L.no niet dus hebben we die jouw plaatsje gegundquote:Op maandag 14 september 2009 13:32 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat beter te doen dan hier elke dag te zijn
waarom ben je het dan wel waard om in de OP te staan?quote:Op maandag 14 september 2009 13:32 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat beter te doen dan hier elke dag te zijn
Maakt mij toch niet uit, in de 1xx serie zaten hier nog niet van die kiddiesquote:Op maandag 14 september 2009 13:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
L.no niet dus hebben we die jouw plaatsje gegund.
Zegt iemand met dit in zijn fobo:quote:Op maandag 14 september 2009 13:35 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Maakt mij toch niet uit, in de 1xx serie zaten hier nog niet van die kiddies
trek je eigen conclusies maar weer terwijl we net wat anders zeggenquote:Op maandag 14 september 2009 13:38 schreef jslavenburg het volgende:
In ieder geval zie je mij hier toch niet meer, ben hier toch niet welkom![]()
quote:Op maandag 14 september 2009 13:35 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Maakt mij toch niet uit, in de 1xx serie zaten hier nog niet van die kiddies
Ah, daar heb je de koning.quote:Op maandag 14 september 2009 14:58 schreef Isdatzo het volgende:
Hoi inpikker van![]()
Jslavenburg's
![]()
plaatsje in de OP.
quote:
Dus er komen onvoldoende geteste en dus eventueel levensgevaarlijke producten op de markt? Goed bezigquote:Op maandag 14 september 2009 15:19 schreef AMDB het volgende:
Ben er vandaag achter gekomen dat producten niet uitgebreid getest hoeven te worden voor m'n opdracht, gelukkig!
Alles wel?quote:
mIsschien doet iemand anders het.quote:Op maandag 14 september 2009 15:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dus er komen onvoldoende geteste en dus eventueel levensgevaarlijke producten op de markt? Goed bezig
Jup. Ik ben in een goede bui vandaag. Ik genoot zelfs van school.quote:
Ja, levensgevaarlijke zonwering en rolluiken! Straks staan de kranten vol met "Geëxplodeerd zonnescherm eist 20 levens!"quote:Op maandag 14 september 2009 15:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dus er komen onvoldoende geteste en dus eventueel levensgevaarlijke producten op de markt? Goed bezig
Je zal maar lekker in het mooie zomerweer onder je terrasluifel zitten een biertje te drinken en je krijgt dat ding op je bekquote:Op maandag 14 september 2009 15:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja, levensgevaarlijke zonwering en rolluiken! Straks staan de kranten vol met "Geëxplodeerd zonnescherm eist 20 levens!"
Nee, de testen zijn al gedaan door de leveranciers van de zonneschermen e.d. Hier wordt vooral geassembleerd en op maat gemaakt.
Kijk aanquote:Op maandag 14 september 2009 15:25 schreef L.no het volgende:
Jup. Ik ben in een goede bui vandaag. Ik genoot zelfs van school.
Oh, dat trekt wel bij. Niks om je zorgen over te maken.quote:Op maandag 14 september 2009 15:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup. Ik ben in een goede bui vandaag. Ik genoot zelfs van school.
quote:Op maandag 14 september 2009 15:35 schreef The_Dean het volgende:
Op de bank gaan liggen, ogen stijf dicht doen en wachten tot het overgaat.
Ik moest vandaag hardop lachen toen de docent vroeg of de meiden van voetbal hielden (6 meiden en 13 jongens) en toen hij aan mij vroeg, reageerde veel jongens van "man, zij is de Ronaldino van de meisjes. Zij is écht goed".quote:
True.quote:Op maandag 14 september 2009 15:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, dat trekt wel bij. Niks om je zorgen over te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |