L.no niet dus hebben we die jouw plaatsje gegundquote:Op maandag 14 september 2009 13:32 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat beter te doen dan hier elke dag te zijn
waarom ben je het dan wel waard om in de OP te staan?quote:Op maandag 14 september 2009 13:32 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat beter te doen dan hier elke dag te zijn
Maakt mij toch niet uit, in de 1xx serie zaten hier nog niet van die kiddiesquote:Op maandag 14 september 2009 13:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
L.no niet dus hebben we die jouw plaatsje gegund.
Zegt iemand met dit in zijn fobo:quote:Op maandag 14 september 2009 13:35 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Maakt mij toch niet uit, in de 1xx serie zaten hier nog niet van die kiddies
trek je eigen conclusies maar weer terwijl we net wat anders zeggenquote:Op maandag 14 september 2009 13:38 schreef jslavenburg het volgende:
In ieder geval zie je mij hier toch niet meer, ben hier toch niet welkom![]()
quote:Op maandag 14 september 2009 13:35 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Maakt mij toch niet uit, in de 1xx serie zaten hier nog niet van die kiddies
Ah, daar heb je de koning.quote:Op maandag 14 september 2009 14:58 schreef Isdatzo het volgende:
Hoi inpikker van![]()
Jslavenburg's
![]()
plaatsje in de OP.
quote:
Dus er komen onvoldoende geteste en dus eventueel levensgevaarlijke producten op de markt? Goed bezigquote:Op maandag 14 september 2009 15:19 schreef AMDB het volgende:
Ben er vandaag achter gekomen dat producten niet uitgebreid getest hoeven te worden voor m'n opdracht, gelukkig!
Alles wel?quote:
mIsschien doet iemand anders het.quote:Op maandag 14 september 2009 15:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dus er komen onvoldoende geteste en dus eventueel levensgevaarlijke producten op de markt? Goed bezig
Jup. Ik ben in een goede bui vandaag. Ik genoot zelfs van school.quote:
Ja, levensgevaarlijke zonwering en rolluiken! Straks staan de kranten vol met "Geëxplodeerd zonnescherm eist 20 levens!"quote:Op maandag 14 september 2009 15:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dus er komen onvoldoende geteste en dus eventueel levensgevaarlijke producten op de markt? Goed bezig
Je zal maar lekker in het mooie zomerweer onder je terrasluifel zitten een biertje te drinken en je krijgt dat ding op je bekquote:Op maandag 14 september 2009 15:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja, levensgevaarlijke zonwering en rolluiken! Straks staan de kranten vol met "Geëxplodeerd zonnescherm eist 20 levens!"
Nee, de testen zijn al gedaan door de leveranciers van de zonneschermen e.d. Hier wordt vooral geassembleerd en op maat gemaakt.
Kijk aanquote:Op maandag 14 september 2009 15:25 schreef L.no het volgende:
Jup. Ik ben in een goede bui vandaag. Ik genoot zelfs van school.
Oh, dat trekt wel bij. Niks om je zorgen over te maken.quote:Op maandag 14 september 2009 15:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup. Ik ben in een goede bui vandaag. Ik genoot zelfs van school.
quote:Op maandag 14 september 2009 15:35 schreef The_Dean het volgende:
Op de bank gaan liggen, ogen stijf dicht doen en wachten tot het overgaat.
Ik moest vandaag hardop lachen toen de docent vroeg of de meiden van voetbal hielden (6 meiden en 13 jongens) en toen hij aan mij vroeg, reageerde veel jongens van "man, zij is de Ronaldino van de meisjes. Zij is écht goed".quote:
True.quote:Op maandag 14 september 2009 15:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, dat trekt wel bij. Niks om je zorgen over te maken.
Zeker, niet meer zo moe als vanochtend. Nu spullen opruimen en richting huis.quote:
Mooi zoquote:Op maandag 14 september 2009 16:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zeker, niet meer zo moe als vanochtend. Nu spullen opruimen en richting huis.
Met jou ook alles goed?
Ik ook van jouquote:Op maandag 14 september 2009 18:17 schreef Puala het volgende:
wat ben je toch een heerlijke hufter zo af en toe
Alweer?quote:Op maandag 14 september 2009 13:38 schreef jslavenburg het volgende:
In ieder geval zie je mij hier toch niet meer, ben hier toch niet welkom![]()
Oeh, kan je vertellen wat er gebeurd is?quote:Op maandag 14 september 2009 18:44 schreef DjRex89 het volgende:
Pff net terug uit Amsterdam.
Wat heb ik sinds vandaag een schijthekel aan het openbaar vervoer!!
Dan lach je me uit.quote:Op maandag 14 september 2009 18:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Oeh, kan je vertellen wat er gebeurd is?
In Turkije lachen ze die chauffeur uit.. Daar kunnen ze het nóg beterquote:Op maandag 14 september 2009 18:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan lach je me uit.
We moesten naar de RAI maar vanaf CS rijdt er blijkbaar geen trein naar de RAIDus toen wilde we met de tram maar zagen we een taxi staan en leek ons minder gedoe. Dus wij met de taxi. Die reed dus fucking 140 door het centrum. Had bijna een aanrijding met een ambulance. Haalde trams rechts in, reed door rood waarbij 1x bijna een botsing. Wij zaten echt in die taxi zo te kijken
![]()
![]()
En de terugweg ongeveer alle aansluitingen gemist waardoor ik pas net thuis ben
Ik vind het eerder zielig voor je dan de drang hebben om je uit te lachen.quote:Op maandag 14 september 2009 18:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan lach je me uit.
We moesten naar de RAI maar vanaf CS rijdt er blijkbaar geen trein naar de RAIDus toen wilde we met de tram maar zagen we een taxi staan en leek ons minder gedoe. Dus wij met de taxi. Die reed dus fucking 140 door het centrum. Had bijna een aanrijding met een ambulance. Haalde trams rechts in, reed door rood waarbij 1x bijna een botsing. Wij zaten echt in die taxi zo te kijken
![]()
![]()
En de terugweg ongeveer alle aansluitingen gemist waardoor ik pas net thuis ben
Niks moet.quote:Op maandag 14 september 2009 19:10 schreef DjRex89 het volgende:
Met een beetje pech moet ik over 20min alweer hardlopen om daarna nog eens van 9 tot 10 te trainen
Wehehe, sterkte.quote:Op maandag 14 september 2009 19:10 schreef DjRex89 het volgende:
Met een beetje pech moet ik over 20min alweer hardlopen om daarna nog eens van 9 tot 10 te trainen
Ik zou me rotschamen als ik hem was en naast haar zou zitten.quote:Op maandag 14 september 2009 19:14 schreef The_Dean het volgende:
Zie die neger ook apatisch voor zich uit staren
Kost me mn basisplaats andersquote:
quote:
Zonder dat gevaarte ziet ze er ook niet uit.quote:
Dat ookquote:Op maandag 14 september 2009 19:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zou me rotschamen als ik hem was en naast haar zou zitten.
Lucy!quote:
regen?quote:Op maandag 14 september 2009 19:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kost me mn basisplaats anders
Maar volgens mij gaat het hardlopen niet door aangezien het regent.. Dus nu ff relaxen
Ich bin mude..quote:
wat moest ik andersquote:Op maandag 14 september 2009 19:14 schreef The_Dean het volgende:
Zie die neger ook apatisch voor zich uit staren
Warum so lange?quote:Op maandag 14 september 2009 19:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ich bin mude..
Habe geärbeitet von 5.45 zum 17.25...
quote:
¤¤¤quote:Op maandag 14 september 2009 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Warum so lange?Ich habe gearbeitet von 8:19 bis 17:37
quote:
Wat is mís met jouw smaak.quote:
Nooit knap geweest, maar dit slaat nergens op.quote:Op maandag 14 september 2009 19:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zonder dat gevaarte ziet ze er ook niet uit.
Beetje mensen op de kast jagenquote:Op maandag 14 september 2009 19:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat is mís met jouw smaak.![]()
[..]
Nooit knap geweest, maar dit slaat nergens op.
Ik weet het niet hoor, volgens mij lijk jij echt een type dat haar aantrekkelijk vindt.quote:
Je bent er bij Boot! Busted!quote:Op maandag 14 september 2009 19:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, volgens mij lijk jij echt een type dat haar aantrekkelijk vindt.
Kut..quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 20:03 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb een leuk huisje gezien en zag via Google Maps dat er een atletiekbaan aan de overkant van de grote weg ligtZou leuk zijn
Gelijk geen excuus meer om niet bij een vereniging te gaan lopen
Sorry. Te romantisch voor je?quote:Op maandag 14 september 2009 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:wie heeft het licht opeens uit gezet.
quote:
goed, met jou?quote:
Het werd buiten opeens donker. Eerst was het nog licht en opeens donkerte.quote:
Mooiquote:Op maandag 14 september 2009 20:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
goed, met jou?
[..]
Het werd buiten opeens donker. Eerst was het nog licht en opeens donkerte.![]()
I have powers beyond your comprehension.quote:Op maandag 14 september 2009 20:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het werd buiten opeens donker. Eerst was het nog licht en opeens donkerte.![]()
uhm.. beetje gamen, denk ik.quote:Op maandag 14 september 2009 20:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
MooiJa hier wel okee.. Denk dat ik met drie kwartier in bed lig (was vanmiddag te laat thuis om nog te gaan slapen)
Jij nog plannen voor vanavond?
Wanneer kom je nou eens TF2 spelen?quote:Op maandag 14 september 2009 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uhm.. beetje gamen, denk ik.
moet ik het eerst hebben.quote:Op maandag 14 september 2009 20:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wanneer kom je nou eens TF2 spelen?
wat let je...? Kopen Kopen Kopenquote:Op maandag 14 september 2009 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
moet ik het eerst hebben.
het is crisisquote:Op maandag 14 september 2009 21:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
wat let je...? Kopen Kopen Kopen
Tja, het móet niet..quote:
Slaapkop..quote:
Welterustenquote:
Niks en niemandquote:
wees er maar trots op.quote:Op maandag 14 september 2009 22:49 schreef The_Dean het volgende:
Maar eerst nog een foto gemaaktBakkeabaarden
[ afbeelding ]
gefeliciteerd met je eerste plaats afgelopen GPquote:Op maandag 14 september 2009 23:03 schreef DjRex89 het volgende:
En weer terug van trainen
Pff, alweer 11uur
Danku! Lees het ook pas netquote:Op maandag 14 september 2009 23:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je eerste plaats afgelopen GP
Weltruste!quote:
Same.quote:Op dinsdag 15 september 2009 06:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb echt het idee, dat ik niet geslapen heb vannacht.
Kreeg vannacht ook een halve slaapapneu-aanval.. Dan ben je ook gelijk helemaal brak...quote:Op dinsdag 15 september 2009 06:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb echt het idee, dat ik niet geslapen heb vannacht.
Mogguh Boot.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kreeg vannacht ook een halve slaapapneu-aanval.. Dan ben je ook gelijk helemaal brak...
Daar is weinig "quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:06 schreef Puala het volgende:
[..]
slaapapneu = stoppen met ademhalen tijdens het slapen geloof ik
Oh zoiets. Best herkenbaar als je een astma-aanval krijgt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:06 schreef Puala het volgende:
[..]
slaapapneu = stoppen met ademhalen tijdens het slapen geloof ik
Nicoquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:11 schreef Psychonikeo het volgende:
goeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoedemorgen vriendjes en vriendinnetjes!!
Die heeft sex gehadquote:
Daar kun je maar op 1 manier achterkomen.. naar de dokter gaanquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:13 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.slaapklachten.nl/slaapapneu
Damn, paar symptomen zijn herkenbaar..![]()
Ik denk dat ik het serieus heb.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hoi!
Ja, ik ben vrolijk.
[..]
uhm.. ook dat ja
Ja precies. Zal wel zo een slaaptest worden ofzo..quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Daar kun je maar op 1 manier achterkomen.. naar de dokter gaan
Ga dan gewoon het huis uit, je bent er oud genoeg voorquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja precies. Zal wel zo een slaaptest worden ofzo..
Moeders is weer lekker pissig net.
Kom net m'n nest uit.. "Als je nou niet die teringzooi van je bureau opruimt, ga je morgen nog het huis uit". "Ik had het je zaterdag nog gevraagd"..
Ja joh, komt goed. Blegh. zeurmens.. Hebben mn ouders ruzie met elkaar, omdat ik nu besloten heb om niet te zoeken naar een fulltime baan, maar om eerst ff volle aandacht aan mn studie te geven. Is het nog niet goed..
Verder vond mn moeder het gisteren nodig om mij de schuld te geven van een kras op mn auto die er gisteren op is gekomen. Auto stond geparkeerd en nu zit er een kras op.. "Ja, had je hem maar op een veiligere plek moeten zetten"
Oooh, dat valt nog mee hoor van je oudersquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja precies. Zal wel zo een slaaptest worden ofzo..
Moeders is weer lekker pissig net.
Kom net m'n nest uit.. "Als je nou niet die teringzooi van je bureau opruimt, ga je morgen nog het huis uit". "Ik had het je zaterdag nog gevraagd"..
Ja joh, komt goed. Blegh. zeurmens.. Hebben mn ouders ruzie met elkaar, omdat ik nu besloten heb om niet te zoeken naar een fulltime baan, maar om eerst ff volle aandacht aan mn studie te geven. Is het nog niet goed..
Verder vond mn moeder het gisteren nodig om mij de schuld te geven van een kras op mn auto die er gisteren op is gekomen. Auto stond geparkeerd en nu zit er een kras op.. "Ja, had je hem maar op een veiligere plek moeten zetten"
Wil ik ook, met alle liefde.. Maar ik kom niet 123 in aanmerking voor een huurwoning en ik wil eigenlijk kopen..quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ga dan gewoon het huis uit, je bent er oud genoeg voor
Voor kopen heb je een vast inkomen nodig. Heb je dat?quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wil ik ook, met alle liefde.. Maar ik kom niet 123 in aanmerking voor een huurwoning en ik wil eigenlijk kopen..
Of gewoon eerst op kamers? Valt ook mee te leven toch?quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wil ik ook, met alle liefde.. Maar ik kom niet 123 in aanmerking voor een huurwoning en ik wil eigenlijk kopen..
Wat heeft dat met kind zijn te maken?quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:29 schreef L.no het volgende:
Ruim je kamer dan ook op. Je bent geen kind meer.![]()
I'm gone, bye.
Nee, dat is het punt. Mn functie is voor mn vakantie opgehevenquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Voor kopen heb je een vast inkomen nodig. Heb je dat?
Niet als je eigen kamer 35M2 isquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Of gewoon eerst op kamers? Valt ook mee te leven toch?
En een andere functie binnen hetzelfde bedrijf is niet mogelijk?quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, dat is het punt. Mn functie is voor mn vakantie opgeheven
Verwend kind!quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Niet als je eigen kamer 35M2 is
Nope. Andere afdelingen hadden een overbezetting..quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:32 schreef Puala het volgende:
[..]
En een andere functie binnen hetzelfde bedrijf is niet mogelijk?
Dat is vervelend, maar dan snap ik wel waarom je ouders aandringen op een andere baan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nope. Andere afdelingen hadden een overbezetting..
Ja klopt, maar ook pushen om mn school te halen. Ik kan niet 48 uur werken en daarnaast nog ff een scriptie bakken..quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is vervelend, maar dan snap ik wel waarom je ouders aandringen op een andere baan.
Dat is wel weer een ander punt. 48 uur in de week is wel erg veel, maar 36 uur of iets moet wel haalbaar zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ook pushen om mn school te halen. Ik kan niet 48 uur werken en daarnaast nog ff een scriptie bakken..
Geen afstudeerstage? Of doe je geen MER meer?quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ook pushen om mn school te halen. Ik kan niet 48 uur werken en daarnaast nog ff een scriptie bakken..
Die ga ik nu weer zoeken, die stage..quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
Geen afstudeerstage? Of doe je geen MER meer?
18 is voor mij genoeg. 2 dagen in de week werken. De rest scriptie... Dat is ff prio 1quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is wel weer een ander punt. 48 uur in de week is wel erg veel, maar 36 uur of iets moet wel haalbaar zijn.
Dan zou ik gewoon proberen om zoiets te vinden en je niet te laten beïnvloeden door je ouders.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die ga ik nu weer zoeken, die stage..
[..]
18 is voor mij genoeg. 2 dagen in de week werken. De rest scriptie... Dat is ff prio 1
Waarom niet aansluitend je stage gedaan? Of niks kunnen vinden? En welke richting zoek je een stage in? Al ingeschreven op sites als www.studentenbureau.nl ? Die hebben vaak uitdagende opdrachten liggen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die ga ik nu weer zoeken, die stage..
[..]
18 is voor mij genoeg. 2 dagen in de week werken. De rest scriptie... Dat is ff prio 1
Zulke mensen heb je altijd, zeer irritantquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:15 schreef Puala het volgende:
Ik word echt gek van een collega van me. Hij kan niets anders als overal met mitsen en maren op antwoorden. Hij drijft volledig zijn eigen zin door en kan niet samenwerken met me
Had een halve scriptie af, maar niet afgemaakt omdat ik dat jaar niet kon afstuderen. Had nog 2 vakken open staan. Scriptie vervalt na 1 jaar, dus nu lekker vers beginnen..quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Waarom niet aansluitend je stage gedaan? Of niks kunnen vinden? En welke richting zoek je een stage in? Al ingeschreven op sites als www.studentenbureau.nl ? Die hebben vaak uitdagende opdrachten liggen.
Ja zeker gezien hij uiteindelijk mijn stage zal gaan beoordelenquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zulke mensen heb je altijd, zeer irritant
Oh dat is wel balenquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja zeker gezien hij uiteindelijk mijn stage zal gaan beoordelen
Het hoofd van de afdeling is helemaal blij met hem, want daar zegt hij altijd "ja dat zal ik doen etc"quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Oh dat is wel balen![]()
Ik vraag me altijd af hoe ze dat soort mensen op zulke dingen kunnen zetten
Nais! Gratzquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:12 schreef The_Dean het volgende:
Kreeg net een telefoontje van het uitzendburo... Ja Eibert, je zit inmiddels in de contractfase bij ' baas' en dat wou ik even met je doornemen en dan moet je het even tekenen, heb je tussen de middag even tijd?
Zo ga je er van uit dat je eind september op mag hoepelen, en zo heb je ineens een contract?
Straks maar eens kijken wat het is, maar klinkt in ieder geval positief
Kun je geen handleiding voor ze schrijven die ze dan uit kunnen printen en gebruiken?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:20 schreef Puala het volgende:
ik ga nu voor de 8e keer een printer installeren in 2 weken tijd
Gefeliciteerd, denk ikquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:12 schreef The_Dean het volgende:
Kreeg net een telefoontje van het uitzendburo... Ja Eibert, je zit inmiddels in de contractfase bij ' baas' en dat wou ik even met je doornemen en dan moet je het even tekenen, heb je tussen de middag even tijd?
Zo ga je er van uit dat je eind september op mag hoepelen, en zo heb je ineens een contract?
Straks maar eens kijken wat het is, maar klinkt in ieder geval positief
Ze kunnen het onder hun eigen account nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Kun je geen handleiding voor ze schrijven die ze dan uit kunnen printen en gebruiken?![]()
Om half 12 moeten ze een presentatie geven voor topmannen van Intel. Serieus in Amsterdam is iedereen over de zeik. Dan bellen ze naar ons, schelden ze ons uit dat we het vanaf hier niet kunnen fixen. Iedereen hier is boos op de mensen in Amsterdam. En ondertussen is de interne DHCP hier dus naar de klotequote:
Niet heel erg, wil nu toch wel eindelijk echt aan de slag ipv researchen, maar ik blijf het uitstellen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:37 schreef Puala het volgende:
jullie zijn vast allemaal druk met werk
Hoe moeilijk is het om een presentatie te geven?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Om half 12 moeten ze een presentatie geven voor topmannen van Intel. Serieus in Amsterdam is iedereen over de zeik. Dan bellen ze naar ons, schelden ze ons uit dat we het vanaf hier niet kunnen fixen. Iedereen hier is boos op de mensen in Amsterdam. En ondertussen is de interne DHCP hier dus naar de klote![]()
Beter kan ik het niet beschrijven
Hmm, ik snap wel dat ze over de zeik zijn.. maar jullie kunnen er toch niets aan doen? En de interne DHCP moet je dan fixenquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Om half 12 moeten ze een presentatie geven voor topmannen van Intel. Serieus in Amsterdam is iedereen over de zeik. Dan bellen ze naar ons, schelden ze ons uit dat we het vanaf hier niet kunnen fixen. Iedereen hier is boos op de mensen in Amsterdam. En ondertussen is de interne DHCP hier dus naar de klote![]()
Beter kan ik het niet beschrijven
Mail hem nog eens?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:44 schreef AMDB het volgende:
[..]
Niet heel erg, wil nu toch wel eindelijk echt aan de slag ipv researchen, maar ik blijf het uitstellen.
Oh en nog steeds (na een week ondertussen) geen reactie van m'n docent. Zo krijg ik m'n PvA nooit terug
Ja maar de mensen van de beurs hebben van het weekend lopen kloten met de servers hier. Daardoor werkt het niet meer. De kerel die over de servers gaat zit dus ook in Amsterdam, er is nog maar 1 iemand hier die een klein beetje verstand van servers heeft maar die krijgt het niet gefixtquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, ik snap wel dat ze over de zeik zijn.. maar jullie kunnen er toch niets aan doen? En de interne DHCP moet je dan fixen![]()
Ik heb hem vorige week dinsdag 2 mailtjes gestuurd, 1 over zijn bezoek hier (die deze week plaats zou moeten vindenquote:
Als je product niet werkt? Best lastigquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:45 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om een presentatie te geven?
Maar 1 persoon in het bedrijf die alles van de servers weetquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar de mensen van de beurs hebben van het weekend lopen kloten met de servers hier. Daardoor werkt het niet meer. De kerel die over de servers gaat zit dus ook in Amsterdam, er is nog maar 1 iemand hier die een klein beetje verstand van servers heeft maar die krijgt het niet gefixtBlijkbaar is de server 1 grote teringzooi.
Mja vanaf de beurs kunnen ze niet op bepaalde servers dus moet dat weer via ons.. Maar wij kunnen ook weer niet op sommige servers door die verneukte DHCP
15 personenquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar 1 persoon in het bedrijf die alles van de servers weethoe klein is dat bedrijf?
Die draait op stagiairesquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar 1 persoon in het bedrijf die alles van de servers weethoe klein is dat bedrijf?
Ja er is ook wel een ander persoon die er iets van weet. Maar het is blijkbaar zo verneukt dat hij er ook niks meer van snaptquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Oké, maar het lijkt me wel handig om toch iemand dat ook aan te leren
quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja er is ook wel een ander persoon die er iets van weet. Maar het is blijkbaar zo verneukt dat hij er ook niks meer van snapt
Klopt, en ze hebben nog 30min om het te fixenquote:
Good luckquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Klopt, en ze hebben nog 30min om het te fixen
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:13 schreef standaard_broodrooster het volgende:
*gaap*
hallo, ik kom jullie reeks vergezellen. sinds mijn stage zit ik op fok![]()
verveling was zo erg dat ik alweer een keer geband ben
hoi ik ben broodroosterquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:29 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
hoi ik ben broodrooster![]()
doe ICT stage, en heb af en toe hele/halve dagen niks te doen.
verder nog wat weten?
Heb je oudere zussen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:29 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
hoi ik ben broodrooster![]()
doe ICT stage, en heb af en toe hele/halve dagen niks te doen.
verder nog wat weten?
Geen idee, heb het zelf nog nie vaak meegemaaktquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:07 schreef AMDB het volgende:
Zijn er ICT toepassingen e.d. die wel werken als het nodig is? Of is dat een urban legend?
QFT! Been there, done that..quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:51 schreef AMDB het volgende:
2003 zuigt als je 2007 gewend bent, niet normaal meer.
Volledig mee eensquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:51 schreef AMDB het volgende:
Ga je mond spoelen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:51 schreef AMDB het volgende:
Jij houdt wel van dat autoaanvullen? Moet je eens proberen lijstje te maken in Officequote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:16 schreef Isdatzo het volgende:
Hoi. Mogguh. Tijd voor ontbijt.
Ik heb er geen problemen mee.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Jij houdt wel van dat autoaanvullen? Moet je eens proberen lijstje te maken in OfficeKlopt geen zak van bij mij..
Dan mag jij het me wel een keer leren...quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan mag jij het me wel een keer leren...
Ik kan het nietquote:
Ik stel Word 2007 wel altijd in op de stijlset van 2003, dat scheelt wel frustratie.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Jij houdt wel van dat autoaanvullen? Moet je eens proberen lijstje te maken in OfficeKlopt geen zak van bij mij..
ROC Schagen, maar nu moet ik het hele gebouw voegen met een te serieuze collegaquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:31 schreef Puala het volgende:
[..]
hoi
Euh, nee hoor
Edit: ja toch. Waar zit je op school?![]()
je doet toch ICT? Voegen lijkt me meer iets voor een metselaars-opleiding?quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:38 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
ROC Schagen, maar nu moet ik het hele gebouw voegen met een te serieuze collega![]()
nee heb geen oudere zussen
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je doet toch ICT? Voegen lijkt me meer iets voor een metselaars-opleiding?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:02 schreef Bootje84 het volgende:
Voor de mensen die zich vervelen; mooi leesvoer: Het meest vrijgezelle ding wat je (ooit) hebt gedaan.
Daar begint het pas...quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:08 schreef Puala het volgende:
[..]
geniaal
maar bij pagina 2 ben ik maar gestopt
Scherp.. But there's morequote:
Yup, dat was koningquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:10 schreef Bootje84 het volgende:
Het pareltje was van iemand die op zn rechteroor TV lag te kijken en besloot zijn TV ook maar te kantelen...
ROFL..quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Yup, dat was koning.
Dingen drogen in de magnetron doe ik ook wel eens though. Borden enzo. Of bestek, in de oven. Op 40 graden.
.
Pis jij nooit onder de douche dan?quote:
Puala is gewoon een milieuvervuilsterquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:45 schreef jna het volgende:
Pissen onder de douche is enorm milieuvriendelijk
Ik heb het toch niet ontkend?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Puala is gewoon een milieuvervuilster
Je vindt het alleen vies om te horen dat ik het milieu spaar onder de douche?quote:
Ach, ik hoef het niet te horen neequote:Op dinsdag 15 september 2009 13:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je vindt het alleen vies om te horen dat ik het milieu spaar onder de douche?
dat is pas milieuvriendelijk. Een krop sla met je eigen pis wassenquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:08 schreef Psychonikeo het volgende:
ik pis ook in de wasbak hoor als het moment het toelaat
Ik zou wel ooit in mijn leven naar zo'n type kerk toe willen gaan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:06 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)merikaanse_kerk.html
ROFL!
Zo ranzig.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:08 schreef Psychonikeo het volgende:
ik pis ook in de wasbak hoor als het moment het toelaat
Ik heb het meegemaakt.. Werd er niet heel erg warm van... Ook een kerk met drumstel enzo.. Dat was opzich wel ok.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:14 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zou wel ooit in mijn leven naar zo'n type kerk toe willen gaan.![]()
Dat heeft iets meer leven dan een stuk of 10 80+ers met een typische mis wat bij de kerk hier in de buurt is.
@Dat filmpje, geweldig hoe goed die muziek past.![]()
Ah jakkie bah..quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zo ranzig.
Ik doe het ook niet onder de douche, dat stinkt, poepen onder douche echter geen problemen mee, daarna lekker met je tenen het doucheputje in duwen!![]()
![]()
álles onder de couche doen gaat me te ver.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:21 schreef jna het volgende:
[..]
where's my car?
Maar ontopic. Gewoon alles onder de douche doen dus.
Same.quote:
Mwah, pissen, scheren, tanden poetsen danquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:30 schreef L.no het volgende:
[..]
álles onder de couche doen gaat me te ver.![]()
[..]
Same.
En vals zingen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:32 schreef jna het volgende:
[..]
Mwah, pissen, scheren, tanden poetsen dan
Ik zing wel, maar heul niet valsquote:
True.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zing wel, maar heul niet vals
Oops, vergeten.quote:
Doh! Lijkt me logisch..!quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:37 schreef L.no het volgende:
[..]
True.Er zijn altijd uitzonderingen eh.
[..]
Oops, vergeten.
maar maar maar.. ik dacht dat je het ook fijn vond?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:54 schreef jna het volgende:
[..]
Ik deed het alleen omdat jij het graag wilde
mwah...quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar maar maar.. ik dacht dat je het ook fijn vond?
dat vroeg ik me ook al hardop af, nou je moest mijn baas eens horen: buhbuhbuh je doet maar wat ik zeg anders kan je je biezen (quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je doet toch ICT? Voegen lijkt me meer iets voor een metselaars-opleiding?
Fijn hequote:Op dinsdag 15 september 2009 15:10 schreef Puala het volgende:
Iedereen loopt te stressen en er word al gedreigd met overwerken
Mja er zijn denk ik ook mensen die het druk hebben (al val ik daar op dit moment niet bepaald onderquote:
Ik heb net een berg werk op gekregen, maar ik moet eerst wat vragen.. en iedereen heeft geen tijdquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja er zijn denk ik ook mensen die het druk hebben (al val ik daar op dit moment niet bepaald onder)
We zijn er net achter gekomen dat onze stageopdracht waarschijnlijk helemaal niet mogelijk isquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb net een berg werk op gekregen, maar ik moet eerst wat vragen.. en iedereen heeft geen tijd
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
We zijn er net achter gekomen dat onze stageopdracht waarschijnlijk helemaal niet mogelijk ismaja alle mensen die ik nu nodig heb zitten in Amsterdam
Dus nu niks te doen
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:38 schreef Puala het volgende:
spam spam spam
spam spam spam
spam spam spam
spam spam spam
spam spam spam
spam spam spam
spam spam spam
spam spam spam
spam spam spam
spam spam spam
spam spam spam
spam spam spam
spam spam spam
spam spam spam
spam spam spam
spam spam spam
spam spam spam
spam spam spam
spam spam spam
spam spam spam
spam spam spam
spam spam spam
spam spam spam
spam spam spam
spam spam spam
spam spam spam
spam spam spam
spam spam spam
spam spam spam
spam spam spam
spam spam spam
spam spam spam
spam spam spam
spam spam spam
spam spam spam
spam spam spam
Wat is dat dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:39 schreef Puala het volgende:
[..]
dat is wel heel erg.
Ik heb vanmorgen gehoord dat ik een bitboek moet gaan schrijven als stage opdracht
JNA JNAquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:40 schreef jna het volgende:
[..]Paula Paula Paula
![]()
Paula Paula Paula
![]()
Paula Paula Paula
![]()
Paula Paula Paula
![]()
Paula Paula Paula
![]()
Paula Paula Paula
![]()
Paula Paula Paula
![]()
Paula Paula Paula
![]()
Paula Paula Paula
![]()
Paula Paula Paula
![]()
Paula Paula Paula
![]()
Paula Paula Paula
![]()
Paula Paula Paula
![]()
Paula Paula Paula
![]()
Paula Paula Paula
![]()
Paula Paula Paula
![]()
Paula Paula Paula
![]()
Paula Paula Paula
![]()
Paula Paula Paula
![]()
Paula Paula Paula
![]()
Paula Paula Paula
![]()
Paula Paula Paula
![]()
Paula Paula Paula
![]()
Paula Paula Paula
![]()
Paula Paula Paula
Itilquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Een "boek" dat volgens itil is geschreven en waar alle handelingen en processen instaan.
Geen idee, want ik heb volgende week ergens er pas een afspraak over. Mijn stage begeleider is vrij deze weekquote:
Ook fijnquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen idee, want ik heb volgende week ergens er pas een afspraak over. Mijn stage begeleider is vrij deze week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |