Bemachtig de wetenschappelijke feiten en trek je eigen conclusie op jouw gezond verstand. Doe je dat niet dan ben je niet meer dan een complot flapdrol. En inzake global warming ben ik tot de conclusie gekomen dat het een ongefundeerd bullshit verhaal is.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
"Wetenschappelijk debat". Wat betekent wetenschap als wetenschap wordt aangewend om iets te verkopen en iedereen alsnog in de leugen trapt, Nou? Dat zegt dat iemand als jij, die graag de wetenschap aanhangt, ook maar op hun blauwe ogen moet geloven of zij jou de waarheid vertellen of niet. Dus mischien geloof jij ook wel in een complot-theorie. Toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 september 2009 22:27 schreef Darkestrah het volgende:
Vandaag ging ik op zoek naar meer films van Darren Aronofsky, en kwam uit bij:
Pi
Een ietwat vreemde wiskundige probeert overal getallenreeksen in te zien, en komt achter een getallenreeks die blijkbaar een hoger doel dient. Verschillende groeperingen proberen deze reeks van hem te weten te komen.
Ik zal het gewoon maar eerlijk zeggen: Deze film was te lastig voor me. Tot het punt hieronder in het plaatje snapte ik het wel, maar ik heb vaker bij het eind van een film van Anornofsky, dat ik juist dáár de weg kwijt raak. Desondanks een leuke denkfilm, maar zoals ik al zei, te moeilijk voor me.
[ afbeelding ]tijdje terug dat ik m gezien heb maar volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 september 2009 22:27 schreef Darkestrah het volgende:
Vandaag ging ik op zoek naar meer films van Darren Aronofsky, en kwam uit bij:
Pi
Een ietwat vreemde wiskundige probeert overal getallenreeksen in te zien, en komt achter een getallenreeks die blijkbaar een hoger doel dient. Verschillende groeperingen proberen deze reeks van hem te weten te komen.
Ik zal het gewoon maar eerlijk zeggen: Deze film was te lastig voor me. Tot het punt hieronder in het plaatje snapte ik het wel, maar ik heb vaker bij het eind van een film van Anornofsky, dat ik juist dáár de weg kwijt raak. Desondanks een leuke denkfilm, maar zoals ik al zei, te moeilijk voor me.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 september 2009 22:27 schreef Darkestrah het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het begin is goed. De karakterontwikkeling van Philip Seymour Hoffman die Caden speelt is fantastisch en de tragische relatie van Caden en zijn vrouw/dochter wordt goed opgebouwd. Maar als Caden met zijn droomproject begint, begint dit allenmaal voor mij af te brokkelen.quote:Het draait allemaal om de gevierde maar gekwelde toneelschrijver Caden. Een hypochonder met een eigenaardige verbitterde kijk op de wereld die er een vervreemde relatie met vrouw Adele (Catherine Keener) op nahoudt. Als zijn bewerking van een Shakespeare-stuk kritische bijval krijgt, wordt Caden een riante geldprijs in de schoot geworpen. Nu kan zijn droomproject eindelijk waarheid worden want de hoogte van de bedrag lijkt onbeperkt. Al snel ruilt Caden het provinciale fluttheatertje in voor een gigantisch pakhuis in Manhattan. Hier wil hij New York op ware grootte nabouwen en een onvervalst stukje realisme en oprechtheid neerzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |