Goodbye noticequote:
Dat vond ik juist het mooiste stukquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:51 schreef SnuggLe het volgende:
De film wordt TE vaag als in het 'toneelstuk' (waar hij al meer dan 20!!! jaar mee bezig is) mensen komen die hem spelen en de mensen om hem heen.
http://www.imdb.com/title/tt0075314/quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:43 schreef SnuggLe het volgende:
Waar halen jullie die hele oude films (voor 1980) vandaan? Allemaal DVD?
Want ik wil best wat meer oudere films kijken, maar ik *kuch* download *kuch* het merendeel eerst (waarna ik een film op DVD koop al ik hem ECHT goed vindt).
En als ik films wil kijken van voor 1980, welke moet ik dan zeker zien? Tips welkom! Hou wel van feelgoodmovies (waren die er toen al?)
Antichrist van Lars von Trier al gezien?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:47 schreef Siniti het volgende:
Ik download alles. Meeste valt wel te vinden.
Nope, is dat een anti-download film?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:49 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Antichrist van Lars von Trier al gezien?
Nee, nog veel beter dan dat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nope, is dat een anti-download film?
Ik zal em eens downloaden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:55 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Nee, nog veel beter dan dat.
Ik raad bij deze iedereen aan AC te kijken. Hier de trailer..quote:
---quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:47 schreef Siniti het volgende:
Ik download alles. Meeste valt wel te vinden.
Zou inderdaad nog onder WTC komen, als ik 'm niet al eens gezien had.quote:
---quote:
Dat vind ik altijd zo'n onzin, al zie ik wel net dattie in Cineville draait. Kan er dan wel gratisch naartoe gaanquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:54 schreef Roi het volgende:
Anti-Christ op een computerscherm kijken, die film moet je écht ervaren (in de bios)!
Films in de bios zien en thuis is hoe dan ook een hele andere ervaringquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:56 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n onzin, al zie ik wel net dattie in Cineville draait. Kan er dan wel gratisch naartoe gaan
En hoe heb jij hem dan in de bios ervaren?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:54 schreef Roi het volgende:
Anti-Christ op een computerscherm kijken, die film moet je écht ervaren (in de bios)!
Natuurlijk, maar het "écht ervaren" vind ik onzin. Ik ervaar een film net zoveel op mijn computerscherm als in de bios.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:03 schreef Roi het volgende:
[..]
Films in de bios zien en thuis is hoe dan ook een hele andere ervaring
imho heb je dan geen "ervarings" vermogenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het "écht ervaren" vind ik onzin. Ik ervaar een film net zoveel op mijn computerscherm als in de bios.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al met al toch een voldoende, maar wel eentje met een nasmaak.
6,5
Ook gezien:
Trick 'r Treat.
Conventionele horrorfilm die doet denken aan een eighties film. Leuk hoe de verschillende verhaallijnen in elkaar verweven zijn. Minder: de degelijkheid straalt ervan af. Het geheel doet wat oudbollig aan. Maar beter dan de meeste horror-crap die doorgaans uitgebracht wordt.
6,5
Aanrijding in Moscou
Heerlijke film! Leuke karakters en de sfeer van het stadje komt goed uit de verf. Het begin van de film gooit je zelf bijna in een acute depressie. Fjn ook dat het een (soort van) feelgood movie is waar de grenzen tussen goed/slecht niet zo scherp zijn getrokken. Daardoor zat ik als kijker soms ook in vertwijfeling over welke weg de hoofdpersoon zou moeten kiezen.xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |