheid vloeistof aan te duiden?
ms als in milli seconde, pik.quote:Op maandag 14 september 2009 14:48 schreef Gripper het volgende:
[..]
ze neemt een slokje gedurende 2ms - zeer kort dusquote:Op maandag 14 september 2009 14:48 schreef Gripper het volgende:
[..]
"hey zeug, optiefen met je flesje?" jullie een topic vol laten klagen over mijn klacht brengt meer jolijt aan meer mensenquote:
Nee, dan is het weer duidelijk kwab.quote:
Ik heb een uitkering. Kan ik lekker de hele dag fokken met een potje bier en een joint.quote:Op maandag 14 september 2009 14:50 schreef flexster het volgende:
[..]
en ik studeer in de bibliotheek. Maar wat zijn jullie voor paupers dat er zo snel 10 mensen reageren? allemaal een kantoorbaan?
ja het geluid van mn camera kan niet uitquote:
nee dit is veel leukerquote:Op maandag 14 september 2009 15:11 schreef Princesa_ het volgende:
Geef haar ff een briefje (oid) met een link naar dit topic..
Als je zelf het lef niet hebt om er wat van te zeggen
Nee achter haar rug om lopen zeuren dát is lekker..quote:Op maandag 14 september 2009 15:13 schreef flexster het volgende:
[..]
nee dit is veel leukeren tevens ben ik van mening dat ze het emotioneel niet aan zou kunnen en dat vind ik zielig. Ik laat iedereen in z'n waarde hoor
n00b, maak gewoon een foto op de 007 manier.quote:Op maandag 14 september 2009 15:12 schreef flexster het volgende:
[..]
ja het geluid van mn camera kan niet uitik ga zelf geluid zitten maken zeker, straks opent ze een topic over mij
Dat jij dat kan zien, die is sneller dan Lucky Luke joh..quote:Op maandag 14 september 2009 14:46 schreef flexster het volgende:
hoe is dat dan? terwijl ik dr neerknal?quote:Op maandag 14 september 2009 15:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
n00b, maak gewoon een foto op de 007 manier.
Inderdaad!!quote:Op maandag 14 september 2009 15:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
n00b, maak gewoon een foto op de 007 manier.
Misschien is 'zeug' wel heel lief enz..quote:Op maandag 14 september 2009 15:24 schreef flexster het volgende:
[..]
hoe is dat dan? terwijl ik dr neerknal?![]()
daten hoef ik niet, mijn eigen vriendin is leuker (HOAXX!!111111111!W`~~)
Ja inderdaad..quote:Op maandag 14 september 2009 15:38 schreef flexster het volgende:
[..]
en dan noemen ze mij een internet hero!!!!1
quote:Op maandag 14 september 2009 15:39 schreef Princesa_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad..
Een internet hero omdat je in real life niets doet
ha! microslok?!quote:Op maandag 14 september 2009 14:46 schreef flexster het volgende:
2ms
2 Milliseconden.quote:Op maandag 14 september 2009 14:48 schreef Gripper het volgende:
[..]
Het is toch maar een vet varken.quote:Op maandag 14 september 2009 15:13 schreef flexster het volgende:
[..]
nee dit is veel leukeren tevens ben ik van mening dat ze het emotioneel niet aan zou kunnen en dat vind ik zielig. Ik laat iedereen in z'n waarde hoor
Je komt er veel te makkelijk vanafquote:Op maandag 14 september 2009 16:05 schreef flexster het volgende:
ze is al weg. hehehe
En TS zit nog altijd in de bibliotheekquote:
ja het is slechts subliminaal waarneembaar, dat slokje wat ze neemt. Het is slechts dat ik daarna kan zien dat het flesje zich verplaatst heeft. In die flits dat ze een microslok neemt met een interval van ongeveer 20 seconden is dat namelijk niet goed te zienquote:
Ga op z'n minst je vmbo eens afmaken 'pik'.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 18:07 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ga op z'n minst je vmbo eens afmaken 'pik'.
quote:Op maandag 14 september 2009 14:46 schreef flexster het volgende:
Nou zit ik gewoon m'n werk te doen achter de PC in de bibliotheek.
fijne dag nog!!!!!!!!
Hier stopte ik met lezenquote:Op maandag 14 september 2009 14:46 schreef flexster het volgende:
Nou zit ik gewoon m'n werk te doen achter de PC in de bibliotheek,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |